oggeking Postad 6 December , 2006 Rapport Postad 6 December , 2006 Hur spela floppen? - crackaplz sitting in seat 1 with $448.40 [Dealer] - oggeking sitting in seat 2 with $693.32 - severe sitting in seat 3 with $460.80 - MissFoster sitting in seat 4 with $507.00 - BANKOMAT sitting in seat 6 with $450.90 oggeking posted the small blind - $2.00 severe posted the big blind - $4.00 ** Dealing card to oggeking: MissFoster folded BANKOMAT folded crackaplz raised - $184.00 oggeking called - $184.00 severe folded ** Dealing the flop: oggeking? Citera
cOP Postad 6 December , 2006 Rapport Postad 6 December , 2006 openfolda. Word Hur lyckades du ens försätta dig i den något prekära sits? Citera
Juggernaught Postad 6 December , 2006 Rapport Postad 6 December , 2006 Varför syna 46xBB raise med Js,7s till att börja med? Nu har du iallafall fått ett färgdrag, check-raise all in, eller ställ direkt på flopp, så kanske kanske du har lite fold-equity. Citera
Rille Postad 6 December , 2006 Rapport Postad 6 December , 2006 Jo svartfärgen är the real nutz. Citera
oggeking Postad 6 December , 2006 Författare Rapport Postad 6 December , 2006 Varför syna 46xBB raise med Js,7s till att börja med?Nu har du iallafall fått ett färgdrag, check-raise all in, eller ställ direkt på flopp, så kanske kanske du har lite fold-equity. Årets inlägg!! Citera
oggeking Postad 6 December , 2006 Författare Rapport Postad 6 December , 2006 Jag missklickar självklart preflop. Frågan är om han också har råkat missklicka eller om han enbart fakemissklickar? Citera
-PK- Postad 6 December , 2006 Rapport Postad 6 December , 2006 Varför syna 46xBB raise med Js,7s till att börja med?Nu har du iallafall fått ett färgdrag, check-raise all in, eller ställ direkt på flopp, så kanske kanske du har lite fold-equity. Citera
kfluffie Postad 6 December , 2006 Rapport Postad 6 December , 2006 Varför syna 46xBB raise med Js,7s till att börja med?Nu har du iallafall fått ett färgdrag, check-raise all in, eller ställ direkt på flopp, så kanske kanske du har lite fold-equity. Säger sig själv. Citera
MartinNuts Postad 6 December , 2006 Rapport Postad 6 December , 2006 Jag missklickar självklart preflop. Frågan är om han också har råkat missklicka eller om han enbart fakemissklickar? Semi-komplext spel poker är. Citera
pisak84 Postad 7 December , 2006 Rapport Postad 7 December , 2006 battle of the missclicks lol... roligast är väl att ställa in och hoppas Citera
LiftWaffe Postad 7 December , 2006 Rapport Postad 7 December , 2006 Varför syna 46xBB raise med Js,7s till att börja med?Nu har du iallafall fått ett färgdrag, check-raise all in, eller ställ direkt på flopp, så kanske kanske du har lite fold-equity. Är hela tråden ironisk? Jag hittar då inget färgdrag Checka ner handen du har ju J-hög... Citera
Cleburne Postad 7 December , 2006 Rapport Postad 7 December , 2006 Dubbelt pardrag och runner-runner stegdrag? Självklart vill man få in så mycket som möjligt på den floppen. Fast om man ställer så kanske fi viker, och här vill man ju ha en showdown. Betta halvpott och hoppas på omslag? Citera
bossbaver Postad 7 December , 2006 Rapport Postad 7 December , 2006 lol, skön syn -All in ffs på floppen, du kan ju knappast vänta dig en check efter dig om du checkar liksom... missklick is da shit! edit. sen kan du ju missklicka rebuyknappen sen om du har otur Citera
edison Postad 7 December , 2006 Rapport Postad 7 December , 2006 Min. raisa och folda för alla omslag... Synar han blir det lite knepigt. Men då tycker jag du ska miniraisa igen, synar han då får du nog ge upp handen. Citera
Juggernaught Postad 7 December , 2006 Rapport Postad 7 December , 2006 Måste stirrat mig blind på färgerna, tror jag var lite trött där...lol Så roligt det kan bli när man ser fel....lol Citera
Cleburne Postad 7 December , 2006 Rapport Postad 7 December , 2006 Min. raisa och folda för alla omslag... Synar han blir det lite knepigt. Men då tycker jag du ska miniraisa igen, synar han då får du nog ge upp handen. Undrar vad fi tänker när man bettar 1/100 av potten? Citera
LiftWaffe Postad 7 December , 2006 Rapport Postad 7 December , 2006 Min. raisa och folda för alla omslag... Synar han blir det lite knepigt. Men då tycker jag du ska miniraisa igen, synar han då får du nog ge upp handen. Undrar vad fi tänker när man bettar 1/100 av potten? "1/100 av potten fy fan vilket mjölkbet" Fi folds Hero wins pot Citera
jackbalsam Postad 7 December , 2006 Rapport Postad 7 December , 2006 Varför syna 46xBB raise med Js,7s till att börja med?Nu har du iallafall fått ett färgdrag, check-raise all in, eller ställ direkt på flopp, så kanske kanske du har lite fold-equity. Årets inlägg!! Citera
edison Postad 7 December , 2006 Rapport Postad 7 December , 2006 Min. raisa och folda för alla omslag... Synar han blir det lite knepigt. Men då tycker jag du ska miniraisa igen, synar han då får du nog ge upp handen. Undrar vad fi tänker när man bettar 1/100 av potten? Troligen samma som jag tänker när jag läser ditt inlägg, lol. Jag var en gnutta ironisk för dom som inte hängde med riktigt... Citera
kfluffie Postad 7 December , 2006 Rapport Postad 7 December , 2006 Min. raisa och folda för alla omslag... Synar han blir det lite knepigt. Men då tycker jag du ska miniraisa igen, synar han då får du nog ge upp handen. Undrar vad fi tänker när man bettar 1/100 av potten? Troligen samma som jag tänker när jag läser ditt inlägg, lol. Jag var en gnutta ironisk för dom som inte hängde med riktigt... Detta är vad jag kallar Priple Play Irony. Med det menas att jag tror han var ironisk mot ironarn (and so on). Citera
edison Postad 7 December , 2006 Rapport Postad 7 December , 2006 Ja, och jag var ju fjärde gradens ironisk tillbaka... Citera
Gyre Postad 7 December , 2006 Rapport Postad 7 December , 2006 Ja, och jag var ju fjärde gradens ironisk tillbaka... Säkert, genomskinlig efterkonstruktion Citera
FeelingThis Postad 7 December , 2006 Rapport Postad 7 December , 2006 Openfolda så blir det historiens roligaste hand. Citera
geten1 Postad 7 December , 2006 Rapport Postad 7 December , 2006 lol, skön syn sen kan du ju missklicka rebuyknappen sen om du har otur ROFL! Citera
Recommended Posts