Sylwester Postad 6 December , 2006 Rapport Postad 6 December , 2006 Vad tycker ni om den här linjen? Fi är tokig på mig efter att jag tagit ner en 3k pott mot honom. I övrigt tror han att jag är värsta bluffgubben och synar gärna ner, speciellt om man på någon gata visat svaghet. Förutom 3k-potten har vi bara spelat småpotter där han oftast höjt pf, jag har synat med nåt lågt pocketpar och sedan lagt mot hans cb. Jerras sitter på plats 1 med 996.50 Homieee sitter på plats 2 med 2779.25 misshish sitter på plats 3 med 3898.00 hero sitter på plats 4 med 5619.75 hero satsar s mörken 20.00 misshish satsar l mörken 10.00 misshish: --, -- hero: Jerras: --, -- Homieee: --, -- Pre-flop: Jerras: Lägger mig Homieee: Lägger mig misshish: Syna 20.00 hero: Höj 80.00 misshish: Syna 80.00 Flop (Board: ): misshish: Passa hero: Passa Turn (Board: ): misshish: Passa hero: Satsa 100.00 misshish: Syna 100.00 River (Board: J:Jc: ): misshish: Passa hero: Satsa 185.00 Citera
carl_nica Postad 6 December , 2006 Rapport Postad 6 December , 2006 Vad tycker ni om den här linjen? Fi är tokig på mig efter att jag tagit ner en 3k pott mot honom. I övrigt tror han att jag är värsta bluffgubben och synar gärna ner, speciellt om man på någon gata visat svaghet. Förutom 3k-potten har vi bara spelat småpotter där han oftast höjt pf, jag har synat med nåt lågt pocketpar och sedan lagt mot hans cb. Jerras sitter på plats 1 med 996.50 Homieee sitter på plats 2 med 2779.25 misshish sitter på plats 3 med 3898.00 hero sitter på plats 4 med 5619.75 hero satsar s mörken 20.00 misshish satsar l mörken 10.00 misshish: --, -- hero: Jerras: --, -- Homieee: --, -- Pre-flop: Jerras: Lägger mig Homieee: Lägger mig misshish: Syna 20.00 hero: Höj 80.00 misshish: Syna 80.00 Flop (Board: ): misshish: Passa hero: Passa Turn (Board: ): misshish: Passa hero: Satsa 100.00 misshish: Syna 100.00 River (Board: J:Jc: ): misshish: Passa hero: Satsa 185.00 Mkt bra. Skulle nog spelat likadant på alla gator, förutom möjligen höjningen preflop om han är en station. Citera
andpet Postad 6 December , 2006 Rapport Postad 6 December , 2006 Förutom att jag skulle ha kastat korten preflop lika snabbt som det skulle gå för mig om jag skulle ha sex med Jessica Alba - sisådär 2 sek - så tycker jag att du spelar handen riktigt fint. Citera
Sylwester Postad 6 December , 2006 Författare Rapport Postad 6 December , 2006 Förutom att jag skulle ha kastat korten preflop lika snabbt som det skulle gå för mig om jag skulle ha sex med Jessica Alba... Det tror jag inte. Jag är på BB. Citera
edison Postad 7 December , 2006 Rapport Postad 7 December , 2006 WP. Men om du höjer sb ofta när han limpar och sedan CBar floppen som standard är ju en annan ok linje att beta floppen och checka turn. Citera
Sylwester Postad 7 December , 2006 Författare Rapport Postad 7 December , 2006 Ok. Ni verkar ju eniga. Tack för svaren. Citera
Sylwester Postad 11 December , 2006 Författare Rapport Postad 11 December , 2006 Just fan! Resultat: Han synade och muckade. Citera
Nidson Postad 11 December , 2006 Rapport Postad 11 December , 2006 Det går ju att bomba redan på flop mot en sån här kille om man tror att han kan vara envis med en knekt eller ännu värre. Det finns ju inget mer tillfredsställande än att värdepotta tre gator med TPNK. Mot en okänd fi är vald linje fin. Kanske kräma ut lite mer värde på rivern, säg 300? Antingen tror han på dig eller så gör han det inte liksom, jag tror inte att ett bet närmare pot gör honom mer orolig. Citera
Sylwester Postad 11 December , 2006 Författare Rapport Postad 11 December , 2006 Det går ju att bomba redan på flop mot en sån här kille om man tror att han kan vara envis med en knekt eller ännu värre. Det finns ju inget mer tillfredsställande än att värdepotta tre gator med TPNK. Ack så tillfredställande! Men frågan är om han verkligen är villig att betala av 3 gator med en sämre hand. Tveksamt. Kanske kräma ut lite mer värde på rivern, säg 300? Antingen tror han på dig eller så gör han det inte liksom, jag tror inte att ett bet närmare pot gör honom mer orolig. Agreed. Citera
eastfeet Postad 11 December , 2006 Rapport Postad 11 December , 2006 syllvester va nickar du på ss? jag nickar misshish Citera
Sylwester Postad 12 December , 2006 Författare Rapport Postad 12 December , 2006 syllvester va nickar du på ss? jag nickar misshish Nickar Bowhunting. Så, kommer du ihåg vad du synade med? Citera
Bojen Postad 5 Januari , 2007 Rapport Postad 5 Januari , 2007 syllvester va nickar du på ss? jag nickar misshish Så det är du som är misshish. Lätttiltad är du, samt lite av en callingstation. Citera
Sylwester Postad 5 Januari , 2007 Författare Rapport Postad 5 Januari , 2007 .....nevrmind....delete osv Citera
eastfeet Postad 11 Januari , 2007 Rapport Postad 11 Januari , 2007 lätt-tiltad och station, behöver man fler positiva egenskaper? Citera
Recommended Posts