PartyPoker Postad 6 December , 2006 Rapport Postad 6 December , 2006 PartyPoker har köpt exklusiva rättigheter till WPT för tre säsonger. Detta innebär vi kommer att köra mängder av satelliter framöver. Alla som vill åka till WPT räcker upp en hand Hela pressreleasen nedan. Med bästa hälsningar, PartyPoker http://biz.yahoo.com/bw/061206/20061206005403.html?.v=1 WPT Enterprises Signs Multi-Year Sponsorship Agreement with PartyGaming Plc for International Broadcasts of WORLD POKER TOUR® and Professional Poker Tour Television Series WPT today announced that it has signed a multi-year agreement with PartyGaming Plc, owner of PartyPoker.com, pursuant to which they will provide international television sponsorship of the WORLD POKER TOUR® (WPT) and Professional Poker Tour (PPT). The agreement covers shows produced under WPT Seasons IV, V, and VI and PPT Seasons I, II, and III. ADVERTISEMENT The agreement helps solidify and expand the international WPT brand through PartyGaming's extensive marketing resources, provides valuable promotional opportunities for WPT's online gaming site and worldpokertour.com, and represents a new revenue stream for WPTE. PartyPoker.com will receive exclusive in-show branded integration and association with the premier brand in televised poker. The financial terms of the agreement depend upon the number of international territories contracted with, the amount of branded integration within each episode and the number of episodes aired. PartyGaming has also made certain commitments towards online satellites to tournaments and promoting the WPT Academy. "We are pleased to be creating an alliance with a leading marketer such as PartyGaming," said Steve Lipscomb, Founder & Chief Executive Officer. "This deal represents a win-win for both parties. It aligns WPT and PartyGaming's goals of expanding the international distribution of our programming and helps facilitate the growth of poker worldwide Citera
gdaily Postad 6 December , 2006 Rapport Postad 6 December , 2006 Man kan undra vad WPT tänker med, inte är det huvudet i alla fall. Men Party har väl betalat bra och "pengar nu" är bättre än att bygga tävlingen. Citera
gdaily Postad 6 December , 2006 Rapport Postad 6 December , 2006 Okej, med exklusiva rättigheter trodde jag att det var enbart Party som fick ha satelliter, men det var tydligen marknadsföringstjafset/reklamen som var exklusiv... Eller? Citera
kammenbert Postad 6 December , 2006 Rapport Postad 6 December , 2006 fler än party kommer ordna satelliter. Citera
PartyPoker Postad 6 December , 2006 Författare Rapport Postad 6 December , 2006 Exakt, det är fler som kommer att ha satelliter, men TV-rättigheterna är exklusiva. Vi är de enda som kommer att synas i alla TV-sändningar. En bra marknadsföringskanal och samtidigt en sporre för att anordna en massa satelliter Med bästa hälsningar, PartyPoker Citera
ninreb Postad 6 December , 2006 Rapport Postad 6 December , 2006 Kul för er partypoker. Men på vilket sätt är det här kul för pokerforums medlemmar? Vart vill du komma med inlägget liksom?? Ge oss något kul liksom. Citera
erik87 Postad 6 December , 2006 Rapport Postad 6 December , 2006 Kommer ni ha några satteliter till Bahamas-tuneringen i Januari? Citera
gdaily Postad 6 December , 2006 Rapport Postad 6 December , 2006 Exakt, det är fler som kommer att ha satelliter, men TV-rättigheterna är exklusiva. Vi är de enda som kommer att synas i alla TV-sändningar. En bra marknadsföringskanal och samtidigt en sporre för att anordna en massa satelliter Med bästa hälsningar, PartyPoker Med tanke på att WPT till 90% vänder sig till jänkare och ni inte får ta emot jänkare så känns sponsringen lite...överflödig? Citera
VikingSW Postad 6 December , 2006 Rapport Postad 6 December , 2006 Tillåter ni att Amerikanare spelar på Party nu, eller när kommer ni göra det? Jag antar att WPT är bra mkt större i staterna än i Europa. Citera
PartyPoker Postad 6 December , 2006 Författare Rapport Postad 6 December , 2006 Vad gäller amerikaners vara eller icke-vara så kan jag inte säga annat än att våran fastslagna linje gäller tills annat meddelas (läs: jag vet inget som ni inte vet). Det finns en tanke kring WPT-satelliter och Pokerforum, men vi har inte börjat diskutera det mer än tagit ett snabbt snack än. Lovar att hålla er uppdaterade! Med bästa hälsningar, PartyPoker Citera
Shovel1 Postad 22 December , 2006 Rapport Postad 22 December , 2006 Jag säger bara att det är fullständigt logiskt att sajten som inte tar emot amerikaner plötsligt ska sponsra WPT..det låter som bs i mina öron. Citera
Svinto Postad 28 December , 2006 Rapport Postad 28 December , 2006 Jag säger bara att det är fullständigt logiskt att sajten som inte tar emot amerikaner plötsligt ska sponsra WPT..det låter som bs i mina öron. PP är väl inte direkt kända för att ha gjort speciellt många lyckade strategiska moves under det senaste året. Men det är klart att det inte skulle vara fel med starkt subventionerade satelliter för oss som signat på PP via pf. Citera
Recommended Posts