Gå till innehåll

Gefle Open 2006


goodguy

Recommended Posts

Ursäkta Banana, jag tog bort din omrösning om Gefle Open.

 

Demokratiskt och fint va? :) Nej, men Gefle Open 2006 - det rör bara de kvarstående spelarna i turneringen. Ingen annan. Övriga medlemmar får lita på att styrelsen och de kvarstående spelarna är ansvariga för att ta rätt beslut.

 

Vi har kontaktat några av de kvarstående spelarna och kontaktar resterande under de kommande dagarna. Det blir ett demokratiskt beslut mellan styrelsen och de kvarvarande spelarna.

 

// Styrelsen NLG

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ursäkta Banana, jag tog bort din omrösning om Gefle Open.

 

Demokratiskt och fint va? :) Nej, men Gefle Open 2006 - det rör bara de kvarstående spelarna i turneringen. Ingen annan. Övriga medlemmar får lita på att styrelsen och de kvarstående spelarna är ansvariga för att ta rätt beslut.

 

Vi har kontaktat några av de kvarstående spelarna och kontaktar resterande under de kommande dagarna. Det blir ett demokratiskt beslut mellan styrelsen och de kvarvarande spelarna.

 

// Styrelsen NLG

 

Meningen med min omröstning var att ni som sitter i styrelsen ska få ett perspektiv ur medlemmarnas synvinkel. Tycker du att det var så fel så gjorde du rätt i att ta bort tråden...

 

Om bara några uppsluter till mötet av de kvarvarande spelarna ska dom + styrelsen bestämma hur pengarna ska fördelas?

 

Skulle det handla om 300 kr skulle jag inte brytt mig men när det är såpass mycket pengar som jag har betalat så vill jag välldigt gärna veta hur dom ska fördelas och eftersom jag är en liten del i summan så tycker även jag att jag har något att säga till om?

 

Glöm inte att allt detta handlar inte bara om gefleopen utan hela föreningens framtid...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ingen fara, jag förstår frågeställningen. Men det är bara de kvarvarande 14 spelarna som kan göra anspråk på titel mm.

 

Vi i styrelsen är anklagade för dobbleri. Medlemmar, ni får ha förståelse för det här. Det är bara de kvarvarande spelarna vi kommer kontakta. Det planerade medlemsmötet kommer inte att handla om Gefle Open.

 

Titeln Gefle Open 2006 - tillhör inte längre alla våra medlemmar. Det är bara de kvarvarande spelarna som tillsammans med styrelsen kommer diskutera vidare angående det.

 

Vill du diskutera det vidare, så gör det med ditt namn, inte anonymt.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...