stugan Postad 7 Februari , 2005 Rapport Postad 7 Februari , 2005 Fojlde stars turneringen pa slutet, grymt bra alltsa!. Gillar turneringar starkt men ar helt epa. Vann 150 igar nar flickvannen fick ta over efter en timme och jag skulle ivag. Min storsta vinst hitills...sager val allt... Har du inga bra tips eller generella strategier? Citera
Hjort Postad 7 Februari , 2005 Rapport Postad 7 Februari , 2005 Jo, det känns bra i den ocskå... ITM i 3 av 4 turneringar i natt.... tänkt om man höll det snittet Så där ja, grattis! Citera
Knapp_0 Postad 7 Februari , 2005 Rapport Postad 7 Februari , 2005 Fojlde stars turneringen pa slutet, grymt bra alltsa!. Gillar turneringar starkt men ar helt epa. Vann 150 igar nar flickvannen fick ta over efter en timme och jag skulle ivag. Min storsta vinst hitills...sager val allt... Har du inga bra tips eller generella strategier? OT och inte adresserat till mig iof. Men, vad är problemet? Lämna över kontrollen till damen och studera. Citera
Sigges Postad 7 Februari , 2005 Rapport Postad 7 Februari , 2005 Såg just resultatlistan på starts. Grattis till femte ector. Ramz och ectors turneringsframgångar i samband med live-rapportering här på forumet ställer frågan: Skärper ni er så pass mycket i.o.m. rapporteringen så att det kan förklara de bra placeringarna eller är det bara en slump att de fina resultaten satt just då?(..för inte kan det vara vanligt ens för er halvgudar att prestera så himla bra?). Jag spelade i empires 2*wsop-freeroll för ngn månad sedan och en av vinnarna finner jag sedan ha suttit och rapporterat hela tävlingen på 2+2 - alltså samma fenomen där. Skulle vara intressant att höra om ni tror att det kan ligga något i saken Citera
Ector Postad 7 Februari , 2005 Författare Rapport Postad 7 Februari , 2005 Skärper ni er så pass mycket i.o.m. rapporteringen så att det kan förklara de bra placeringarna eller är det bara en slump att de fina resultaten satt just då?(..för inte kan det vara vanligt ens för er halvgudar att prestera så himla bra?). För egen del skärper jag mig inte mer för att jag rapporterar. Jag spelar alltid efter bästa förmåga oavsett om någon tittar eller inte. Presterar väl ungefär jämnbra... även om jag inte gått så här långt i en tävling med så här många deltagare förut. Vunnit tävlingar med 2-300 gubbar har man ju gjort några gånger. Citera
RaMz Postad 7 Februari , 2005 Rapport Postad 7 Februari , 2005 Säger som Ector, men det blir ju inte så mkt rapportering omman åker ut tidigt lixom så det är kalrt man hör mkt mer om dne gången det går långt. Sen så är det jättemånga bra 2+2are som spelar turneringar, så alltid någon som går långt där. Varenda stora turnering har ju en monster-tråd där. Citera
Sigges Postad 7 Februari , 2005 Rapport Postad 7 Februari , 2005 Ramz sa:"läs ovan" "Ja de e klart, -Tänkte inte på det" (Dalle) Citera
Recommended Posts