finnish_fox Postad 24 Maj , 2004 Rapport Postad 24 Maj , 2004 inte lång tid kvar till sommaren men om ni hade tänkt lira de närmsta två veckorna så är vi nog ett par grabbar som kan vara sugna. skicka gärna ett PM om ni ska spela * RP - QoS * Citera
Carl_Hå Postad 24 Maj , 2004 Rapport Postad 24 Maj , 2004 låter skoj...jag pluggar på universitetet och bor på Campus... ICQ är: 130-323-368 Citera
Spud Postad 26 Maj , 2004 Rapport Postad 26 Maj , 2004 Åhå så det sker lite aktivitet i Växjö på pokerfronten, skoj! Eventuellt får ni tillökning i höst när jag förhoppningsvis kommer att flytta dit för att studera! Citera
Carl_Hå Postad 27 Maj , 2004 Rapport Postad 27 Maj , 2004 Det ska nog inte bli några problem att dra ihop folk, jag känner åtminstone tre-fyra som är sugna på Holdém. För min del så är det ett uppehåll från Växjö i höst och jag sticker tidigt i juni...men vi kanske hinner en liten innan Citera
finnish_fox Postad 27 Maj , 2004 Författare Rapport Postad 27 Maj , 2004 jag kan nog. dessutom är det säkert nån polare som är sugen. hör av er iallafall Citera
Carl_Hå Postad 27 Maj , 2004 Rapport Postad 27 Maj , 2004 Låter trevligt, vem styr upp? Har ni ICQ? eller hur ska vi kontakta varandra? Citera
finnish_fox Postad 28 Maj , 2004 Författare Rapport Postad 28 Maj , 2004 jag är inte riktigt 100 på hur det blir. en del att stå i men väldigt spelsugen. tar helst inte på mig att ordna spelkvällen men skulle väldigt mycket uppskatta ett PM när och om det blir av Citera
Sonny Postad 28 Maj , 2004 Rapport Postad 28 Maj , 2004 Hej, Jag ska nog ner någon runda till mina föräldrar i Gislaved i sommar. Tar gärna en sväng förbi Växjö om det blir något spel. Men jag antar att det kanske inte blir så mycket spel över sommaren om ni är studenter hela gänget?!? /Sonny Citera