finnish_fox Postad 24 Maj , 2004 Rapport Postad 24 Maj , 2004 inte lång tid kvar till sommaren men om ni hade tänkt lira de närmsta två veckorna så är vi nog ett par grabbar som kan vara sugna. skicka gärna ett PM om ni ska spela * RP - QoS * Citera
Carl_Hå Postad 24 Maj , 2004 Rapport Postad 24 Maj , 2004 låter skoj...jag pluggar på universitetet och bor på Campus... ICQ är: 130-323-368 Citera
Spud Postad 26 Maj , 2004 Rapport Postad 26 Maj , 2004 Åhå så det sker lite aktivitet i Växjö på pokerfronten, skoj! Eventuellt får ni tillökning i höst när jag förhoppningsvis kommer att flytta dit för att studera! Citera
Carl_Hå Postad 27 Maj , 2004 Rapport Postad 27 Maj , 2004 Det ska nog inte bli några problem att dra ihop folk, jag känner åtminstone tre-fyra som är sugna på Holdém. För min del så är det ett uppehåll från Växjö i höst och jag sticker tidigt i juni...men vi kanske hinner en liten innan Citera
finnish_fox Postad 27 Maj , 2004 Författare Rapport Postad 27 Maj , 2004 jag kan nog. dessutom är det säkert nån polare som är sugen. hör av er iallafall Citera
Carl_Hå Postad 27 Maj , 2004 Rapport Postad 27 Maj , 2004 Låter trevligt, vem styr upp? Har ni ICQ? eller hur ska vi kontakta varandra? Citera
finnish_fox Postad 28 Maj , 2004 Författare Rapport Postad 28 Maj , 2004 jag är inte riktigt 100 på hur det blir. en del att stå i men väldigt spelsugen. tar helst inte på mig att ordna spelkvällen men skulle väldigt mycket uppskatta ett PM när och om det blir av Citera
Sonny Postad 28 Maj , 2004 Rapport Postad 28 Maj , 2004 Hej, Jag ska nog ner någon runda till mina föräldrar i Gislaved i sommar. Tar gärna en sväng förbi Växjö om det blir något spel. Men jag antar att det kanske inte blir så mycket spel över sommaren om ni är studenter hela gänget?!? /Sonny Citera
devalanteriel Postad 28 Maj , 2004 Rapport Postad 28 Maj , 2004 Oooh, Växjö - har tydligen helt missat den här tråden men jag bor i Araby, så att ta sig till Campus borde inte vara några problem. Kanska skulle skapa en mailinglista för intresserade? Jag kan eventuellt också skrapa ihop några som vill spela - enbordsturneringar med lågt inköp (<300) låter som en bra idé. Citera
RuudieRaab Postad 29 Maj , 2004 Rapport Postad 29 Maj , 2004 Tjena! Vi är en pokerklubb i GEMLA, 1 mil utanför Växjö.. Förutom ett antal från Gemla så spelar även en del från Växjö med oss! Vi är i nu läget runt 40 medlemmar! http://www.played.by/gemlaholdem Mvh Tobias, Gemla Hold'em Citera
RuudieRaab Postad 29 Maj , 2004 Rapport Postad 29 Maj , 2004 Har hört talas om er, men har tyvärr låg möjlighet att ta mig dit, men nån gång kan nog jag och nåra polare komma förbi Hehe okej trevligt =) Känner du någon som spelat med oss? ----- ICQ: 36231672 Citera
RuudieRaab Postad 29 Maj , 2004 Rapport Postad 29 Maj , 2004 Nja, vi satt en gång och snackade lite om olika pokerspel vi känner till runt omkring här och då kom det fram att det fanns regelbundet spel i Gemla, tänkte att det måste vara ni Japp det borde det vara! Poker är livet ! Citera
RuudieRaab Postad 29 Maj , 2004 Rapport Postad 29 Maj , 2004 Ni spelar aldrig nl cashgames med sub 10kr blinds? Vad menar du med "sub" ? Alltid när vi kör våra turneringar så blir det mycket sidspel vid sidan om.. Oftast brukar det spelas fixed limit.. Personligen gillar jag PL och NL mer i för sej.. Det är ju upp till de som lirar där att bestämma limit och blinds.. Vi brukar för det mesta sitta kvar några timmar efter turneringen är slut och spela.. Citera
RuudieRaab Postad 29 Maj , 2004 Rapport Postad 29 Maj , 2004 hehe okej! Men vi har nu de senaste 2-3 turneringarna kört 5/10 fixed och 10/20 fixed vid sidan.. Men man kan ju köra vad man vill! Jag gillar som sagt inte fixed så jätte mkt! Citera
Majoren Postad 4 Juni , 2004 Rapport Postad 4 Juni , 2004 Åka hem till Småland under sommaren å är gärna mä å lirar lite. Kan vara bra att dryga ut semesterkassan Citera
mickol Postad 25 Augusti , 2004 Rapport Postad 25 Augusti , 2004 Jag har precis flyttat in på campus så jag är gärna med och spelar. Finns på ICQ 14561176 Citera
Spud Postad 29 Augusti , 2004 Rapport Postad 29 Augusti , 2004 Samma här, precis nyinflyttad på campus och är gärna med på lite livespel! icq: 66222022 Citera
highbury90 Postad 29 Augusti , 2005 Rapport Postad 29 Augusti , 2005 Ny termin och nyinflyttad på Campus. Finns flera olika trådar om poker i Växjö, men hittar ingen konkret klubb i själva Växjö. Finns det? Citera
Rotoroberts Postad 31 Augusti , 2005 Rapport Postad 31 Augusti , 2005 Blir det ngt av Växjöturneringarna ? Citera
highbury90 Postad 6 November , 2006 Rapport Postad 6 November , 2006 Kanske inte alla som går in och läser på föreningssidorna så jag bumpar upp denna tråden: Växjö poker tour (VPT) kör livepoker numera i Växjö. Just nu körs det Cashgame om Onsdagar och turneringar minst två gånger i månaden! Välkommna att höra av er vid intresse. Mer info under pokerklubbar Växjö poker tour eller http://www.vpt.se Citera
hansolo Postad 6 November , 2006 Rapport Postad 6 November , 2006 ja bor på campus och är absolut intresserad! va har ni för nivåer på cashgamen? (fattig student med en begränsad bankrulle,hehe) Citera
highbury90 Postad 6 November , 2006 Rapport Postad 6 November , 2006 Cashgame 5/10 - 20/40 (lär bli 5/10 på onsdag) På Söndag är det turnering och denna gång är det NLT 200+50 unlimited re-buy första tre perioderna. Skicka ett mail till jonas@vpt.se om du vill komma ner och spela! Citera
jestii Postad 16 Januari , 2007 Rapport Postad 16 Januari , 2007 Ok, ska se om det kan bli nått liv i den här tråden igen? Det verkar som det är ett par som är intresserad av lite spel på Vxu. Så jag tänkte kanske försöka ta tag i det här och se till att det blir en turnering eller cashgame av i a f , och om det blir lyckat vem vet vi kanske startar en pokerförning/nation då Hör av er om ni är intresserade ICQ: 157-846-630 Citera
hansolo Postad 17 Januari , 2007 Rapport Postad 17 Januari , 2007 Ok, ska se om det kan bli nått liv i den här tråden igen? Det verkar som det är ett par som är intresserad av lite spel på Vxu. Så jag tänkte kanske försöka ta tag i det här och se till att det blir en turnering eller cashgame av i a f , och om det blir lyckat vem vet vi kanske startar en pokerförning/nation då Hör av er om ni är intresserade ICQ: 157-846-630 bra initiativ lycka till! Jag e absolut intresserad sålänge nivåerna är "lagom" eftersom CSN inte direkt vill stake:a mig btw: har ICQ men använder de aldrig, om de finns studenter som har msn så e de att föredra! Citera
Recommended Posts