Mikal Postad 3 December , 2006 Rapport Postad 3 December , 2006 Hej! Efter att att ha torskat i par stycken mtt:s heads-up så tror jag att det är dags att se över den delen av mitt spel. Tänkte därför höra om det är någon av er pokerrävar som har tips på böcker eller artiklar som tar upp heads-up. Citera
carl_nica Postad 3 December , 2006 Rapport Postad 3 December , 2006 Hej! Efter att att ha torskat i par stycken mtt:s heads-up så tror jag att det är dags att se över den delen av mitt spel. Tänkte därför höra om det är någon av er pokerrävar som har tips på böcker eller artiklar som tar upp heads-up. Spela heads-up SnG:s eller HU CG. Övning ger färdighet. Citera
tobias123 Postad 8 December , 2006 Rapport Postad 8 December , 2006 en enkel strategi mot nybörjare är att alltid höja när du sitter på knappen, och att spela aggressivt. händer som A-3 10-7 J-2 är alla tillräckligt bra för att sno blindsen med lycka till Citera
Myssion Postad 8 December , 2006 Rapport Postad 8 December , 2006 Läs sista kapitlet i Harrington Vol II och googla efter SAGE + cardplayer. Citera
kfluffie Postad 8 December , 2006 Rapport Postad 8 December , 2006 http://pokerforum.nu/forum/viewtopic.php?t=18088&highlight=parre The only Guide you need! (Samt read- och klonkarskills och erfarenhet!) Mvh, KF! Citera
jackbalsam Postad 8 December , 2006 Rapport Postad 8 December , 2006 Tror inte HU cg är så värdefullt att träna om du vill vinna HU i slutet av MTTs där stackarna är grundare. Det du ska tänka på är att vara den som först går allin i varje pott så fi blir den som får bestämma om han vill syna sig allin eller inte. Citera
Recommended Posts