Gå till innehåll

TV: Hollywood Poker Tour


mike73

Recommended Posts

  • Svars 59
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Eftersom länken inte verkar funka (iaf inte för mig)

 

19:10

 

Hollywood Poker Tour

I detta program: Jack Black, Drew Carey, Aisha Tyler, Mimi Rogers, Fred Savage, Steve Harris. Del 1/8.Spelprogram från 2004. Hollywoodstjärnor spelar poker. Här möter vi stora och inte så stora berömdheter från Hollywood när de spelar poker med varandra om pengar. Originaltitel: Hollywood Home Games.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det här verkar ju inte vara producerat för att vara varken lärorikt eller informativt utan är ju ren och skär underhållning. Jim Carrey är alltid underhållande och jag kan mycket väl tänka mig att se det...

 

Suger det har jag inga som helst problem med att döma ut det i efterhand men jag ger det en chans iaf... Är dessutom för jävla bakis för att ge mig på bärsen ikväll igen :shock:

 

/TF

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tex huruvida man ska syna eller inte syna en all in när man sitter med nötterna.

 

Haha kommer ihåg det avsnittet, nötstegen emot trissen. Jack med JJJ går all in, tjejen funderar på att folda och Daniel N säger CALL! :lol:

"bye, bye Jack!"..

 

Men fifan va jag hatar henne nu.. Aisha..

Hon var så kass.. och betedde sig som hon vore bäst..

(hon hade tur o blev cleader)

Tex: när hon är underdog.. och när den med övertag bättrar på sin hand ännu mer på rivern skriiker hon "omg!! i cant believe it"..

b*tch..

Ja, som när hon har nöten o måste använda kortet!!

Ändå ger hon hela tiden intrycket av att va överlägsen..

 

Jack Black är enda anledningen att se programmet!

Mimi verkade iofs ganska stabil.. (notera dock ögonbrynen när hon får en bra hand 8-) )

 

/Billy - ska gå o slå lite på sandsäcken..

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det går inte alls att jämföra med celebpoker. Om du sätter dig framför en spegel och låtsas lira heads up och sedan filmar det med en gammal videokamera så slår du till och med Celebpokern, det är det sämsta jag någonsin skådat.

 

HHG är i alla fall lite mer försök till underhållning än seriös poker, men så är det med allt i staterna, UNDERHÅLLNING !!!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Haha, spelarna har ett kort de kan använda när de behöver hjälp av proffsen (Daniel Negreanu och Jennifer Harman). En spelare använder det när hon har nötterna och en kille bettar all in i henne! Haha, jag håller på att dö av skratt.

 

EDIT: Ska öva mig på att läsa befintliga inlägg först ;)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Celeb Poker på 3an skulle jag inte titta på igen ens om jag fick betalt för det. Det var ju så pinsammt att man inte vågade titta. Kändes som den där berömda drömmen om att dyka upp iplugget utan byxor... :lol:

 

Men detta tänker jag klart se igen. Klart underhållande, även om pokern kanske inte var så givande. Men helt klart underhållande som sagt... 8-)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Lite OT, men sänds fortfarande megajättefloppen Celeb Poker?? Tyckte det försvann otäckt (nej!) fort från ZTVs tablå. :lol:

 

Jodå, ZTV och TV3 visar väl 2-3 avsnitt var i veckan vad jag har sett. Går dessvärre nästan hela tiden. Repriser många gånger om...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Sajterna (för det är en sajt som fixat så femman sänder pokerprogram över huvud taget) har fixat och trixat för att få in pokern på bästa sändningstid. Att få in ett program på bästa sändningstid 8 lördagar i rad är inte en lätt uppgift! Enda anledningen till att det blir denna typen av pokerprogram är att ren poker med bara proffs är fortfarande för smalt för svenska kanaler på prime time. (än så länge spelar ju inte alla poker)

 

Programmet håller i alla fall måttet, till skillnad från Celeb Poker, men som sagt det är inte "proffstouren".

 

Var glada för sådana här "halvbra" produktioner, det drar massa fisk till pokerbordet, och det är ju huvudintresset för oss.

 

/Ola

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...