Klyka Postad 5 December , 2006 Författare Rapport Postad 5 December , 2006 finns inte... sjukt passiv BB var i handen då.. Jag chansar på 33 då Det finns inga färglösa 3or Då det bara finns och kvar att välja på, så hjälper vi honom en smula och antar att han menar och , men tyvärr finns ingen av dem med. Är det inte jag som behöver hjälpa er här, eller spelar ni bara dumma? Ett ruter och ett spader är korten, behöver jag verkligen upprepa detta? Eeh, precis vad jag sa..? Citera
Klyka Postad 5 December , 2006 Författare Rapport Postad 5 December , 2006 Eeh, domaren diskvalificerar härmed sig själv. Jag har lyckats sätta det sista kortet bland de uteslutna korten, vilket gjorde det rätt omöjligt att gissa rätt... Det är åtgärdat nu, så den nya frågn (utslagsfrågan) för de uppmärksamma lyder: ' Vilket kort var Klyka inkompetent nog att felaktigt "rätta bort" och vem var det som föreslog detta kort tidigare i tråden? Citera
AbuseYourDNA Postad 5 December , 2006 Rapport Postad 5 December , 2006 8 Rosen sa det tidigare, aja baja Klyka! Serieseger till mig? Citera
me_too Postad 5 December , 2006 Rapport Postad 5 December , 2006 Va fan Klyka - utvisning på livstid från häng-gubbe frågor! orkar inte längre - jag gissar på nåt av följande kort (ja jag vet att några har gått redan..) A2345678910JQK Citera
Klyka Postad 5 December , 2006 Författare Rapport Postad 5 December , 2006 Serieseger till mig? Hade jag aldrig trott, men ja... Delad med rosen Citera
Klyka Postad 5 December , 2006 Författare Rapport Postad 5 December , 2006 Handen i sin helhet, då: SB BB SB raise, BB call Flop BB check, SB bet, BB call Turn BB check, SB bet, BB call River BB check, SB bet, BB call Något att anmärka mot hur våra herrar/damer spelade handen? Citera
AbuseYourDNA Postad 20 December , 2006 Rapport Postad 20 December , 2006 Nu är jag ingen Limitfisk så jag har säkert helt fel, men: Varför reraisar inte AJ preflop? Speciellt när A hög verkar vara så bra att man synar ned hela vägen med den. Citera
Recommended Posts