Klyka Postad 2 December , 2006 Rapport Postad 2 December , 2006 Ett litet (troligtvis tråkigt) experiment: Nedan en kraftigt censurerad HH. Det är heads up mellan två bra svenska spelare, spelet är FLT. Quizen är en variant av hänga gubbe. Quizen är avklarad när alla kort i rätt färg har hittat sina platser, och ni måste gissa både färg och valör. Men man behöver inte säga var man tror kortet finns, det räcker med att det finns någonstans alls. Om folk här har nån koll (för det har spelarna) så borde det gå att lösa problemet snabbare än en apa som gissar slumpmässigt. SB BB SB raise, BB call Flop BB check, SB bet, BB call Turn BB check, SB bet, BB call River BB check, SB bet, BB call Uteslutna kort (felaktiga gissningar): Citera
blackseal Postad 2 December , 2006 Rapport Postad 2 December , 2006 kan tänka mig att spader-esset lurar i vassen. Citera
AbuseYourDNA Postad 2 December , 2006 Rapport Postad 2 December , 2006 Hade varit roligare om vi fått någon ledtråd. Typ alla korten på floppen utan färg. Jag gissar på att BB har 7h Citera
jojje2k Postad 2 December , 2006 Rapport Postad 2 December , 2006 Den är väl ganska solklar som HHn utspelar sig. Citera
Klyka Postad 2 December , 2006 Författare Rapport Postad 2 December , 2006 Inga rätt än så länge. OP uppdaterad, ändrade regler, då alla bröt mot de gamla reglerna. Och jag har gett ledtråd i form av färgen på alla kort. Citera
lillsvensson Postad 2 December , 2006 Rapport Postad 2 December , 2006 sb har ju såklart K och A Citera
Klyka Postad 2 December , 2006 Författare Rapport Postad 2 December , 2006 och förekommer! OP uppdaterad. Citera
eurythmech Postad 2 December , 2006 Rapport Postad 2 December , 2006 Tror inte att "plats" ingår i hänga gubbe. Citera
Klyka Postad 2 December , 2006 Författare Rapport Postad 2 December , 2006 J J Bra där! Båda förekommer. Uppdaterat. Citera
AbuseYourDNA Postad 2 December , 2006 Rapport Postad 2 December , 2006 Har jag talang eller? 3/4 rätt hitills! K 9 Citera
Klyka Postad 2 December , 2006 Författare Rapport Postad 2 December , 2006 SB: T brädan Q Tvärt om, men lyckligtvis behöver du inte specificera kortets position. Så du får dubbelt rätt. Uppdaterat. Citera
Klyka Postad 2 December , 2006 Författare Rapport Postad 2 December , 2006 Har jag talang eller? 3/4 rätt hitills! Jag hann se det innan du redigerade bort , så du har bara 3/5 nu. Citera
Klyka Postad 2 December , 2006 Författare Rapport Postad 2 December , 2006 Har jag nämnt att jag inte har nåt bättre för mig? Av diverse anledningar kan jag inte röra mig ifrån datorn, samtidigt som jag inte kan spela poker för tillfället (av samma anledningar). Allt är väldigt konstigt. Vad göra? Jo, detta, naturligtvis! Citera
AbuseYourDNA Postad 2 December , 2006 Rapport Postad 2 December , 2006 Har jag talang eller? 3/4 rätt hitills! K 9 Finns de här eller? AbuseYourDNA skrev: Har jag talang eller? 3/4 rätt hitills! Jag hann se det innan du redigerade bort , så du har bara 3/5 nu . O Meh! Jag gissade ju på SBs kicker och tog bara en färg. Sen såg jag att kickern inte var ruter och då tog jag bort den fort som fan! Dessutom så menade jag T kicker, vilket skulle varit T ! En minut tidigare och jag hade haft 4/5 istället! Citera
AbuseYourDNA Postad 2 December , 2006 Rapport Postad 2 December , 2006 Moget av mig att gissa på K som redan var i spel. Men ingen har ju gissat på den Aja, bara 9 då! Citera
lillsvensson Postad 2 December , 2006 Rapport Postad 2 December , 2006 Moget av mig att gissa på K som redan var i spel. Men ingen har ju gissat på den sb har ju såklart K och A Jag har ju redan gissat på K kl 21.55, innan dig alltså.. eller förstår jag bara inte vad du menar nu ? Citera
Recommended Posts