Gå till innehåll

Recommended Posts

Postad

Hur snabbt har ni som börjat från "scratch" på t ex NL $10 byggt upp er rulle till att kunna spela stabilt på NL $100 med 30 inköp?

Skulle vara rätt skoj att se hur lång tid det tar för de flesta...

Postad
satte mig med $25 på ett nl25-bord. 2inköp senare gick jag upp till nl50, 2inköp senare nl100, 10inköp senare nl100, 10inköp senare nl200. tog ca 20000händer.

For real?? Imponerande stats.

Postad

Bästa tipset är nog att strunta i historier om folk som gått till NL1000 över en natt och istället ta det med ro. Vägen från NL10 till NL100 handlar för de flesta mer om månader än veckor iaf.

Postad

Jag känner en kille som gjorde 10 dollar till 72.000 dollar på en vecka, något slags rekord?`

Bara cashgames förutom sitngoes i början

DEt är inte så svårt bara att sätta sig spela bra på högre och högre bord

Postad

Jag är kvar på i stort sett samma nivå som jag började på för två år sedan. Spelar FL och går aldrig högre än $2/$4, oftast spelar jag på lägre nivåer än så. Tycker att det känns för mycket som att spelet kan påverka min ekonomi i negativ riktning om jag skulle få en dålig period på 2/4 eller högre och har inga ambitioner att bygga upp en idiotsäker rulle. Brukar köpa saker för vinstpengarna i stället och tycker om att min pokernivå ligger kvar på hobbynivå. En nivå där jag verkligen kan handskas med motståndet. Nej, jag är nog inte gamblertypen :)