JGrande Postad 2 December , 2006 Rapport Share Postad 2 December , 2006 Fick mail idag om denna reload. Någon som har koll hur bra den är? Häng med i vår Reload Bonanza! För att fira vår nya, ännu bättre startbonus, ger vi alla våra spelare en chans att prova den. Alla spelare som sätter in pengar på sitt pokerkonto mellan 1 och 8 december har chansen att hämta sin pokerbonus. Välj vad som passar dig bäst och börja spela: Bonus 50: 100% upp till $50 Vi dubblar din insättning upp till $50! För att erhålla din bonus behöver du tjäna in 10 bonuspoäng (BP) för varje $1 i bonus. Bonus 1000: 100% upp till $1.000 Vi dubblar din insättning upp till $1000! För att erhålla din bonus behöver du tjäna in 30 bonuspoäng (BP) för varje $1 i bonus. Läs mer om vår nya bonus här. Regler och villkor för detta erbjudande: När du är redo att hämta din bonus, skicka ett mejl till support@betway.com och skriv Reload Bonanza i ämnesraden, så byter vi ut dina bonuspoäng mot dollar. Detta erbjudande är endast giltigt en gång per kund och endast mellan 1-8 december 2006. Detta erbjudande kan inte kombineras med andra erbjudanden eller bonusar på Betway.com. Lycka till! Betway.com Poker Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Eldkvarn Postad 2 December , 2006 Rapport Share Postad 2 December , 2006 Jag undrar om Jens som jobbar på Betway kan svara på en fråga ang. denna Reload. Om man sätter in max summan $1000, betalas denna bonus ut i omgångar eller är det $1000 vid ETT tillfälle som gäller. Måste oxå tacka för att Ni kör sådan här stora ReloadBonusar. Det gillar jag....... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MacDaddy Postad 2 December , 2006 Rapport Share Postad 2 December , 2006 1Bp är det 1 raked hand(0,25$)? Isf är det en 30x bonus. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
JGrande Postad 2 December , 2006 Författare Rapport Share Postad 2 December , 2006 fel post Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Eldkvarn Postad 2 December , 2006 Rapport Share Postad 2 December , 2006 1Bp är det 1 raked hand(0,25$)? Isf är det en 30x bonus. You collect Bonus Points (BP) for every hand you play that is raked. The "Rake" is the percentage of the pot that goes to the house. Cashgames: For every dollar you rake you will earn 11 Bonus Points. hämtat från Betways hemsida Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Aeis Postad 2 December , 2006 Rapport Share Postad 2 December , 2006 Hur lång tid har man på sig att klara bonusen? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Aeis Postad 2 December , 2006 Rapport Share Postad 2 December , 2006 Visst borde det gå att köra mot 50$ bonusen även fast jag stoppade in 500$? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
pluntzky Postad 2 December , 2006 Rapport Share Postad 2 December , 2006 1Bp är det 1 raked hand(0,25$)? Isf är det en 30x bonus. You collect Bonus Points (BP) for every hand you play that is raked. The "Rake" is the percentage of the pot that goes to the house. Cashgames: For every dollar you rake you will earn 11 Bonus Points. hämtat från Betways hemsida 110% el 30% RB då, vem som skulle vara intresserad av 30% RB på prima är ju dock en gåta. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
JGrande Postad 3 December , 2006 Författare Rapport Share Postad 3 December , 2006 Visst borde det gå att köra mot 50$ bonusen även fast jag stoppade in 500$? Jo, det går. Man kan sätta in 1,000$ och sedan bestämma själv hur mkt man vill plocka ut i bonus. Man har 3 månader på sig om man sätter in mellan den 1a och den 8e Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Eldkvarn Postad 3 December , 2006 Rapport Share Postad 3 December , 2006 En lite fråga som inte är helt tydlig på er hemsida, räcker det att få kort i en rakad hand eller är det den rake som jag betalar som ger 11 BP/ rakad dollar? /SirHejsan Hej SirHejsan Det räcker med att sitta med i en raked hand. Mvh, Henrik - Betway.com Denna information gör ju att det blir klurigare att räkna ut värdet på denna Reload-Bonus. Någon som vill försöka sig på att översätta detta till Rakeback.... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
fred93 Postad 3 December , 2006 Rapport Share Postad 3 December , 2006 Måste kolla om jag förstått den här bonusen rätt Man kan alltså sätta in exempelvis $1000 dollar men ändå ta ut en bonus på exempelvis $500? Man spelar helt enkelt så mycket man känner för och sen när känner att det räcker så kan man få ut så mycket bonus man har skramlat ihop bonuspoäng för? Har jag förstått det rätt? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
DrRoland Postad 4 December , 2006 Rapport Share Postad 4 December , 2006 Visst borde det gå att köra mot 50$ bonusen även fast jag stoppade in 500$? Undrar också samma sak. Går det att sätta in mer än 50$, spela 500BP, och sen få 50$ bonusen? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
fred93 Postad 5 December , 2006 Rapport Share Postad 5 December , 2006 Visst borde det gå att köra mot 50$ bonusen även fast jag stoppade in 500$? Undrar också samma sak. Går det att sätta in mer än 50$, spela 500BP, och sen få 50$ bonusen? Mailade supporten om det och det går bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Converze Postad 6 December , 2006 Rapport Share Postad 6 December , 2006 Kan jag köpa in i en turnering för mina bonuspoäng innan jag klarat reloadbonusen? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
DrRoland Postad 6 December , 2006 Rapport Share Postad 6 December , 2006 Kan jag köpa in i en turnering för mina bonuspoäng innan jag klarat reloadbonusen? Du får inte reloadbonusen innan du har spelat ihop den till skillnad från "startbonusen". Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts