jm_j Postad 10 December , 2006 Rapport Postad 10 December , 2006 Örff... Ingen som vill ge lite action? Sätter mig på ett par 0.50/1 bord än så länge... Citera
thefman Postad 10 December , 2006 Rapport Postad 10 December , 2006 Örff... Ingen som vill ge lite action? Sätter mig på ett par 0.50/1 bord än så länge... sry inte ikväll... 2 stycken "3" outare kostade mig så jävla mycket pengar idag. Skulle ha ökat min rulle med 30% men nej det händer ju inte?? fan asså Citera
jm_j Postad 10 December , 2006 Rapport Postad 10 December , 2006 Örff... Ingen som vill ge lite action? Sätter mig på ett par 0.50/1 bord än så länge... sry inte ikväll... 2 stycken "3" outare kostade mig så jävla mycket pengar idag. Skulle ha ökat min rulle med 30% men nej det händer ju inte?? fan asså Urk.. Tråkigt att höra. Synd att det inte finns lite lägra nivåer för überslaskspel. Skulle vara bara för ryktet att bara ösa på ordentligt på t.ex .10/.20 för en slant. Nu är det bara massa tajtnissar ute.. som när jag skrev senast. Ska fundera på en liten tupplur när jag är klar med mina turneringar. Citera
thefman Postad 10 December , 2006 Rapport Postad 10 December , 2006 Örff... Ingen som vill ge lite action? Sätter mig på ett par 0.50/1 bord än så länge... sry inte ikväll... 2 stycken "3" outare kostade mig så jävla mycket pengar idag. Skulle ha ökat min rulle med 30% men nej det händer ju inte?? fan asså Urk.. Tråkigt att höra. Synd att det inte finns lite lägra nivåer för überslaskspel. Skulle vara bara för ryktet att bara ösa på ordentligt på t.ex .10/.20 för en slant. Nu är det bara massa tajtnissar ute.. som när jag skrev senast. Ska fundera på en liten tupplur när jag är klar med mina turneringar. Ähh $1/$2 är ju minimum för slask =) Egentligen borde man köra 5/10. GL i turneringarna! Citera
hajen Postad 10 Februari , 2007 Författare Rapport Postad 10 Februari , 2007 jaha vad säger panelen. MEd 1 liter rött i blodet så är man ju fulltränad Citera
thefman Postad 10 Februari , 2007 Rapport Postad 10 Februari , 2007 grabbar dagens slask kostar $216 och heter FTOPS #2 på fulltilt =) Citera
Recommended Posts