montreal Postad 28 Januari , 2007 Rapport Share Postad 28 Januari , 2007 come on guyz! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
finerobin Postad 28 Januari , 2007 Rapport Share Postad 28 Januari , 2007 ni lägger bara ut ledtrådar va fan e detta???? ni ska ju lägga ut lösenordet!!!!!!!!!! :evil: :evil: :evil: :evil: :cry: :evil: :evil: Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ibmachine Postad 28 Januari , 2007 Rapport Share Postad 28 Januari , 2007 ni lägger bara ut ledtrådar va fan e detta???? ni ska ju lägga ut lösenordet!!!!!!!!!! :evil: :evil: :evil: :evil: :cry: :evil: :evil: Tror inte man får skriva fittsida! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Narkissoz Postad 28 Januari , 2007 Rapport Share Postad 28 Januari , 2007 ni lägger bara ut ledtrådar va fan e detta???? ni ska ju lägga ut lösenordet!!!!!!!!!! :evil: :evil: :evil: :evil: :cry: :evil: :evil: Nej, lösenordet ska inte läggas ut. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Maple Postad 28 Januari , 2007 Rapport Share Postad 28 Januari , 2007 fattar ej denna otur!jag hade AQ gick all in en callade med 66 flopp:A Q K turn:J river:6 det e altid så Någon synar med en hand som är favorit mot din och vinner handen. Det är ju verkligen otur Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ackeman Postad 28 Januari , 2007 Rapport Share Postad 28 Januari , 2007 Någon som har en kvalificerad gissning på hur många av deltagarna i kvällens poker.se-freeroll som är forummedlemmar? 4160 chips än så länge... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
kjell-fr Postad 28 Januari , 2007 Rapport Share Postad 28 Januari , 2007 ca 30% Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Narkissoz Postad 28 Januari , 2007 Rapport Share Postad 28 Januari , 2007 Hah, jag åkte just ut på årets sämsta pre-flopsyn med AQ. Serves me right när jag spelar så. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ackeman Postad 28 Januari , 2007 Rapport Share Postad 28 Januari , 2007 är det något extra tilllagt förutom dollarna för forumets medelmmar? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
kjell-fr Postad 28 Januari , 2007 Rapport Share Postad 28 Januari , 2007 Någon som har en kvalificerad gissning på hur många av deltagarna i kvällens poker.se-freeroll som är forummedlemmar?QUOTE] Jag åkte ut på trettonde plats, och då var det ingen kvar som jag vet är forummedlem. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
omalley Postad 28 Januari , 2007 Rapport Share Postad 28 Januari , 2007 Ingen god idé att spela turnering medans man har jouren som brandman. Ett larm i andra pausen gjorde att jag blev utmörkad på 11 plats... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ackeman Postad 28 Januari , 2007 Rapport Share Postad 28 Januari , 2007 Jag åkte ut 8-9 och då var jag sista svensk garanterat. Hade ca 20- 25 BB men kunde inte släppa min AK hand mot reraise PF. Mötte AA. Hur kommer det sig att det är majoritet "icke-forumiter"?? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Opeth Postad 29 Januari , 2007 Rapport Share Postad 29 Januari , 2007 Jag åkte ut 8-9 och då var jag sista svensk garanterat. Hade ca 20- 25 BB men kunde inte släppa min AK hand mot reraise PF. Mötte AA. Hur kommer det sig att det är majoritet "icke-forumiter"?? Det är ju till att börja med samma uppsättning lösenord hela tiden som bara är olika från dag till dag. I alla fall på senare tid. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
berKKa Postad 29 Januari , 2007 Rapport Share Postad 29 Januari , 2007 kan väl nästan lova att många e tillfrågade av ftp att dra tillbaks dollars åt dom eller:evil: Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ROmeoBOT Postad 29 Januari , 2007 Rapport Share Postad 29 Januari , 2007 Vill bara säga att den som bad Cokeleyi hänga sig i en tågledning bör ta tillbaka det. Det var dumt sagt, han kanske gör det, han vet ju inte vad en tågledning är. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
tiltyrobslash Postad 29 Januari , 2007 Rapport Share Postad 29 Januari , 2007 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
cokeleyj Postad 29 Januari , 2007 Rapport Share Postad 29 Januari , 2007 tack Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
cokeleyj Postad 29 Januari , 2007 Rapport Share Postad 29 Januari , 2007 önskade precis någon hjälp. jag är ny till landet. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
kjell-fr Postad 29 Januari , 2007 Rapport Share Postad 29 Januari , 2007 önskade precis någon hjälp. jag är ny till landet. Jamen allvarlig förmiddag. Yxskaften står i backen under mattan ligger bordet. Arbetar bra för mig lösenord simmar brevid sågbocken. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
cokeleyj Postad 29 Januari , 2007 Rapport Share Postad 29 Januari , 2007 rolig Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Duddis Postad 29 Januari , 2007 Rapport Share Postad 29 Januari , 2007 hehe 7 anmälda innan lösenordet släppts Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Daemon Postad 29 Januari , 2007 Rapport Share Postad 29 Januari , 2007 hmm vart är dagens rebus... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Duddis Postad 29 Januari , 2007 Rapport Share Postad 29 Januari , 2007 hmm vart är dagens rebus... Mm =) Väntar också. idag ska jag kl0nka :=) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
kramme Postad 29 Januari , 2007 Rapport Share Postad 29 Januari , 2007 hmm 30 tilmeldt uden rebus, det stinker efterhånden, Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Duddis Postad 29 Januari , 2007 Rapport Share Postad 29 Januari , 2007 39 anmälda innan rebusen, hur då? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts