berKKa Postad 23 December , 2006 Rapport Share Postad 23 December , 2006 LOL Det är bättre att vara tyst och misstänkas för att vara en idiot än att öppna käften och undanröja alla tvivel - Abraham LIncoln Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Applefish Postad 23 December , 2006 Rapport Share Postad 23 December , 2006 Men, står väldigt still för mig har varit 2379 registrerade jättelänge, trist att det inte går att regga sig, ingen annan som har någon idé ? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
TotalFarsa Postad 23 December , 2006 Rapport Share Postad 23 December , 2006 Men, står väldigt still för mig har varit 2379 registrerade jättelänge, trist att det inte går att regga sig, ingen annan som har någon idé ?Uppenbarligen kollar du på fel turnering. Det ær 96 st reggade just nu. Kolla under "private" *edit* Den du kollar på ær ju dessutom Aussie millions 7 seated grtd och har inte ens samma starttid *suck* Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mikaela Postad 23 December , 2006 Rapport Share Postad 23 December , 2006 Men, står väldigt still för mig har varit 2379 registrerade jättelänge, trist att det inte går att regga sig, ingen annan som har någon idé ? Du är inne på fel turnering, aussie million satellit... Klicka på Private-fliken och där har du "vår" turnering. Go djul alla Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
wormskungen Postad 23 December , 2006 Rapport Share Postad 23 December , 2006 gött har runt 4500 efter första handen Dealer: Hand #1461305389 Poker 62492: gl to u all FlopNutsOnYou: . Dealer: wmaster has 15 seconds left to act Poker 62492: A-5 Poker 62492: in the 2500 freeroll Dealer: wmaster has timed out Dealer: FlopNutsOnYou shows [Jc Ad] Dealer: GustavOlsson shows [Td Tc] Dealer: Poker 62492 shows [Ac 5s] 2incher: im in the 2500 too Poker 62492: and in 4th Dealer: FlopNutsOnYou shows Ace King high Dealer: GustavOlsson shows a pair of Tens Dealer: Poker 62492 shows a pair of Fives Poker 62492: so dont care Dealer: GustavOlsson wins the pot (4,545) with a pair of Tens Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
kjell-fr Postad 23 December , 2006 Rapport Share Postad 23 December , 2006 Ställa all in i första given på en frirulle är nog inte direkt något spel jag blir direkt imponerad av. Det klarar vareda en av, få se om du är duktig nog att ta dig till finalbordet nu med 3000 gratis marker. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
wmaster Postad 23 December , 2006 Rapport Share Postad 23 December , 2006 Torsk med set i AA mot KQs i pot för CL så går det icke Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
TotalFarsa Postad 23 December , 2006 Rapport Share Postad 23 December , 2006 Torsk med set i AA mot KQs i pot för CL så går det icke Æsch, inte ska væl du ha fler rankingpoæng /TF Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
x3me Postad 24 December , 2006 Rapport Share Postad 24 December , 2006 Är det någon turnering idag när det är julafton? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
theo Postad 24 December , 2006 Rapport Share Postad 24 December , 2006 Ja, du är registrerad också + 9st till. Men det har inte kommit ut något lösen här i tråden ännu ? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
x3me Postad 24 December , 2006 Rapport Share Postad 24 December , 2006 Hittade rebusen i den andra frirulletråden... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
kaTTla Postad 24 December , 2006 Rapport Share Postad 24 December , 2006 ge moig lösen lr åtminstone en rebus.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
theo Postad 24 December , 2006 Rapport Share Postad 24 December , 2006 Hittade rebusen i den andra frirulletråden... Vilken andra tråd ? specifiera dig ? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
x3me Postad 24 December , 2006 Rapport Share Postad 24 December , 2006 Den klistrade tråden om Full Tilts frirullar... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
nadir Postad 24 December , 2006 Rapport Share Postad 24 December , 2006 Måste erkänna att jag ej heller hittar rebusen, men det är ett av de gamla vanliga.... prova Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
wormskungen Postad 24 December , 2006 Rapport Share Postad 24 December , 2006 Måste erkänna att jag ej heller hittar rebusen, men det är ett av de gamla vanliga.... prova Lycka till alla Jag kan inte ens HORSE men man lär välll sej antar jag _______________________________ Det är bättre att vara tyst och misstänkas vara en idiot än att öpnna käften och undanröja alla tvivel - Abraham Lincoln Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ace_spades Postad 25 December , 2006 Rapport Share Postad 25 December , 2006 när kommer dagens rebus? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
TotalFarsa Postad 25 December , 2006 Rapport Share Postad 25 December , 2006 Julhelgens rebusar är redan postade: http://www.pokerforum.nu/forum/showthread.php?p=535351#post535351 /TF Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
nadir Postad 25 December , 2006 Rapport Share Postad 25 December , 2006 Stort tack Farsan! Det har varit ett mysterium för mig (och kanske för någon annan) var dessa rebusar fanns... Igår gick det ju att gissa, men inte idag gl alla Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
TotalFarsa Postad 25 December , 2006 Rapport Share Postad 25 December , 2006 Idag gick det ju snabbt vill jag säga... Sitter med ppQ, raisar och får två syn. Flop 7 7 9 Vi hamnar allin och jag är upp mot pp6 och 9x. Turn 6 *fan, jaja, jag vinner väl sidopotten iaf* river 9. *nähä, det gjorde jag visst inte* /TF *edit* men det var ett trevligt bord *nickar till miklen & gjoh* Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Infinitiv86 Postad 25 December , 2006 Rapport Share Postad 25 December , 2006 Idag gick det ju snabbt vill jag säga... Sitter med ppQ, raisar och får två syn. Flop 7 7 9 Vi hamnar allin och jag är upp mot pp6 och 9x. Turn 6 *fan, jaja, jag vinner väl sidopotten iaf* river 9. *nähä, det gjorde jag visst inte* /TF *edit* men det var ett trevligt bord *nickar till miklen & gjoh* Och där åkte jag,,, näshårstrimmer är nötterna Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
tamtaram Postad 25 December , 2006 Rapport Share Postad 25 December , 2006 Äntligen fick man vinna en frirulle. Mycket flyt och en otrolig kortrush på slutet var det som behövdes. Överlag bättre spel än de 30$ turneringar jag brukar spela faktiskt. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
TotalFarsa Postad 26 December , 2006 Rapport Share Postad 26 December , 2006 Screw mp3-spelarna. Jag vill vinna en sån här: http://www.pokerforum.nu/forum/showthread.php?t=25366 /TF Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Bein Postad 26 December , 2006 Rapport Share Postad 26 December , 2006 Screw mp3-spelarna. Jag vill vinna en sån här:http://www.pokerforum.nu/forum/showthread.php?t=25366 /TF var var du med stödet idag? Först åker man på KK vs 66 i en chipledaer pott , sen all in vs AQ vs AJ så är man ur,yes! från chipi till ute nästan FT bubblba Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
TotalFarsa Postad 27 December , 2006 Rapport Share Postad 27 December , 2006 var var du med stödet idag? Först åker man på KK vs 66 i en chipledaer pott , sen all in vs AQ vs AJ så är man ur,yes! från chipi till ute nästan FT bubblbaFörsökte snacka med dig ett par ggr men du var väl så upptagen i potterna att du inte märkte det. Själv gjorde jag det sämsta movet sedan Hildebrandt gick i blöjor så jag åkte tidigt. Softade framför ROTK istället Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts