Hyler Postad 23 Januari , 2007 Rapport Share Postad 23 Januari , 2007 Kul att vara med i Nordamerikanska Öppna Mästerskapet... Att folk orkar (våldgästa en liten freeroll). Jag tänkte mig att det bara skulle vara pokerforumare som lirade lite för poäng och tjackade snit men det är ju nästan bara nordamerikaner och tysta norrlänningar. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
kjell-fr Postad 23 Januari , 2007 Rapport Share Postad 23 Januari , 2007 Jag tänkte mig att det bara skulle vara pokerforumare som lirade lite för poäng och tjackade snit men det är ju nästan bara nordamerikaner och tysta norrlänningar. Så var det de två första veckorna, riktigt gemytliga tuneringar och en trevligt sätt att spendera ett par timmar på. Men som du sett så är det inte mycket av det kvar. Föresten så är jag norrlänning desutom Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Laser Postad 23 Januari , 2007 Rapport Share Postad 23 Januari , 2007 På finalbordet idag var vi bara två stycken svenskar.... :twisted: Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
burtonbulan Postad 23 Januari , 2007 Rapport Share Postad 23 Januari , 2007 <<<<PokerG33k Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Inter_Mike Postad 24 Januari , 2007 Rapport Share Postad 24 Januari , 2007 Jag var ena... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
SouthEast Postad 24 Januari , 2007 Rapport Share Postad 24 Januari , 2007 Bra initiativ som tyvärr spårat ur precis som det gjorde på SB och Paradise Slaget... Har inte spelat FT's freerolls i januari pga alla amrisar, (kom 10a i Dec ranken och väntar fortfarande på besked om våra goodies). Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jm_j Postad 24 Januari , 2007 Rapport Share Postad 24 Januari , 2007 På finalbordet idag var vi bara två stycken svenskar.... :twisted: Var först ut innan finalbordet... och jag hade ändå inte räknats med eftersom jag inte är svenne Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
berKKa Postad 24 Januari , 2007 Rapport Share Postad 24 Januari , 2007 någon rebus idag eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
FreddySandin Postad 24 Januari , 2007 Rapport Share Postad 24 Januari , 2007 någon rebus idag eller? word Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
finerobin Postad 24 Januari , 2007 Rapport Share Postad 24 Januari , 2007 reeeebus idag???? hehe... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
finerobin Postad 24 Januari , 2007 Rapport Share Postad 24 Januari , 2007 va fann rebus? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
FreddySandin Postad 24 Januari , 2007 Rapport Share Postad 24 Januari , 2007 va fann rebus? palla dubbel post!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
elpker Postad 24 Januari , 2007 Rapport Share Postad 24 Januari , 2007 Skulle vara interresant att veta hur 7 spelare har kommit in utan att en rbus har postats. Nu är det åtta Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
finerobin Postad 24 Januari , 2007 Rapport Share Postad 24 Januari , 2007 palla dubbel post!!!!! kom i gen kompis! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
finerobin Postad 24 Januari , 2007 Rapport Share Postad 24 Januari , 2007 dom har väll tagigt den sjävla:P ähh det kommer snart kompis Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
imso_ontilt Postad 24 Januari , 2007 Rapport Share Postad 24 Januari , 2007 Skulle vara interresant att veta hur 7 spelare har kommit in utan att en rbus har postats. Nu är det åtta jag samtycka Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
tiltyrobslash Postad 24 Januari , 2007 Rapport Share Postad 24 Januari , 2007 kan någon ge en ledtråd?? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
x3me Postad 24 Januari , 2007 Rapport Share Postad 24 Januari , 2007 det går väl att gissa Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Full Tilt Poker Postad 24 Januari , 2007 Författare Rapport Share Postad 24 Januari , 2007 Dagens rebus: "Engelskt smeknamn för kortkombinationen Ess-kung. Åtta bokstäver" Lycka till! Full Tilt Poker Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
evilanna Postad 24 Januari , 2007 Rapport Share Postad 24 Januari , 2007 hallå, när kommer rebusen? jag vill spela... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Juggler Postad 24 Januari , 2007 Rapport Share Postad 24 Januari , 2007 Äsch, jag skulle ju precis lägga ut en ledtråd som jänkarna hade fått jobba på att fixa. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
finerobin Postad 24 Januari , 2007 Rapport Share Postad 24 Januari , 2007 Kan Du Lägga Ut Ledtråden Nu? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Duddis Postad 24 Januari , 2007 Rapport Share Postad 24 Januari , 2007 Gå bak en sida så ser ni ledtråden Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
tiltyrobslash Postad 25 Januari , 2007 Rapport Share Postad 25 Januari , 2007 jappjappp många som ska lira turren ikväll då?? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Hyler Postad 25 Januari , 2007 Rapport Share Postad 25 Januari , 2007 många som ska lira turren ikväll då? Hmm, ska man bojkotta den p g a alla snyltgäster eller ska man försöka hålla de skandinaviska fanorna högt? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts