Gå till innehåll

Det här med bonushoreri


lagu2653

Recommended Posts

För att kunna bonushora verkar det som att man måste spela $0.25/$0.50 NLT eller $0.50/$1.0 NLT åtminstone. Men för att kunna spela NL100 bör man ha en bankrulle på $3000 och det är väl där gränsen går för när bonushoreri inte lönar sig längre. Har inte folk så stora bankrullar när de bonushorar på NL100 eller?

 

/Lars

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Spelar du FL ger bonushoreriet mer pengar i förhållande till den förväntade vinsten än om du spelar NL. Alltså, spelar du FL 0,5/1 kommer du antagligen tjäna mer pengar på bonusarna jämfört med vad du vinner i själva spelet (om du nu vinner :twisted: ).

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 weeks later...

Att bonushora är en riktig djungel som många nog märkt.

Innan man väljer en site så måste man kolla igenom siten för att se vad som krävs för att en hand ska räknas eller hur många poäng man får för en viss rake. Vissa siter har rent otroliga krav för att cleara en bonus medan andra är väldigt lätta. En sak till som man måste ta i beaktande är hur mycket trafik det är på en nivå man vill spela/måste spela på.

Jag vet att jag har sett några väldigt bra trådar på forum om vad som krävs så att man inte behöver besöka varje sida själv.

Gör en sökning på t.ex. Google och se om du kan hitta några av dom posterna som talar om hur bra/dåliga siterna är. Det kanske även finns några bra trådar om detta här på forumet.

Sen anpassar du dig efter vilka siter du anser dig ha stor nog BR för att kunna gå in och lira av en bonus.

Angånde din fråga om hur stor BR du måste ha för att spela en viss level så är det ju en fråga om ifall du kan pusha in mera pengar i rullen om du skulle losa mer än vad som är lämpligt.

Har du inget mera att trycka in så följ rådet med ca 3000 x bb i BR som dom flesta tycker att är en lämplig nivå.

 

Lycka till.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

själv bonushorar jag fär tillfället på NL50, 4 bord. och med endast nån timme några dar i veckan kan jag med lätthet dra in minst $500 per månad. men man får verkligen akta sig för dåliga bonusar som tar evigheter att cleara.

 

men, det finns bot på detta! bonuswhores.com

 

där finns dom flesta sidor med och alla deras bonusar.

där står inte bara vilkoren för alla bonusar utan en beräkning på hur lönsamma dom är beroende på vilken nivå man spelar och om man spelar short handed eller full ring.

 

det står även betyg på deras mjukvara och om det stöder pokertracker eller poker office.

 

denna sida kan jag varmt rekomdera för folk som funderar på att börja bonushora.

(och för dom som redan gör det :) )

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...