Gå till innehåll

Allt om in- och utbetalningar!

Recommended Posts

Postad

Såg det fina erbjudandet om 30% i bonus på 24H vid första insättningen och tänkte öppna ett konto. Men efter att han läst igenom det här tråden så gör jag nog inte det. Att det ska vara så krångligt med allt. Tacka vet jag unibet, smidigt och enkelt...

• Svars 131
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Postad
Såg det fina erbjudandet om 30% i bonus på 24H vid första insättningen och tänkte öppna ett konto. Men efter att han läst igenom det här tråden så gör jag nog inte det. Att det ska vara så krångligt med allt. Tacka vet jag unibet, smidigt och enkelt...

Sostlind, läs och lär!

Postad

Jag förstår inte riktigt vad som är så krångligt. Tror det handlar mer om att vissa människor tycks sakna förmågan att ta till sig enkel information om den inte är riktad till dem personligen.

• 4 months later...
Postad
Hej

Finns det nån spärr att man inte kan ta ut mer än man sätter in med neteller på 24? För mig fungerar det i alla fall inte..

Hade oxå strul med en utbetalning häromdan.. Kunde bara föra över typ €300 till neteller. Men mailade supporten så löste dom det blixtsnabbt. Skriv bara summan du vill ta ut och bifoga din Netellerreggade e-mailadress så löser dom det åt dig. Det kan vara bra att berätta om du vill använda vip poäng eller om dom ska debitera €10 om du cashat ut flera gånger den här månaden oxå.

Lycka till

• 3 weeks later...
Postad

Skulle göra ett uttag till mastercard. Satte in 25 euro för ett tag sen och tänkte nu prova och ta ut samma summa. Men det enda jag såg i menyn var check, bank och netteller. Ingenting om uttag till creditkort??

Läste igenom denna tråd och såg att det var fler som undrade men hittade inget bra svar. Har skickat en fråga till dom på 24H men det kanske finns nån här som har svaret hur jag går till väga.

Postad

Fick snabbt svar från 24h....eftersom jag satte in pengar med Mastercard så kan dom inte sätta in pengar tillbaks pga Mastercard. Mastercard har tydligen nån konstig policy mot spelbolag!? Att man inte kan ta mot pengar från spelbolag. Har Visa samma policy?

24h bad mig att använda nåt ut av dom andra sätten att ta ut pengar.