Papa Kubo Postad 4 Mars , 2005 Rapport Postad 4 Mars , 2005 Jag kan bara ta ut pengar till mitt NETeller och inte till mitt konto eller kort. Hur kommer det sig och går det att lösa på något sätt? Eller måste jag först ta ut till NETeller och sedan till bankkontot? Ja. Om du exempelvis satt in €500 via Neteller måste du ta ut €500 till Neteller innan andra alternativ blir möjliga. Det finns dock en väg runt detta: kontakta sostlind så kan du förmodligen få ta ut pengarna direkt till ditt bankkonto - förutsatt att du står för överföringsavgiften (ca 4%). Citera
Toan Postad 4 Mars , 2005 Rapport Postad 4 Mars , 2005 Behöver man bara ange sin "Neteller e-mail" då man cashar ut till Neteller, inget kontonr och security # och hej och hå? Citera
Takigawa Postad 5 Mars , 2005 Rapport Postad 5 Mars , 2005 Får felmedelande att mitt kort används av en annan användare, jag har konto på unibet och tipsnytt där jag använder samma kort. Är det detta som orskar problemet? Har mailat supporten men inte fått svar... Citera
Lassis Postad 9 Mars , 2005 Rapport Postad 9 Mars , 2005 Hur F*N tar man ut pengar på 24H??? Vill ta ut via bank men dom vägrar ju...hur gör man?? I need my money god damn!! Citera
Nusseman Postad 9 Mars , 2005 Rapport Postad 9 Mars , 2005 Låt mig gissa att du satt in stålar med kreditkort eller NETeller? Som sagts ett par hundra gånger måste du först ta ut samma belopp du satte in, sen kan du välja andra utbetalningsalternativ. Citera
Lassis Postad 9 Mars , 2005 Rapport Postad 9 Mars , 2005 Jag kommer inte ens ihåg hur mkt jag satte in.... Satte in med Creditkort...men det går ju inte att ta ut på det?? Hur väljer man det isåfall?? Får upp Neteller eller bank eller Check, och bank funkar ju inte...?? Har inte reggat netteller klart heller så det funkar inte heller.... då återstår check eller bank...och check är väl dyrt, jag har bara 500 spänn där typ....rena rånet att plocka ut det då?..how do i do? Citera
Elken Postad 11 Mars , 2005 Rapport Postad 11 Mars , 2005 Har begärt en utbetalning från 24h till neteller. I neteller ser jag att två försök till betalning har skett men bägge står som "declined". Första gången detta hänt för mig. Vad beror det på? Ska jag bara ta det lugnt och vänta eller? Citera
eroz Postad 11 Mars , 2005 Rapport Postad 11 Mars , 2005 Märkte att jag hade två st "declinade" utbetalningar från 24h när jag kollade mitt netellerkonto, den tredje gången accepterades den dock så chilla några dagar så löser det sig nog. Vad det beror på vet jag tyvärr inte. Citera
suudde Postad 12 Mars , 2005 Rapport Postad 12 Mars , 2005 Är det gratis (eller endast en avgift) om man gör 2 uttag inom en timme på 24h? Dvs säga om jag t.ex. vill cash ut 500 € till mitt bankkonto och 500 € till Neteller direkt efter varandra, tar de bara en avgift á 10 € då?? eller 20 €?? Citera
Papa Kubo Postad 12 Mars , 2005 Rapport Postad 12 Mars , 2005 Två uttag inom loppet av en timme räknas som ett. Total avgift blir alltså €0 eller €10, beroende på om man gjort tidigare uttag de senaste 30 dagarna. Citera
Swede Postad 12 Mars , 2005 Rapport Postad 12 Mars , 2005 Ok, funderade pa att ta ut lite pengar fran 24h till mitt amerikanska bank konto. Nan som vet om jag maste skatta pa det i USA? Hur lang tid tar det? Nagot annat jag maste tanka pa? Typ nan limit pa hur mkt jag kan ta ut? Just det, har heller aldrig gjort nagon deposit till 24h. Kommer detta vara ett problem. Allt jag har pa sajten kommer fran vinst inspelad fran 40 euro sign up bonus. Mvh Swede Citera
TANDEMCYKELN Postad 12 Mars , 2005 Rapport Postad 12 Mars , 2005 Nan som vet om jag maste skatta pa det i USA? Skatta på något som är olagligt? Att spela på nätet är väl olagligt i de flesta amerikanska delstater? Citera
Lassis Postad 13 Mars , 2005 Rapport Postad 13 Mars , 2005 Måste skriva lite här nu..... 90spänn för att ta ut pengar från kontot??????? Hur i helv.... kan ni ens spela där?? Får väl vänta en månad o sen blir det en annan sajt...... Tjänar dom inte tillräckligt eller vad är det här?? Finns det nån ansvarig på 24H som kan yttra sig här så hoppas jag att du skäms din hund!!!! Citera
kydyl Postad 13 Mars , 2005 Rapport Postad 13 Mars , 2005 Måste skriva lite här nu..... 90spänn för att ta ut pengar från kontot??????? Hur i helv.... kan ni ens spela där?? Får väl vänta en månad o sen blir det en annan sajt...... Tjänar dom inte tillräckligt eller vad är det här?? Finns det nån ansvarig på 24H som kan yttra sig här så hoppas jag att du skäms din hund!!!! kan tipsa om den här tråden angående det http://pokerforum.nu/forum/viewtopic.php?t=5419 Citera
sostlind Postad 14 Mars , 2005 Rapport Postad 14 Mars , 2005 Måste skriva lite här nu..... 90spänn för att ta ut pengar från kontot??????? Hur i helv.... kan ni ens spela där?? Får väl vänta en månad o sen blir det en annan sajt...... Tjänar dom inte tillräckligt eller vad är det här?? Finns det nån ansvarig på 24H som kan yttra sig här så hoppas jag att du skäms din hund!!!! Skäms? Jag? Nä det gör jag nog inte. Har debatterat uttagspolicy i 2 år vid det här laget och majoriteten tycker det är bra. Finns en liten poll omn det också. För att kompensera avgiftsåbäket har vi bland marknadens snabbaste utbetalningar. Vi begränsar inte dina möjligheter att ta ut pengar beroende på hur länge sedan du deponerat och processar betalningarna varje dag. Vi håller sedan inte heller inne utbetalningen i flera dagar utan skickar den direkt. På flera av våra partners står vi dessutom till tjänst med gratis cashutbetalning/inbetalning helt uttagsfritt. Anledningen till avgiften är inte att tjäna pengar, det är för att styra onödigt (som vi anser onödigt) beteende. Vi tar inga avgifter för att sätta in pengar som en del andra. Summa summarum har vi funnit en mix som verkar accepterat av de flesta. Det går dock aldrig att tillfredsställa alla - speciellt inte om man vill vara hyfsat affärsmässig. mvh Stefan Ostlind Marknadschef 24hPoker Citera
Lassis Postad 14 Mars , 2005 Rapport Postad 14 Mars , 2005 Tack för svaret och tur att ni uppträder proffsigare än mig... Just där och då...det var kulmen på en riktigt dålig dag och jag ber om ursäkt för det otrevliga språket jag använde... M.v.h Lars Lassis Citera
bg_daniel Postad 21 Mars , 2005 Rapport Postad 21 Mars , 2005 Hej Jag har lagt ner mitt pokerspelande och tänkte ta ut mina pengar från 24h. Problemet är att jag aldrig har satt in några pengar. Jag fick en bonus av pokerforum.nu insatt på kontot. Jag har inget Netteller, hur ska jag gå tillväga? Inne i 24h cashier kan man enbart välja "Credit Card" som "withdrawal method" men jag haar ju inget kort registrerat. Citera
Papa Kubo Postad 22 Mars , 2005 Rapport Postad 22 Mars , 2005 bg_daniel, kontakta sostlind här på forumet så löser han det åt dig. Citera
Paradroid Postad 25 Mars , 2005 Rapport Postad 25 Mars , 2005 När jag försöker sätta in pengar med CC i Cashier finns min engångs bonuskod förifylld i ett textfält som inte är ändringsbart - så här. http://hawknest.stacken.kth.se:8080/images/24h-bug.gif Jag kan alltså inte göra några insättningar, därför att jag får klagomål på bonuskoden jag inte ta bort. * Bild till länk - QoS * Citera
pappabjorn Postad 30 Mars , 2005 Rapport Postad 30 Mars , 2005 Hej! Finns det några planer på att börja använda PaySpark på sidan? Citera
Chiptrick Postad 31 Mars , 2005 Rapport Postad 31 Mars , 2005 Goddag Jag har en fråga angående insättning, ungefär hur lång tid ska det ta innan pengarna är på sitt konto och man kan börja spela? Jag tänker använda mig av mitt VISA. Citera
riaria Postad 7 April , 2005 Rapport Postad 7 April , 2005 Hur bär man sig åt för att sätta in mer än €200? För att kunna få maxbonus på första insättningen måste man sätta in mer än detta belopp, men det verkar ju inte möjligt då det är en begränsning på €200 per dag via CC. Citera
Papa Kubo Postad 7 April , 2005 Rapport Postad 7 April , 2005 Antingen sätter man in på andra sätt, exempelvis med banköverföring eller via Netller, eller så kontaktar man supporten och tigger om att få gränsen höjd. Citera
Magnum Postad 9 April , 2005 Rapport Postad 9 April , 2005 Om man ska föra över pengar via neteller så finns det en ruta längst ner som det står Depositcode:(optional) vad är det för nåt måste man fylla i den Citera
Recommended Posts