Dave^ Postad 27 November , 2006 Rapport Postad 27 November , 2006 Själv hade jag tänkt att dra dit för första gången i år. Tror det kommer bli ruskigt kul. Någon annan som också ska dit? Och just det, för dem som inte vet vad DreamHack är, så är det världens största lan. Citera
Dahlberg Postad 27 November , 2006 Rapport Postad 27 November , 2006 känns inte så +EV att sitta och grinda bland skrikande fjortisar. "BOOM HEADSHOT!!!" ringer på något konstigt sätt i mina öron... Citera
SunTzu Postad 27 November , 2006 Rapport Postad 27 November , 2006 Blev erbjuden plats i crew, men orka Citera
Jennez Postad 28 November , 2006 Rapport Postad 28 November , 2006 Flaskbotten-glasogon, machester-byxor som nar anda upp till armhalorna, clearasil och vita tubsockor kan ni kopa utanfor. Har hort att de har fina begagnade Darth Vader-gubbar och lite svett fran Lara Croft i en glasburk dar inne ocksa. Citera
Dave^ Postad 28 November , 2006 Författare Rapport Postad 28 November , 2006 Haha ^^ ...verkar inte vara så populärt att dra till DH här. Citera
hansolo Postad 28 November , 2006 Rapport Postad 28 November , 2006 de flesta på pokerforum.nu är ju över 18 så de e ju låååååångt över snittåldern på dreamhack! skrikande cs fjortisar, ljummen coca-cola, svett, gorbys pirog, folk som dampar när dom blir dödade, folk som runkar, basshunter uppträder, world of warcraft och cs överallt, folk som runkar, massa 1337 elit spelare som "äger", folk som runkar osv osv osv.... Citera
kfluffie Postad 28 November , 2006 Rapport Postad 28 November , 2006 skrikande cs fjortisar, ljummen coca-cola, svett, gorbys pirog, folk som dampar när dom blir dödade, folk som runkar, basshunter uppträder, world of warcraft och cs överallt, folk som runkar, massa 1337 elit spelare som "äger", folk som runkar *lutar mig tillbaka och tänker tillbaka på gamla minnen och njuter* Citera
HeyJohan Postad 28 November , 2006 Rapport Postad 28 November , 2006 Ehrm vänta nu... Jag ska dit. Och jobba i vår monter torsdag till lördag. Kanske borde ta med våtservetter och deo som give-aways Mvh Johan Citera
wheelinho Postad 28 November , 2006 Rapport Postad 28 November , 2006 skrikande cs fjortisar, ljummen coca-cola, svett, gorbys pirog, folk som dampar när dom blir dödade, folk som runkar, basshunter uppträder, world of warcraft och cs överallt, folk som runkar, massa 1337 elit spelare som "äger", folk som runkar *lutar mig tillbaka och tänker tillbaka på gamla minnen och njuter* glömde du inte något? sorry OT, ska inte dit iaf, aldrig varit där, kommer aldrig åka dit Citera
Jennez Postad 29 November , 2006 Rapport Postad 29 November , 2006 Ehrm vänta nu...Jag ska dit. Och jobba i vår monter torsdag till lördag. Kanske borde ta med våtservetter och deo som give-aways Men alltså… hur kan ni lägga ner tid och marknadsresurser på sånt? Borde ni inte se till att ert ”team” kan slå random medarbetare från First Poker-redaktionen istället? Citera
Wiznakh Postad 29 November , 2006 Rapport Postad 29 November , 2006 Ehrm vänta nu...Jag ska dit. Och jobba i vår monter torsdag till lördag. Kanske borde ta med våtservetter och deo som give-aways Men alltså… hur kan ni lägga ner tid och marknadsresurser på sånt? Borde ni inte se till att ert ”team” kan slå random medarbetare från First Poker-redaktionen istället? Jobbar DU där eller? Citera
Jennez Postad 29 November , 2006 Rapport Postad 29 November , 2006 Jobbar DU där eller? Ja, men jag var inte med i turren. Tydligen blev HeyHoneys slaktade som sma lamm. Citera
Dave^ Postad 29 November , 2006 Författare Rapport Postad 29 November , 2006 Ehrm vänta nu...Jag ska dit. Och jobba i vår monter torsdag till lördag. Kanske borde ta med våtservetter och deo som give-aways Mvh Johan Haha kan vara en bra ide . Vad kan man göra i er monter då? Kommer ni hålla någon sorts mini-live turnering? Det tycker jag hade varit skoj. Hmm... hoppas det inte är riktigt så illa som ni beskriver! Är en vän som brukar åka och tyckte jag skulle hänga med. Yeah yeah om inte annat visar det sig hur det är när jag kommer dit. Citera
Wiznakh Postad 29 November , 2006 Rapport Postad 29 November , 2006 Jobbar DU där eller? Ja, men jag var inte med i turren. Tydligen blev HeyHoneys slaktade som sma lamm. Behöver ni folk eller? Det måste sjukt kul att skriva om poker, bra mycket roligare än att jobba på en lokaltidning i alla fall Citera
HeyJohan Postad 30 November , 2006 Rapport Postad 30 November , 2006 Ni kan ju kolla hur vi har det på http://dreamhack.heypoker.com En webcam visar pågående turnering och en visar ett av våra sovrum som man kan vinna platser till. Och Jennez, hade ni berättat INNAN turneringen om att ni hade kameror i borden så hade det varit en annan sak Mvh Johan - Nyligen korad till Dreamhack N00b of the year Citera
eurythmech Postad 30 November , 2006 Rapport Postad 30 November , 2006 En webcam visar pågående turnering och en visar ett av våra sovrum som man kan vinna platser till. Say what? Ja just ja, på ett lan. Nevermind. Citera
Recommended Posts