Loveless Postad 27 November , 2006 Rapport Postad 27 November , 2006 Har ni ett "veckans pf-kändis" ställer jag upp. Citera
stackbrat Postad 27 November , 2006 Rapport Postad 27 November , 2006 Jag förväntar mgi minst 3 urringningar i första programmet. othello+Ola+nån random (helst ful) brud. Citera
Esperit Postad 28 November , 2006 Rapport Postad 28 November , 2006 Jag förväntar mgi minst 3 urringningar i första programmet.othello+Ola+nån random (helst ful) brud. im game, hur kan man motstå liksom. din charmör där. Citera
Pokemonn Postad 28 November , 2006 Rapport Postad 28 November , 2006 Låter kul, men prata INTE "påker" på svenska. Prata poker på normalska, för f-n! Nu vet jag vad det blir! Klädpoker till sista tråden med Gdaily, Parre och QoS! Vågar man titta? Citera
baller Postad 28 November , 2006 Rapport Postad 28 November , 2006 Ola och Othello spelar "pokerfejs" headsup Citera
Luap Postad 28 November , 2006 Rapport Postad 28 November , 2006 Kan ni inte sjunga den där bigbrotherlåten också. Ni vet den där, den där mediehorasången. Sång + urringning + sex = nöten. Citera
cryo Postad 28 November , 2006 Rapport Postad 28 November , 2006 Sång + urringning + sex = nöten. Poker(Sång + urringning + sex) = nöten Jag tror det e denna ekvation du e ute efter... Citera
Myssion Postad 28 November , 2006 Rapport Postad 28 November , 2006 Sång + urringning + sex = nöten. Poker(Sång + urringning + sex) = nöten Jag tror det e denna ekvation du e ute efter... Skippa pokern och sången så är vi i hamn. Citera
Klyka Postad 28 November , 2006 Rapport Postad 28 November , 2006 Börjar få onda aningar: "Oooh, (stönande) that [censur] is so BIG!" Citera
Othello Postad 28 November , 2006 Rapport Postad 28 November , 2006 Othellos funktion är mest att sitta med och säga "Boom! Headshot!" samt "Ship it, holla!"? Säga vad man vill om Othello men det gör han bra. Tror mer det i sådana fall blir lite James Brown-stil över det hela: Jag: "Can I count it off?" Ola and the studio: "Yeah, yeah, yeah!!!" Jag: "Can I count it off?!!" Ola and the studio: "Yeah, yeah, yeah!!!" Jag: "1-2-3-4!" (rulla reportage) Citera
Agar Postad 28 November , 2006 Rapport Postad 28 November , 2006 Var kommer programmet att spelas in? Citera
gdaily Postad 28 November , 2006 Rapport Postad 28 November , 2006 Var kommer programmet att spelas in? Hela världen är vårt arbetsfält Citera
Nusseman Postad 28 November , 2006 Rapport Postad 28 November , 2006 Det här med att hålla nere förväntningarna går verkligen asbra! Citera
pokernoerden Postad 28 November , 2006 Rapport Postad 28 November , 2006 Tyvärr gubbar, misslyckande om inte Skanke med sin porriga röst får vara kommentator. Citera
emil_c Postad 28 November , 2006 Rapport Postad 28 November , 2006 Var kommer programmet att spelas in? Hela världen är vårt arbetsfält inte för att vara den som klagar MEN KAN NI BÖRJA SÄNDA SNART ELLER??!?!??!!??! Citera
9-LIVES Postad 28 November , 2006 Rapport Postad 28 November , 2006 Det här var väl bara för bra för att vara sant! Citera
DaPine87 Postad 28 November , 2006 Rapport Postad 28 November , 2006 Var kommer programmet att spelas in? Hela världen är vårt arbetsfält nej, man har verkligen inte skyhöga förväntningar nu Citera
emilio_barzini Postad 28 November , 2006 Rapport Postad 28 November , 2006 Haha Kan ju bara bli bra detta!! TV-Historia! Hela världen som arbetsfält! Inte ens i närheten av något man har sett förut! Förväntningarna är lika låga som....ja jag vet inte vad!! Citera
Bluwajt Postad 28 November , 2006 Rapport Postad 28 November , 2006 Förväntningarna är lika låga som....Glocalnet FYP Citera
Loveless Postad 28 November , 2006 Rapport Postad 28 November , 2006 TV-Historia! -Camtasia video of the pf events FTW! Hela världen som arbetsfält! -Har inget kontor än Inte ens i närheten av något man har sett förut! -Ja, alltså vi vet ju inte vad vi ska göra än. Bara tolkar lite av vad som sagts. Citera
emilio_barzini Postad 28 November , 2006 Rapport Postad 28 November , 2006 TV-Historia! -Camtasia video of the pf events FTW!Hela världen som arbetsfält! -Har inget kontor än Inte ens i närheten av något man har sett förut! -Ja, alltså vi vet ju inte vad vi ska göra än. Bara tolkar lite av vad som sagts. Citera
gdaily Postad 28 November , 2006 Rapport Postad 28 November , 2006 TV-Historia! -Camtasia video of the pf events FTW!Hela världen som arbetsfält! -Har inget kontor än Inte ens i närheten av något man har sett förut! -Ja, alltså vi vet ju inte vad vi ska göra än. Bara tolkar lite av vad som sagts. Ja, ungefär... Citera
cluelessrookie Postad 29 November , 2006 Rapport Postad 29 November , 2006 Ska ni inte spela in det på Engelska så att någon ordblind översättare - tex den som översätter Celebrity Poker - får chansen att.....förgylla...upplevelsen... Cluelesrookie Citera
bossbaver Postad 29 November , 2006 Rapport Postad 29 November , 2006 Ska ni inte spela in det på Engelska så att någon ordblind översättare - tex den som översätter Celebrity Poker - får chansen att.....förgylla...upplevelsen... Cluelesrookie ja... eller DU kanske? Gitta nyfiken nu alltså Citera
Recommended Posts