Gå till innehåll

Nyfiken?


Bein

Recommended Posts

  • Svars 66
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Othellos funktion är mest att sitta med och säga "Boom! Headshot!" samt "Ship it, holla!"?

 

Was was??

 

Poker blandat med railguns & snipergevärrer...

Det har jag missat att anteckna i kalendern antar jag.. eftersom de genrerna hopblandade är ju min specialité.

 

Eller kommer jag få en trevlig överraskniong i form av frukost i sängen kl 16:00 och Hummerlimoskuts till gejmet?

 

Det här med att regeldispyter och eventuella klagomål om det är egentligen 53/47 istället för coinflipp löses med lite sideaction i form av Quake eller Unreal Tournament är en mycket bra idé som säkert tycks av alla tv-tittande gravt överviktiga actionjunkies.

 

Hoppas att mitt förslag att få straffa om muppig spel med avv få kasta dealerpucken på motståndaren har tagits med till slut.

 

Sedan bör ni ta bort Starcraftduellerna för de kan vara lite för snabba och frusterande för alla 80+:are utan datavana..

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ska ni inte spela in det på Engelska så att någon ordblind översättare - tex den som översätter Celebrity Poker - får chansen att.....förgylla...upplevelsen... :lol:

 

Cluelesrookie

 

ja... eller DU kanske? :lol:

 

Gitta nyfiken nu alltså :P

 

Jag tror att det där är min bluivande uppgift.

Med lite övning och snabba växlingar i termer i olika språk (en del raka översättningar, andra med mera sväng) och med inslag av lokala dialekter bör jag få vem som helst att kräkas inälvor.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Meningen är att ni ska vara lite nyfikna... men nästa fredag spelar vi in ett pilotavsnitt av TV: Poker.se. Programmet kommer att sändas på en liten digitaltv-kanal men även sändas på nätet.

 

Vi vill inte trissa upp förväntningarna på programmet långt upp i stratosfären, men jag tror nog att ni kommer att gilla programmet rejält.

 

Jag och Othello kommer att vara programledare.

 

Låter trevligt, vilken digitaltv-kanal kommer det att sändas på ?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...