stoffe83 Postad 27 November , 2006 Rapport Postad 27 November , 2006 Jag funderar väligt starkt på att börja hora med $100! Nu skule jag bara behöva ha lite hjälp av någon som är haj på detta att välja bonusar som är bra och relativt lätta att cleara! Vart ska jag först trycka in mina $100 och vilken ska jag ta efter det? Och efter den osv! Om någon skulle ha tid och ork och rada upp några bonusar i den ordningen dom ska tas och gärna vad som krävs för att clear den! Det skulle vara grymt uppskattat! Kostar det att skaffa neteller? Hur lång tid tar det att ordna? Komplicerat? Ber om ursäkt om det är i fel tråd jag postar! Mvh // Stoffe Citera
Bein Postad 27 November , 2006 Rapport Postad 27 November , 2006 Denna tråd är ju körd för längesen, men för halva din rulle hjälper jag dig att skaffa neteller och tippsar om en bra bonus. Citera
sorkenkk Postad 27 November , 2006 Rapport Postad 27 November , 2006 1. bet365 2. PartyPoker 3. EmpirePoker 4. Ladbrokes. HF Citera
nauska Postad 27 November , 2006 Rapport Postad 27 November , 2006 http://www.bonuswhores.com/ Där hittar du massa bonusar och info om hur du kan göra. Skaffa Neteller. Kostar inget och är typ nödvändigt för att hora seriöst. Kolla deras hemsida. Citera
Recommended Posts