Gå till innehåll

NLT - Trn, KK på bräda K9494, fold?


crazybutcool

Recommended Posts

Det känns som man aldrig någonsin skulle kunna lägga den handen. Speciellt inte om fi är lag då han skulle kunna vara där med T9s m.m. Helt störd laydown och jag tror som någon sa på 2+2 att det är ev- att lägga den handen hur bra read man än har. Alla i världen skull ju ställa med 9x där också..

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vas ist das?????

 

KK är ju nästnötterna på den brädan.

 

svårt att lägga oavsett fi.

 

EDIT: Perkele såg sen att det var live också.

Jag skulle inte kunna tänka mig en läggning vid det läget.

 

EDIT2: Mot en lag fi som skrivaren beskriver sig: Aldrig i livet. Har han just de enda 2 korten som behövs så det är bara gratta och sedan trycka huvudet i frysen.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vas ist das?????

 

KK är ju nästnötterna på den brädan.

 

svårt att lägga oavsett fi.

 

EDIT: Perkele såg sen att det var live också.

Jag skulle inte kunna tänka mig en läggning vid det läget.

 

EDIT2: Mot en lag fi som skrivaren beskriver sig: Aldrig i livet. Har han just de enda 2 korten som behövs så det är bara gratta och sedan trycka huvudet i frysen.

 

EDIT3: KK är tredjenötterna

 

FYP

 

Btw så är det uruselt att vika.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Quote:

--------------------------------------------------------------------------------

 

What is it with not including stack sizes and blinds/antes in these posts? I mean, wtf? W T F???

 

 

--------------------------------------------------------------------------------

 

 

 

your opponent goes allin. you have pocket queens (the hilton sisters). DO YOU HOLD EM OR FOLD EM?

 

:lol:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

KK är nästnästnötterna på den brädan, gubbe lilla :) Har för mig fyrtal i fyror slår kåk i kungar och nior, men jag kan ha fel ;)...

 

Hade varit svårt att komma undan...

 

Så quads nior är luft eller?

 

Nä, de är ju nötterna... quads 4 nästnötterna och kkk-99 nästnästnöten... som jag sa ;) jag sa aldrig att 4444 var bättre än 9999 utan bättre än kkk-99

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

KK är nästnästnötterna på den brädan, gubbe lilla :) Har för mig fyrtal i fyror slår kåk i kungar och nior, men jag kan ha fel ;)...

 

Hade varit svårt att komma undan...

 

Så quads nior är luft eller?

 

Nä, de är ju nötterna... quads 4 nästnötterna och kkk-99 nästnästnöten... som jag sa ;) jag sa aldrig att 4444 var bättre än 9999 utan bättre än kkk-99

 

My bad, sry :)

 

OT nu. Back to topic!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...