crazybutcool Postad 26 November , 2006 Rapport Postad 26 November , 2006 http://forumserver.twoplustwo.com/showflat.php?Cat=0&Number=8153182&page=0&fpart=1&vc=1 vad tycker ni? Citera
Prot Postad 26 November , 2006 Rapport Postad 26 November , 2006 Det känns som man aldrig någonsin skulle kunna lägga den handen. Speciellt inte om fi är lag då han skulle kunna vara där med T9s m.m. Helt störd laydown och jag tror som någon sa på 2+2 att det är ev- att lägga den handen hur bra read man än har. Alla i världen skull ju ställa med 9x där också.. Citera
jm_j Postad 26 November , 2006 Rapport Postad 26 November , 2006 Vas ist das????? KK är ju nästnötterna på den brädan. svårt att lägga oavsett fi. EDIT: Perkele såg sen att det var live också. Jag skulle inte kunna tänka mig en läggning vid det läget. EDIT2: Mot en lag fi som skrivaren beskriver sig: Aldrig i livet. Har han just de enda 2 korten som behövs så det är bara gratta och sedan trycka huvudet i frysen. Citera
dlinder Postad 26 November , 2006 Rapport Postad 26 November , 2006 Fi är rutten, simple as that. Att det var "rätt" i det här fallet gör honom inte till ett geni. Citera
Kometen Postad 26 November , 2006 Rapport Postad 26 November , 2006 Glimne hade foldat 8 dagar i veckan! Citera
hackson Postad 26 November , 2006 Rapport Postad 26 November , 2006 Glimne hade foldat 8 dagar i veckan! Det var en riktig Glimne-laydown! Citera
eurythmech Postad 26 November , 2006 Rapport Postad 26 November , 2006 Vas ist das????? KK är ju nästnötterna på den brädan. svårt att lägga oavsett fi. EDIT: Perkele såg sen att det var live också. Jag skulle inte kunna tänka mig en läggning vid det läget. EDIT2: Mot en lag fi som skrivaren beskriver sig: Aldrig i livet. Har han just de enda 2 korten som behövs så det är bara gratta och sedan trycka huvudet i frysen. EDIT3: KK är tredjenötterna FYP Btw så är det uruselt att vika. Citera
a_apelqvist Postad 26 November , 2006 Rapport Postad 26 November , 2006 KK är nästnästnötterna på den brädan, gubbe lilla Har för mig fyrtal i fyror slår kåk i kungar och nior, men jag kan ha fel ... Hade varit svårt att komma undan... Citera
Agar Postad 26 November , 2006 Rapport Postad 26 November , 2006 KK är nästnästnötterna på den brädan, gubbe lilla Har för mig fyrtal i fyror slår kåk i kungar och nior, men jag kan ha fel ... Hade varit svårt att komma undan... Så quads nior är luft eller? Citera
Bibben Postad 26 November , 2006 Rapport Postad 26 November , 2006 KK är nästnästnötterna på den brädan, gubbe lilla Har för mig fyrtal i fyror slår kåk i kungar och nior, men jag kan ha fel ... Hade varit svårt att komma undan... Så quads nior är luft eller? Citera
eurythmech Postad 26 November , 2006 Rapport Postad 26 November , 2006 KK är nästnästnötterna på den brädan, gubbe lilla Har för mig fyrtal i fyror slår kåk i kungar och nior, men jag kan ha fel ... Hade varit svårt att komma undan... Så quads nior är luft eller? Hur mår ni? Citera
jojje2k Postad 26 November , 2006 Rapport Postad 26 November , 2006 Fi måste ha sett hero's kort Citera
ulaf Postad 26 November , 2006 Rapport Postad 26 November , 2006 Överbetar man all in med en nia? Hade aldrig lagt den själv, men jag undrar. Citera
ulaf Postad 26 November , 2006 Rapport Postad 26 November , 2006 Quote:-------------------------------------------------------------------------------- What is it with not including stack sizes and blinds/antes in these posts? I mean, wtf? W T F??? -------------------------------------------------------------------------------- your opponent goes allin. you have pocket queens (the hilton sisters). DO YOU HOLD EM OR FOLD EM? Citera
eurythmech Postad 26 November , 2006 Rapport Postad 26 November , 2006 Överbetar man all in med en nia? Hade aldrig lagt den själv, men jag undrar. Lär väl hända. Citera
crazybutcool Postad 26 November , 2006 Författare Rapport Postad 26 November , 2006 nej det som talar för lägg är ju att varför överbetta en 9a? får ju aldrig syn av en sämre hand om inte fi kan sätta en på en bluff och svårt att få bort fi från en 9a också. Citera
Jackobi Postad 26 November , 2006 Rapport Postad 26 November , 2006 Finns bara 2 händer som tar dig degen måste in Citera
a_apelqvist Postad 26 November , 2006 Rapport Postad 26 November , 2006 KK är nästnästnötterna på den brädan, gubbe lilla Har för mig fyrtal i fyror slår kåk i kungar och nior, men jag kan ha fel ... Hade varit svårt att komma undan... Så quads nior är luft eller? Nä, de är ju nötterna... quads 4 nästnötterna och kkk-99 nästnästnöten... som jag sa jag sa aldrig att 4444 var bättre än 9999 utan bättre än kkk-99 Citera
Agar Postad 26 November , 2006 Rapport Postad 26 November , 2006 KK är nästnästnötterna på den brädan, gubbe lilla Har för mig fyrtal i fyror slår kåk i kungar och nior, men jag kan ha fel ... Hade varit svårt att komma undan... Så quads nior är luft eller? Nä, de är ju nötterna... quads 4 nästnötterna och kkk-99 nästnästnöten... som jag sa jag sa aldrig att 4444 var bättre än 9999 utan bättre än kkk-99 My bad, sry OT nu. Back to topic! Citera
Recommended Posts