Gå till innehåll

ARTIKEL: Kens Aftonbladet-artikel

bossbaver

Recommended Posts

Tror man ska calla ner med alla par HU lr 3 handed. Det är nog receptet.

Han gillar o mobba de som bor hemma iaf gode ken =)

Vad äre för fel att bo hemma :D?

Tvätten tvättad, maten lagad, inga räkningar m.m. :D

Nej jag har då inte tänkt att flytta än på ett tag (19 år)

Hur gammal är du då? Jag menar eftersom du har planerat att bo hemma i 19 år till =D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hur gammal är du då? Jag menar eftersom du har planerat att bo hemma i 19 år till =D

:D

Länk till kommentar

Haha det är inte så att jag är 19 år gammal nu o planerar att inte flytta inom närmsta året iaf :P

Fast jag erkänner jag skrev så det lät som om jag ska flytta om 19 år =D

Länk till kommentar

Så jävla bitter han är, Lennaárd.

På kort tid har han vunnit ihop en summa som gör honom ekonomiskt oberoende resten av livet. Hur stor chans är det att han inte alls påverkas av det? Noll. Tyvärr talar det mesta för att han kommer att tappa fotfästet.

Exakt VAD är det som talar för det? Det är väl bara bittra, avundsjuka, missunnsamma Jante-Kentas förhoppningar som gör det. Undrar vem det är som har tappat fotfästet..

Länk till kommentar

Exakt VAD är det som talar för det? Det är väl bara bittra, avundsjuka, missunnsamma Jante-Kentas förhoppningar som gör det. Undrar vem det är som har tappat fotfästet..

Vet inte om vi läst samma artikel, men den jag läste var nämnast en hyllning tilll killen.

I övrigt kan man ju säga mycket om Ken, men "Jante-Kenta" var nog det minst passande öknamnet du nånsin kunde ha kommit på...

Länk till kommentar

Exakt VAD är det som talar för det?

Oddsen för att man tappar verklighetsuppfattningen och får storhetsvansinne om man blir mångmiljonär i ung ålder är väl faktiskt inte helt ovanligt iofs....

Jag skulle garanterat få det... :P Med flit :lol:

Du kanske, men lååååångt ifrån alla. Det finns massor av folk som tjänar äckligt mycket pengar som unga (långt mer än Unreal) utan att tappa fotfästet. Kan ju exemplifiera med Stefan Edberg, mer hyvens kille får man nog leta efter och han hade nog tjänat mångdubbelt mot Unreal vid motsvarande ålder, och var dessutom jagad av media och brudar världen över utan att hans fotfäste släppte. Det där har mycket med personlighet, omgivning och uppfostran att göra. Jag känner inte Unreal så jag har ingen uppfattning om hans fall, men att som Ken måla ut honom som en kille som KOMMER att tappa fotfästet är patetiskt i stora mått, och om jag vore A D skulle jag blir rätt så förbannad. (Sen kan det ju vara så att Unreal redan har tappat fotfästet - vad vet jag, jag har aldrig träffat honom.)´

Länk till kommentar

Vet inte om vi läst samma artikel, men den jag läste var nämnast en hyllning tilll killen.

I övrigt kan man ju säga mycket om Ken, men "Jante-Kenta" var nog det minst passande öknamnet du nånsin kunde ha kommit på...

En hyllning, men en hyllning med en bitter eftersmak på grund av kommentaren om fotfäste, som var väldigt plump.

Länk till kommentar

Du kanske, men lååååångt ifrån alla. Det finns massor av folk som tjänar äckligt mycket pengar som unga (långt mer än Unreal) utan att tappa fotfästet. Kan ju exemplifiera med Stefan Edberg, mer hyvens kille får man nog leta efter och han hade nog tjänat mångdubbelt mot Unreal vid motsvarande ålder, och var dessutom jagad av media och brudar världen över utan att hans fotfäste släppte. Det där har mycket med personlighet, omgivning och uppfostran att göra.

Eeeh.. lite långsökt kanske att jämföra med en tennisspelare. Det är ju inte så att han torskar några pengar på att fortsätta spela eller när han förlorar en match, och för att bli världsklasspelare och dra in miljoner tog det inte ett eller två år.

Länk till kommentar