minucci Postad 23 November , 2006 Rapport Share Postad 23 November , 2006 Drednort är inte tiltad, har spelat stabilt hela kvällen. Hur hittar jag synen? håna på, jag förtjänar det. Jag är lite tiltad däremot. Skriver - you have AA right? i chatten och trycker syyyyyn. ** Game ID 1050698394 starting - 2006-11-24 00:15:06 ** Accord [Hold 'em] (1.00|2.00 No Limit - Cash Game) Real Money - drednort sitting in seat 1 with $326.40 - bajslars sitting in seat 2 with $187.00 [Dealer] - gladimus sitting in seat 3 with $40.73 - Minucci sitting in seat 4 with $329.10 - excession sitting in seat 5 with $184.16 - Dalton222 sitting in seat 6 with $270.00 gladimus posted the small blind - $1.00 Minucci posted the big blind - $2.00 ** Dealing card to Minucci: King , King excession folded Dalton222 folded drednort raised - $4.00 bajslars folded gladimus folded Minucci raised - $14.00 drednort went all-in - $322.40 Minucci called - $326.40 ** Dealing the flop: Ace , 9 , 2 ** Dealing the turn: 4 ** Dealing the river: Queen drednort shows: Ace , Ace Minucci mucks: King , King drednort wins $650.80 from the main pot Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
anegym Postad 24 November , 2006 Rapport Share Postad 24 November , 2006 Tycker synen är given. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Hemdhes Postad 24 November , 2006 Rapport Share Postad 24 November , 2006 ja utan tvekan..känns som att han inte vill ha syn.. men att han spelat stabilt hela kvällen spelar dock lite in med till läggning..men ytterst lite Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Waggho Postad 24 November , 2006 Rapport Share Postad 24 November , 2006 Bra spel av Drednort. Förmodligen har han noterat att minucci är lite tiltad och inser att han faktiskt har en bra chans att få in hela stacken preflop mot KK eller eventuellt något sämre. Jag tycker absolut inte synen är given, dock inte folden heller. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Sansrom Postad 24 November , 2006 Rapport Share Postad 24 November , 2006 Låt tomtedräkten hänga i garderoben. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Dahlberg Postad 24 November , 2006 Rapport Share Postad 24 November , 2006 hmmm, jag tycker att det är en knasig raise av Drednort. Men det är väl som nån skrev här ovanför. Han har sett att du är lite tiltad och hoppas få syn av QQ/KK. jag tycker inte att det är en 100% syn med inte heller en 100% fold, men som sagt, det är när man är tiltad som man möter AA med KK Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
minucci Postad 24 November , 2006 Författare Rapport Share Postad 24 November , 2006 ...... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
minucci Postad 24 November , 2006 Författare Rapport Share Postad 24 November , 2006 hmmm, jag tycker att det är en knasig raise av Drednort. Men det är väl som nån skrev här ovanför. Han har sett att du är lite tiltad och hoppas få syn av QQ/KK. jag tycker inte att det är en 100% syn med inte heller en 100% fold, men som sagt, det är när man är tiltad som man möter AA med KK Hade jag varit i någerlunda balans så hade jag nog kastat. Känns kallt att syna sig all in där. Hade Fi visat upp några tendenser till tilt så hade synen varit superlätt, men nu var Fi en klippa istället. Iallafall under den tiden jag spelade. Klart man möter AA när man är tiltad, det är ju då man ska ge igen på fisken när man har KK.. boom headshot!!! eller.. aaaah va fan.. hur fan kan han ha AA där.. h¨¨¨¨¨raaaa!! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jackbalsam Postad 24 November , 2006 Rapport Share Postad 24 November , 2006 ja utan tvekan..känns som att han inte vill ha syn.. men att han spelat stabilt hela kvällen spelar dock lite in med till läggning..men ytterst lite Ganska lätt att se varför såna här spel är bra när folk resonerar såhär. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
kungarne19 Postad 24 November , 2006 Rapport Share Postad 24 November , 2006 Gjuten fold Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
der_ko Postad 24 November , 2006 Rapport Share Postad 24 November , 2006 Gjuten tiltsyn Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
minucci Postad 24 November , 2006 Författare Rapport Share Postad 24 November , 2006 Gjuten tiltsyn Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
richardd Postad 24 November , 2006 Rapport Share Postad 24 November , 2006 Gjuten tiltsyn Helt klart! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Plimpton Postad 24 November , 2006 Rapport Share Postad 24 November , 2006 Blixtsyn! med dina klonkar skills är det ju sjukt att du inte vann den Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Silvers Postad 24 November , 2006 Rapport Share Postad 24 November , 2006 Låt tomtedräkten hänga i garderoben. Klart han ska hänga på sig Tomtedräkten, vem vill inte ha en tidig Jul i år?! Dessutom ger ju dräkten fett med tur när man sitter och lirar poker Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
crazybutcool Postad 25 November , 2006 Rapport Share Postad 25 November , 2006 ... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts