Gå till innehåll

Bibben och Lillboo: Jakt mot MC


Bibben

Recommended Posts

  • Svars 143
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

mm får fan ringa ve tolvslaget

 

Mullade lite cash hos spott-dansk. backade rakt ut, 342 spänn, bluffade brot d mesta.. men kan inte klaga ändå.. Dansken åkte ju på bad beat efter bad beat så d var värt d

 

aja imon är d nyår, måste mulla ngn sit n go så man kan vinna 50 tums plasma på fulltilt men annars blir d inte mkt pook dem kommande dagarna innan d bär av till Bahamas

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

jävlar i det nu boo, så inni boo trött efter sletet på jobbhelvetet hela fittnatten! men nu jävlar ska vi bara packa och mulla loss lite idag sen lämnar vi dra-i-den-sure-Sverige bakom för att dragga ner till ett 32-gradigt paradis!

 

helveteeeeeeeeee vad jävla fiiiiiiiiiiintt..

 

den där jäkla giveaway på tilt inbringade 175d för Saelen men ingen plasma teve så d sög i buken ändååå

 

 

Ska fan äta ltie frulle sne dra ner till classe O för att borra en kontakt, jobba nuuuu

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

mm kanten ar inte med men jag invigderaymer i mina planer sa han och jarghar slt procent och ska fuska vis final table much nice

 

men javlar vad fint d ar har, helt jhavla fucking sinnes, d var kallt i rumm pga air condition i morse, da oppnade man dorren sa blev d genast mkt varmare, den ar sjuk...men aja d ar i resedagboken vi printar sa inte mkt uppatering har under veckan, ska snart ner och lira bestallde just american breakfast javligt fejnt, men vi blir ju inte smalare dieeee.

 

lokboo halsar

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

gjorde comeback i pokern idag efter ett kort strömavbrott, kvalat in till sunday warm up, veckopotten och en på fulltilt

 

kom 2a i veckopotten men borde vunnit för jag var mkt bättre än han men T7 på T22 flop dög inte mot hans preflop raise med J2....

 

ligger iallafall 18e plats i sunday warm-up nu och d är ca 400 kvar...

 

Ftp-tournan som jag trodde började 18.00 innan kvalade in (men d är ju usa-tid) så den får brorsan och hans tjej spela... hoppas på överraskning imon bitti

 

lillboo rök när han blev rivrad med AT mot QJ i warm-up... jag sänder tankar till honom men han får nöja sig med 10 prolle av min warm up.. hehe

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

kanten gick ju inte sådär jättebra i ft. rök efter ngn timme

 

grindat lite sng varvat 100$ med 50$ turbos, för ingen statistik mer än att jag vet att plussade i måndas, raderade plusset i tissdas, spelade inte mycket på onsda, loosade 360 igår

 

nu är d helg och dags att håva in ltie fisk igen.. ska te brorsan i stan och spela poker med han lite i helgen, ska förhoppningsvis kunna klonka in plats till Mc kval och veckopotten och sunday mill och även sunday warm up.. kanske ngn på ftp med men dem stora börjar alltid så sent...

 

har bokat resa till cancun, mejico i veckan.. tror inte jag har så mkt mer semester på enso men man kan la hoppas och annars är d ju inte som att jag bryr mig om jobbet precis... sry

 

börjar förbereda uppbyggnad till klonk nu.. uuuuuhhh, phuuuuuuu (inhale exhale)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

ftp är sjuuuukt kallt f.n. helt jävla otroligt

 

coinsen som faller på rätt sida är otroligt lätträknade

nystart på starslurar i fagorna asså, får trösta mig med inkvalad till ftop 530$ på söndag men d känns ändå bara som bortslängda pengar på den skitsidan

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

känns om denna dagboken blir klagoboken men men

 

rök på 250e plats i ftops.. låg 40e när jag åkte ut, 216 vann

 

 

sb400/bb800 antes 50

Äcklet utg 30 000

Jag BB 27000

får 33

 

utg höjer 1800

alla andra folds

jag syyyyn

 

potten på 4450

flop 3c5s4h

jag check, han betar 3100, jag höjer 9300, han ställer in,jag syyyyyyn

han visar upp AKs

 

turn x

 

river 2

 

4 timmars spel åt helvete, dog halvt inombords...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vi får lira live snart så får du se mig bli utdragen istället :-)

 

helt klart värt, veckan var en katastrof som alla veckor är nuförtiden, kan kanske gneta några 100 pluss men oftast så sammanfattas veckan i minus, som tur var klonkade jag återigen hu i veckopotten på ss men återigen loosade jag mot en sämre (frågan är om d är så när jag loosat 2 raka hu) spelare, grejen är väl att istället för att spela tog jag coinet med 77 mot AKs all in pre,, flop 22T men turnen kostade mig 13 tus iom K:et som föll

 

aja ska upp om 5.5 timme och jobba på ett sketsurt jobb där allt går te skatt och fackavgifter.. ha d balle

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

veckopotten varannan-vecka regeln gäller tydligen för mig

totalt kortdöd + mina cb blev reraisade 2 ggr, vann en pot, blindsen en gång.. sen gick jag all in med KQs, mötte AKo, hela turneringen kändes som att den ledde upp till min sorti kändes d som.. aja får se om man orkar spela lite sunday mill eller liknande senare

 

bajs

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...