DaPine87 Postad 30 November , 2006 Rapport Postad 30 November , 2006 Kan ju jö en rätt svag CB bet, typ runt halvpotten, sen CR du turn.. Citera
Gäst Postad 30 November , 2006 Rapport Postad 30 November , 2006 Kan ju jö en rätt svag CB bet, typ runt halvpotten, sen CR du turn.. Men det funkar ju bara underförutsättning att Fi får för sig att donka på turn. Beror ju på hur spelet har varit innan iofs och att han tolkar vår CB på flop som jättesvaghet. Citera
stackbrat Postad 30 November , 2006 Rapport Postad 30 November , 2006 betta flop, FI synar, checka turn, han ckeckar bakom, betta river, FI syn med A hög. Citera
cAshville Postad 30 November , 2006 Rapport Postad 30 November , 2006 Jobbigt att beta ut på den floppen med så fin träff. Vad kan ha som han synar med? A3? alla pockets. Troligtvis inte över 7or eftersom han inte re-raisade dig preflop. Alla PP kommer han såklart syna med. A3? alla pockets. Som sagt, skrev ALLA pockets Glömde såklart A hög, där är syn solklar på KK3 flop. Checkar sedan FI turn brukar jag beta ut. Citera
badtorsker Postad 30 November , 2006 Rapport Postad 30 November , 2006 Beror ju väldigt mycket på hur ofta du har continuatat (vilket jag antar du gjort väldigt mycket) och hur ofta han har vikt och synat när du gjort det. Han kanske till och med kan bluffraisa om du bettar här och då är det ju perfekt läge att bara syna och låta honom kollra bort sig på turn. Citera
Wiznakh Postad 30 November , 2006 Författare Rapport Postad 30 November , 2006 Så här spännande blir handen.. Fishnakh satsar 5. sospoker foldar. 5 skjuts över till Fishnakh. Fishnakh döljer korten Fishnakh vinner potten på (12). Citera
freddelino Postad 1 December , 2006 Rapport Postad 1 December , 2006 Så här spännande blir handen.. Fishnakh satsar 5. sospoker foldar. 5 skjuts över till Fishnakh. Fishnakh döljer korten Fishnakh vinner potten på (12). Citera
Wiznakh Postad 4 December , 2006 Författare Rapport Postad 4 December , 2006 Har inte skrivit på ett tag... ...eftersom jag inte spelat något knappt De ströturneringar jag spelat har gått såhär: Segrar-förluster: 2-3 Vinst/förlust i $: 62.50$ Rejk: 12.5$ Har dessutom satt in lite pengar på Titanpoker där jag spelar MTTs, ännu utan framgång. Typ back 50$ där. Nu blir det en omgång HU SNG lir på everest. Vad är det för fel på dem? de har bytt struktur. EDIT: Moget, de har inte alls bytt struktur, bara lagt till en nolla efter allt, vad i helvete ska det vara bra för? Citera
Wiznakh Postad 4 December , 2006 Författare Rapport Postad 4 December , 2006 Så ja. Jag är i fas igen. Förresten ska jag köpa en mikrofon eller låna av ngn eller nåt så jag kan spela in videos. Kan vara kul för er att se när jag lirar lite HU sngs, blir ju mkt action iaf Segrar-förluster: 7-3 Vinst/förlust i $: 175$ Rejk: 25$ Cya tomorrow my freinds. Citera
thefman Postad 4 December , 2006 Rapport Postad 4 December , 2006 Sätt dig en kväll på stars $50 så ska jag äta upp dig! hihihi Nej då skojar bara du verkar ju vinna bra på det där! Vad är din bästa streak i antal vunna? Själv satte jag 6st raka 2 gånger i SNG samt 7 av 8 i en turre förra månaden. Hur fan lyckas jag sluta månaden på 50/50 i SNG då?? Jo inköpen rinner iväg när man tiltar loss... Lycka till! Citera
Wiznakh Postad 4 December , 2006 Författare Rapport Postad 4 December , 2006 Sätt dig en kväll på stars $50 så ska jag äta upp dig! hihihi Nej då skojar bara du verkar ju vinna bra på det där! Vad är din bästa streak i antal vunna? Själv satte jag 6st raka 2 gånger i SNG samt 7 av 8 i en turre förra månaden. Hur fan lyckas jag sluta månaden på 50/50 i SNG då?? Jo inköpen rinner iväg när man tiltar loss... Lycka till! Min längsta streak är 11 raka på HU SNGs. Spelade från 5-2 rakt upp till 16-2 samma session innan nästa torsk kom. Citera
thefman Postad 4 December , 2006 Rapport Postad 4 December , 2006 Sätt dig en kväll på stars $50 så ska jag äta upp dig! hihihi Nej då skojar bara du verkar ju vinna bra på det där! Vad är din bästa streak i antal vunna? Själv satte jag 6st raka 2 gånger i SNG samt 7 av 8 i en turre förra månaden. Hur fan lyckas jag sluta månaden på 50/50 i SNG då?? Jo inköpen rinner iväg när man tiltar loss... Lycka till! Min längsta streak är 11 raka på HU SNGs. Spelade från 5-2 rakt upp till 16-2 samma session innan nästa torsk kom. Jävlarns, riktigt fint! Undra vad rekordet ligger på Lär väl vara shahin som har det. Citera
Wiznakh Postad 5 December , 2006 Författare Rapport Postad 5 December , 2006 Gick kasst idag, vilket ni själva snart kan se eftersom jag spelade in en film. Trafiken gick och dog nu, går inte att få ett game mera så ska sova. Segrar-förluster: 1-3 Vinst/förlust i $:107.5$ Rejk: 7.5$ Citera
Wiznakh Postad 6 December , 2006 Författare Rapport Postad 6 December , 2006 Ngn som kan rekommendera ngn site man kan uploada filmer så folk kan titta på min film jag gjort? Citera
Wiznakh Postad 6 December , 2006 Författare Rapport Postad 6 December , 2006 Jag och DaPine avslutade stejken igår, han behövde pengarna till annat. Typ sin Thailandsresa. Hann påböra en session innan vi bestämde det. Så här gick det. Segrar-förluster: 2-0 Vinst/förlust i $: 95$ Rejk: 5$ Nu har jag drygt 400$ själv att lira för, så det blir 20+1$ och bygga rulle för mig nu dagboken fortgår iaf Citera
badtorsker Postad 6 December , 2006 Rapport Postad 6 December , 2006 Ngn som kan rekommendera ngn site man kan uploada filmer så folk kan titta på min film jag gjort? Hör med Miami eller Ruterkung, sajten dom lägger ut sina filmer på verka funkr fint, för oss nerladdare iaf Citera
Gäst Postad 6 December , 2006 Rapport Postad 6 December , 2006 Jag och DaPine avslutade stejken igår, han behövde pengarna till annat. Typ sin Thailandsresa. Hann påböra en session innan vi bestämde det. Så här gick det. Segrar-förluster: 2-0 Vinst/förlust i $: 95$ Rejk: 5$ Nu har jag drygt 400$ själv att lira för, så det blir 20+1$ och bygga rulle för mig nu dagboken fortgår iaf Han kanske trodde du skulle göra en Hit & Run med stejken Hoppas det går bra nu när du står på egna ben GL! Citera
dekutree Postad 6 December , 2006 Rapport Postad 6 December , 2006 Nice, har också börjat lira hu sng på Stars.. går oförskämt bra, man har ju en jävla edge mot alla idiotfiskar där sitter och slänger bort alla sina dollars på mellanpar med dåliga kickers =D Citera
Ruterkung Postad 6 December , 2006 Rapport Postad 6 December , 2006 Ngn som kan rekommendera ngn site man kan uploada filmer så folk kan titta på min film jag gjort? Hör med Miami eller Ruterkung, sajten dom lägger ut sina filmer på verka funkr fint, för oss nerladdare iaf Vi använde http://www.speedyshare.com och http://www.quickshare.com (tror jag det var) Citera
Wiznakh Postad 6 December , 2006 Författare Rapport Postad 6 December , 2006 Dom är fan sjukt mkt sämre på 20$ än på 50$. Spelade hur enkelt som helst 6-1 första sessionen, och då blev jag utdragen den jag torska också, han hittade en otrolig syn med ett färgdrag allin på flop efter jag floppat tvåpar. Segrar-förluster: 6-1 Vinst/förlust i $: 93$ Rejk: 7$ Nu ska jag ut på en ishockeymatch och jobba, blir en omgång till senare inatt. Citera
cAshville Postad 6 December , 2006 Rapport Postad 6 December , 2006 Vad är så otroligt med att någon synar ett ställ med färgdrag på flop i en 20$ hu sng? Citera
Wiznakh Postad 6 December , 2006 Författare Rapport Postad 6 December , 2006 Vad är så otroligt med att någon synar ett ställ med färgdrag på flop i en 20$ hu sng? Haha, iofs. Det är nog ganska många som är så dåliga faktiskt, jag håller med dig. Men det är ju bara att tacka och ta emot, han förlorar ju 70% av alla gånger där och en sådan winrate till mig skulle jag inte tacka nej till. Citera
Wiznakh Postad 7 December , 2006 Författare Rapport Postad 7 December , 2006 Så här bra är dom på 20+1$.... ---------------------------------------- Inledande spel 818572637. ingob2 sitter vid 0 med 1.100. Fishnakh sitter vid 1 med 900. Dealern sitter vid 0. ingob2 lägger en blind på 5. Fishnakh lägger en blind på 10. (Fishnakh ges Qr 7h.) Före floppen: ingob2 höjer med 10. Fishnakh synar med 10. Floppen kommer upp 9s Qh 3h. Fishnakh satsar 40. ingob2 höjer med 40. Fishnakh höjer med 160. ingob2 höjer med 160. Fishnakh går all-in med 640. ingob2 går all-in med 680. 200 skjuts över till ingob2. Kortvisning: Fishnakh visar Qr 7h. Par i damer - Qh Qr 9s 7h 3h ingob2 visar Jr 2r. Dam högt - Qh Jr 9s 3h 2r Turnkortet kommer upp 8k. Riverkortet kommer upp 4r. Fishnakh: Par i damer - Qh Qr 9s 8k 7h ingob2: Dam högt - Qh Jr 9s 8k 4r Fishnakh vinner potten på (1.800). Citera
Wiznakh Postad 7 December , 2006 Författare Rapport Postad 7 December , 2006 Och så här bra.... ---------------------------------------- Inledande spel 818604749. pierre90 sitter vid 0 med 930. Fishnakh sitter vid 1 med 1.070. Dealern sitter vid 0. pierre90 lägger en blind på 5. Fishnakh lägger en blind på 10. (Fishnakh ges 8k 4k.) Före floppen: pierre90 synar med 5. Fishnakh checkar Floppen kommer upp Jk 2k 10h. Fishnakh satsar 20. pierre90 synar med 20. Turnkortet kommer upp 9r. Fishnakh satsar 60. pierre90 synar med 60. Riverkortet kommer upp 10k. Fishnakh satsar 180. pierre90 höjer med 540. Fishnakh går all-in med 800. pierre90 foldar. 260 skjuts över till Fishnakh. Fishnakh döljer korten Fishnakh vinner potten på (1.620). Citera
Wiznakh Postad 7 December , 2006 Författare Rapport Postad 7 December , 2006 Hade 5-0, men tappade. Sen spelade jag lite MTTs på stars med som jag torska, så plussade typ ingenting. Segrar-förluster:5-2 Vinst/förlust i $: 53$ Rejk: 7$ Citera
Recommended Posts