Gå till innehåll

Sl0wb0y - Kommer finna grinden (PLO).


slowboy

Recommended Posts

Inledning - 20 år från Örebro, som för första gången i sitt liv skall hålla sig till BR-regler..

 

Pokerkarriären so far - Har spelat poker på nätet i ungefär 2 år nu, har aldrig lyckats hålla mej till rätt nivåer utan har allt som oftast skottat och som alltid har man vunnit i början för att sedan förlora allt.

För ca 1 år sedan kom jag 2:a i en 20k gnd på prima som gav 4k dollar, dessa skottade jag med bla, 25/50 och 50/100 HU mot OMGWHATAFISH.

Plockade ut 60k kronor som jag sedan köpte saker för och det som blev över förlorade jag, sådär har det hållt på nu i ungefär 1 år men nu är det tänkt att bli ändring på det.

 

Mål med denna dagbok - Att inte skotta, kommer försöka hålla någorlunda BRregler i början, på PLO25 och 50 skall jag bara ha 20 inköp för att sedan köra med 30 - 40 inköp.

 

Vad spelar jag Kommer spela 12 dollars SNG och PLO25 på full tilt, kommer kanske mixa upp det med lite Seven Stud.

 

Jaha då bär det iväg ;) , wish me luck

 

BR - 250$

 

Nick: sl0wb0y

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...