Gå till innehåll

Sl0wb0y - Kommer finna grinden (PLO).

Recommended Posts

Postad

Inledning - 20 år från Örebro, som för första gången i sitt liv skall hålla sig till BR-regler..

Pokerkarriären so far - Har spelat poker på nätet i ungefär 2 år nu, har aldrig lyckats hålla mej till rätt nivåer utan har allt som oftast skottat och som alltid har man vunnit i början för att sedan förlora allt.

För ca 1 år sedan kom jag 2:a i en 20k gnd på prima som gav 4k dollar, dessa skottade jag med bla, 25/50 och 50/100 HU mot OMGWHATAFISH.

Plockade ut 60k kronor som jag sedan köpte saker för och det som blev över förlorade jag, sådär har det hållt på nu i ungefär 1 år men nu är det tänkt att bli ändring på det.

Mål med denna dagbok - Att inte skotta, kommer försöka hålla någorlunda BRregler i början, på PLO25 och 50 skall jag bara ha 20 inköp för att sedan köra med 30 - 40 inköp.

Vad spelar jag Kommer spela 12 dollars SNG och PLO25 på full tilt, kommer kanske mixa upp det med lite Seven Stud.

Jaha då bär det iväg ;) , wish me luck

BR - 250$

Nick: sl0wb0y