mrdawwe Postad 15 Januari , 2007 Författare Rapport Share Postad 15 Januari , 2007 3:a av 20 nu.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Tiltkorven Postad 15 Januari , 2007 Rapport Share Postad 15 Januari , 2007 lol va händer mr klonk? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Tiltkorven Postad 15 Januari , 2007 Rapport Share Postad 15 Januari , 2007 synd där fan r-r horor Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
klabbisjp Postad 15 Januari , 2007 Rapport Share Postad 15 Januari , 2007 Inte tilta nu Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Tiltkorven Postad 15 Januari , 2007 Rapport Share Postad 15 Januari , 2007 GG jävla kortspel alltså Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mrdawwe Postad 15 Januari , 2007 Författare Rapport Share Postad 15 Januari , 2007 Åkte på 14:e plats, gav $3700 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mrdawwe Postad 15 Januari , 2007 Författare Rapport Share Postad 15 Januari , 2007 Dagsresultat: +$5600 BR Party: $12600 Prima: $7300 Pokerstars: $150 Fulltilt: $9850 =$29900 Blir antagligen cashgame nästa grind då jag är i Thailand. NL400 el. NL500 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Zyr Postad 16 Januari , 2007 Rapport Share Postad 16 Januari , 2007 hur mkt br började du med denna månad? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mrdawwe Postad 17 Januari , 2007 Författare Rapport Share Postad 17 Januari , 2007 hur mkt br började du med denna månad? Jag har plussat $4900 den här månaden om det är det du undrar. . Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mrdawwe Postad 17 Januari , 2007 Författare Rapport Share Postad 17 Januari , 2007 Vi kom fram till Phuket igår kväll. Villa nr 1 är guld och alla verkar övernöjda! Har precis tagit en 20-längdare i poolen som får ersätta dagens 30min-promenad . Kan nog bli så många av dagarna. När jag vaknade för kanske 2 timmar sen satt alla och grindade och det lät inte som att det var dåligt värde vid den tiden. Något sugen på cashgame. Ska dra igång vartefter på NL400 och plussa $100 så att jag kan kliva upp till NL500 . Nu ska vi bara ta en tuk-tuk eller nåt in till Patong för frukost. Ikväll blir det parrty... HELT UNDERBART ATT VARA HÄR! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Cash Postad 17 Januari , 2007 Rapport Share Postad 17 Januari , 2007 Vi kom fram till Phuket igår kväll. Villa nr 1 är guld och alla verkar övernöjda! Har precis tagit en 20-längdare i poolen som får ersätta dagens 30min-promenad . Kan nog bli så många av dagarna. När jag vaknade för kanske 2 timmar sen satt alla och grindade och det lät inte som att det var dåligt värde vid den tiden. Något sugen på cashgame. Ska dra igång vartefter på NL400 och plussa $100 så att jag kan kliva upp till NL500 . Nu ska vi bara ta en tuk-tuk eller nåt in till Patong för frukost.Ikväll blir det parrty... HELT UNDERBART ATT VARA HÄR! Nice, jag vaknade upp kl 12:20 i en okänd tjejs säng, av att polaren ringer å säger att vi skulle checkat ut från vårt hotell kl 12 Hinner iaf vakna till, klä på mig, hitta en tuk-tuk, åka tillbaka till patong, byta kläder, packa, å checka ut på 38 min, nytt världsrekord Phuket kan bli hårt.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Tiltkorven Postad 17 Januari , 2007 Rapport Share Postad 17 Januari , 2007 Skills dollarmannen ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
kgl Postad 17 Januari , 2007 Rapport Share Postad 17 Januari , 2007 Hur många är ni i villan och vad kostar den att hyra i veckan/månaden? Bilder? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mrdawwe Postad 17 Januari , 2007 Författare Rapport Share Postad 17 Januari , 2007 Hur många är ni i villan och vad kostar den att hyra i veckan/månaden?Bilder? Vi är 7 st, Betalar $1500/vecka. Vi kommer att bo i tre olika under 3 månader. Detta är den 3:e: http://www.jahvilla.com Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mrdawwe Postad 17 Januari , 2007 Författare Rapport Share Postad 17 Januari , 2007 Dagsresultat: +$450 BR Party: $13050 Prima: $7300 Pokerstars: $150 Fulltilt: $9850 =$30350 Började med att backa $2800 på NL400. Drack sedan några bärs vände på steken. Nu Patong.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Mogge13 Postad 17 Januari , 2007 Rapport Share Postad 17 Januari , 2007 Vi är 7 st, Betalar $1500/vecka. Vi kommer att bo i tre olika under 3 månader. Detta är den 3:e: http://www.jahvilla.com fyyyyfaaaaan vad avundsjuk.. ser fin fint ut Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Dave^ Postad 17 Januari , 2007 Rapport Share Postad 17 Januari , 2007 Jäklar vad fint ni ser ut att bo då! Ruskigt sugen på att åka utomlands och grinda inom en snar framtid. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mrdawwe Postad 18 Januari , 2007 Författare Rapport Share Postad 18 Januari , 2007 Ja, det kommer nog ta ett bra tag att tröttna på det här boendet. Kom precis hem efter en sväng till Patong. Har käkat, lirat bowling och inhandlat en del som ju måste göras då och då.. Har även hunnit simma 20 längder idag även fast jag är lite halvbakis. Tänkte sätta igång grinden nu.. Kanske en eller två Sngs i taget och sedan cashgame utöver det; NL500. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jaroiten Postad 18 Januari , 2007 Rapport Share Postad 18 Januari , 2007 Betalar ni $1.5k per person eller tillsammans? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
DaPine87 Postad 18 Januari , 2007 Rapport Share Postad 18 Januari , 2007 Betalar ni $1.5k per person eller tillsammans? totalt 1.5K$/vecka.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
hajen Postad 18 Januari , 2007 Rapport Share Postad 18 Januari , 2007 totalt 1.5K$/vecka.. tänkte väl det, lät dyrt med 1500$ /person. eller fattar fel ? Fint såg det ut att vara i alla fall. Borde inte vara så svårat att glömma tilten om den nu kommer. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Albert Postad 18 Januari , 2007 Rapport Share Postad 18 Januari , 2007 Vilka är ni? Pimpa in med lite bilder också. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
stoffe83 Postad 18 Januari , 2007 Rapport Share Postad 18 Januari , 2007 tänkte väl det, lät dyrt med 1500$ /person. eller fattar fel ?Fint såg det ut att vara i alla fall. Borde inte vara så svårat att glömma tilten om den nu kommer. $1500 för villan! Sen dela det på samtliga personer Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
eyedol Postad 18 Januari , 2007 Rapport Share Postad 18 Januari , 2007 Ni verkar ha det schysst! Släng upp lite kort vet ja Åker själv ner till thailand i mitten av februari, kommer förmodligen till Phuket i Mars. Då får vi ta några öl.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mrdawwe Postad 18 Januari , 2007 Författare Rapport Share Postad 18 Januari , 2007 Vilka är ni? Pimpa in med lite bilder också. Det kan komma vartefter.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts