LuckyStar5.1 Postad 12 Juli , 2008 Rapport Share Postad 12 Juli , 2008 Vad mkt spekulationer det var här då. Nämner inga siffror men det har svängt rejält här (mer om det i bloggen). En hint är att jag har inte bankrulle för 50/100 men spelar det ändå. Ikväll ska vi se vad Jay Leno bjuder på i sin show..Nu frulle! Dawwe ...du är sambo - jag är sambo ...skulle funka att va bi med dej i en stuga som är till salu jämte en golfbana i ryfors. Den ligger mellan hål 4 och 5. Kom igen nu. Love, poker och massa golf ffs ! Ingen pol, torr dass men wtf ...vi har ju varandra ! EDIT: FÖ så suger det verkligen att man måste regga sej för att följa en blogg ?!?! Se till att ta bort detta om dom/ni vill ha massa besökare = bra reklamintäkter, bananavtal eller vad eran idé är ! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
folder Postad 12 Juli , 2008 Rapport Share Postad 12 Juli , 2008 jag alltså i regel dubblade bankrullen på en dag haha och det känns helt otroligt att det ens är möjligt. haha, du är för skön dawwe. Helt sick. GL. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MoonKenny Postad 12 Juli , 2008 Rapport Share Postad 12 Juli , 2008 Leno-showen är sjukt bra! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
neesco Postad 13 Juli , 2008 Rapport Share Postad 13 Juli , 2008 Vad är detta för bok? Tänk Rätt, Bli Framgångsrik. Låter intressant:-) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
JohAAn1 Postad 13 Juli , 2008 Rapport Share Postad 13 Juli , 2008 Fin pott för dawwe på prima nyss. 1 outarn kanske? Game # 2,091,120,864 starting. > Dealing Hole Cards > Redargoe1 raised for $250 > mrdawwe raised for $750 > Redargoe1 called for $750 > Dealing the Flop(Jd 8d 2d ) > mrdawwe bet for $1,450 > Redargoe1 raised for $2,000 > mrdawwe went all-in for $38,207 > Redargoe1 went all-in for $10,525 > Extra chips returned to mrdawwe, $25,682 > Dealing the Turn(Ad ) > Dealing the River(Jh ) > mrdawwe shows Four of a Kind, Jacks (Jc Js Jd Jh Ad ) > Redargoe1 mucked > mrdawwe wins $30,149 with Four of a Kind, Jacks Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
KallOödmjukDiva Postad 13 Juli , 2008 Rapport Share Postad 13 Juli , 2008 Hehe möjligt. Läste nägra sidor bak i dagboken att du hade planer om att spela in en video, blev det av? och isåfall hur kan jag få tag på den, vore sjukt intressant att få se dig spela. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
neesco Postad 13 Juli , 2008 Rapport Share Postad 13 Juli , 2008 Tror han skulle lägga upp filmen på bloggen när han kommit hem från vegas om jag inte minns fel... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mrdawwe Postad 13 Juli , 2008 Författare Rapport Share Postad 13 Juli , 2008 Thx! Går bra nu! Större pluss idag än igår Ungefär breakeven i Vegas.. Stämmer med videon, ska satsta på att lägga upp den i bloggen när jag kommer till Swe.. Det här med att man måste va medlem antar jag är rätt standard, (inget jag styr över heller) finns ju även andra avdelningar än just våra bloggar på sidan. Idag kom t.ex. en turneringsavdelning upp, så man kan ha koll på vilka turneringar som går var.. både live och online! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ANGRYKOREAMAN Postad 13 Juli , 2008 Rapport Share Postad 13 Juli , 2008 Kan du tänka dig bo i Umeå så finns det två hus här till salu för helt okey pris... Det är faktiskt helt grymt skönt att bo nära både golfbana och havsbad. Kan inte klaga. 5 minuter med cykel till klubbhuset och första tee. Golfspelare cyklar INTE till banan. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Nickefik Postad 13 Juli , 2008 Rapport Share Postad 13 Juli , 2008 Golfspelare cyklar INTE till banan. Fan va bra. Nu vet jag varför jag tre puttar alldeles för ofta... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Applefish Postad 13 Juli , 2008 Rapport Share Postad 13 Juli , 2008 FAAAAN VAD TILTANDE... någon annan som har problem med att logga in på pokerpayback ?! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Bebbe Postad 13 Juli , 2008 Rapport Share Postad 13 Juli , 2008 FAAAAN VAD TILTANDE... någon annan som har problem med att logga in på pokerpayback ?! haft problem när jag försökt med firefox, IE har dock fungerat Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Applefish Postad 13 Juli , 2008 Rapport Share Postad 13 Juli , 2008 rensade cookies å sånt skit sen fungerade det klockrent Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
neesco Postad 13 Juli , 2008 Rapport Share Postad 13 Juli , 2008 Thx!Går bra nu! Större pluss idag än igår Ungefär breakeven i Vegas.. Stämmer med videon, ska satsta på att lägga upp den i bloggen när jag kommer till Swe.. Det här med att man måste va medlem antar jag är rätt standard, (inget jag styr över heller) finns ju även andra avdelningar än just våra bloggar på sidan. Idag kom t.ex. en turneringsavdelning upp, så man kan ha koll på vilka turneringar som går var.. både live och online! Dags för $100/200 nu då Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
pisak84 Postad 13 Juli , 2008 Rapport Share Postad 13 Juli , 2008 bra där dawwe... gjorde en kraftansträning och blev medlem på din blogsajt det var det värt... sjuk grej, du är typ den enda pokerspelaren jag blir uppriktigt glad när han vinner Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Frank_Connection Postad 13 Juli , 2008 Rapport Share Postad 13 Juli , 2008 När bär det av mot Sverige igen? Vill se videon:-) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mrdawwe Postad 14 Juli , 2008 Författare Rapport Share Postad 14 Juli , 2008 Väntar nog lite med $100/200 Det värmer att höra Pisak 2 dagar kvar här nu bara.. hemma den 16e och ska ta tag i videon snart.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
neesco Postad 14 Juli , 2008 Rapport Share Postad 14 Juli , 2008 Hade varit kul om du pallar med att lägga ett mess här ibland innan du börjar spela, så man kan hitta railen:-) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Eiffel Postad 15 Juli , 2008 Rapport Share Postad 15 Juli , 2008 Har de varit en tuff natt på prima? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
neesco Postad 15 Juli , 2008 Rapport Share Postad 15 Juli , 2008 Såg ut som ett tapp på några inköp på highstdb, var det grind på ipoker också? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Mezziah Postad 16 Juli , 2008 Rapport Share Postad 16 Juli , 2008 phew! Äntligen ikapp dagboken GL dawwe Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
weddie Postad 16 Juli , 2008 Rapport Share Postad 16 Juli , 2008 phew! Äntligen ikapp dagboken GL dawwe du måste vara knäpp!! Borde finnas något rekord på att läsa igenom den? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mrdawwe Postad 20 Juli , 2008 Författare Rapport Share Postad 20 Juli , 2008 Thx! Det var 2 tuffa sista dagar i Vegas på prima ja, tyvärr Inte orkat skriva riktigt.. Spelar idag för första gången sen jag entrade Schweden (troligen bara turneringar idag, men redan ute i 3 av 3 lol). Har uppdaterat bloggen nu med.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Alow Postad 20 Juli , 2008 Rapport Share Postad 20 Juli , 2008 Hur går det egentligen nu dawwe? Var över ett år sedan jag surfade in på detta forum. Så en snabb update kanske? Vilka nivåer lirar du? Har du klonkat något större event på sista tiden? Det verkar gå bra för dig fortfarande eftersom dagboken lever vidare, men orkar inte kolla igenom hela i dag Hoppas framgångarna fortsätter! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
*Adde* Postad 20 Juli , 2008 Rapport Share Postad 20 Juli , 2008 Verkar som signaturcensuren slagit till... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts