SOLDforFOOD Postad 14 Juni , 2008 Rapport Share Postad 14 Juni , 2008 Men hallå, både FTP & Stars är ju sidor som man förbinder sig att skatta på, men är det nån som gör det? Klart dingar man hem Sundaymillion eller liknande kan det ju vara värt att tänka på, men inte om man spelar cashgames. Se bara till att inte skylta med vem man är, samt vilka konton man lirar ifrån så är man grön. Förstår mig inte på folk som outar sig på forum och liknande... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Snusarn Postad 14 Juni , 2008 Rapport Share Postad 14 Juni , 2008 Det handlar inte bara om hur mkt man drar in. Blir du granskad så spelar det ingen roll om det är 50 odeklarerade tusen eller 500 000. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
_mowmow Postad 14 Juni , 2008 Rapport Share Postad 14 Juni , 2008 Grattis! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Peligroso Postad 14 Juni , 2008 Rapport Share Postad 14 Juni , 2008 Det är inte full tilt som kontaktar skatteverket, det är banken som gör det. Givetvis bryr sig skatteverket för mindre summor men vid 150k har banken en skyldighet att rapportera.Är det 150k vid ett och samma uttag, eller är det 150k över en viss tidsperiod? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
LuckyStar5.1 Postad 14 Juni , 2008 Rapport Share Postad 14 Juni , 2008 Är det 150k vid ett och samma uttag, eller är det 150k över en viss tidsperiod? detta har diskuterats i 20 trådar med lika många bud så ingen idé att fråga någon här om detta för att få ett RÄTT svar. Jag har frågat min bank vad som gäller men säger jag något här om detta så stämmer det inte enligt någon annan. ...så bara att kontakta din bank. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
najvik Postad 15 Juni , 2008 Rapport Share Postad 15 Juni , 2008 mrdawwe has been running very good on the Texas NL tables the last days and is up about $110k on the sessions we have been monitoring. Here are some of the largest hands: mrdawwe hits a perfect river against Askel, $44k pot mrdawwe wins a huge hand against don_thomase, $75k pot Let's hope that mrdawwe will continue todo well because everyone who has railed this player on $25/50 knows that he is very aggresive and always create some great action. Hopefully he will do the same on $50/100. Hehe ditt rykte sprids... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mrdawwe Postad 15 Juni , 2008 Författare Rapport Share Postad 15 Juni , 2008 Kom hem kl 17 typ och tänkte lite turrar och fick igång internet först nu när alla turrar redan startat typ. Blir cashgame istället, prima Ipoker, Betfair typ Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ManOuchi Postad 15 Juni , 2008 Rapport Share Postad 15 Juni , 2008 Vad hände blev det inget lir hittar dig inte på Ipoker eller prima spelar du inte HU nu? Bytt nick? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mrdawwe Postad 15 Juni , 2008 Författare Rapport Share Postad 15 Juni , 2008 Vad hände blev det inget lir hittar dig inte på Ipoker eller prima spelar du inte HU nu? Bytt nick? 2 sek Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Bovni Postad 15 Juni , 2008 Rapport Share Postad 15 Juni , 2008 Vem är duddeldosaren på Ipoker ? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Klunken Postad 15 Juni , 2008 Rapport Share Postad 15 Juni , 2008 dawwe ska du spela main event i år elle? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mrdawwe Postad 16 Juni , 2008 Författare Rapport Share Postad 16 Juni , 2008 Vet ej vem det är.. Japp blir ME Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
gEeWhiZm8 Postad 16 Juni , 2008 Rapport Share Postad 16 Juni , 2008 Sitter å railar mrdawwes nl20k bord där han går bra som fan, ser hur en snubbe sitter och donerar pengar, han ställer AI varje hand pre med any2. Så lite semi tiltad från att ha sprungit dåligt på nl1k så slår jag mig ner.Sätter mig ner på mrdawwes $nl20k bord med $4k. (av nån anledning kunde han köpa in sig för $2k och inte 4k som var minimum). Andra handed när jag e SB och super fisken är BB, limpar jag först in med 77 och super fisken ställer ja synar han slänger upp K5o, boom turn K. Sen när jag blir cutoff får jag 99, höjer till 540, dawwe i SB synar och BB synar. Flop 444. Betar $1k i $1.6k potten, dawwe repoppar till $2800(jag sitter med lite över $4k). Jag ställer, han synar med a6, river 4, 4 of a kind ace kicker. Skönt å skriva av sig efter världens fetaste misslyckade skottförsök, fisken som ställde varje hand drog nästan direkt efter den där handen så jag lämna också, hade nog fortsatt spela där så länge han satt där om han hade stannat. Ajjjjjja blä , inte min dagbok men ja skiter i de, gl dawwe ser bra ut Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Suron Postad 16 Juni , 2008 Rapport Share Postad 16 Juni , 2008 Sitter å railar mrdawwes nl20k bord där han går bra som fan, ser hur en snubbe sitter och donerar pengar, han ställer AI varje hand pre med any2. Så lite semi tiltad från att ha sprungit dåligt på nl1k så slår jag mig ner.Sätter mig ner på mrdawwes $nl20k bord med $4k. (av nån anledning kunde han köpa in sig för $2k och inte 4k som var minimum).Andra handed när jag e SB och super fisken är BB, limpar jag först in med 77 och super fisken ställer ja synar han slänger upp K5o, boom turn K. Sen när jag blir cutoff får jag 99, höjer till 540, dawwe i SB synar och BB synar. Flop 444. Betar $1k i $1.6k potten, dawwe repoppar till $2800(jag sitter med lite över $4k). Jag ställer, han synar med a6, river 4, 4 of a kind ace kicker. Skönt å skriva av sig efter världens fetaste misslyckade skottförsök, fisken som ställde varje hand drog nästan direkt efter den där handen så jag lämna också, hade nog fortsatt spela där så länge han satt där om han hade stannat. Ajjjjjja blä , inte min dagbok men ja skiter i de, gl dawwe ser bra ut Har du tagit reda på om fisken super eller inte? Det vore skoj att få veta svaret... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mrdawwe Postad 16 Juni , 2008 Författare Rapport Share Postad 16 Juni , 2008 E´n kul kille från primachatten (spelar också) Robert12345 VÄGRAR tro på att jag är jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Alexander_____ Postad 16 Juni , 2008 Rapport Share Postad 16 Juni , 2008 grattis till alla vinster dawwe. imponerande. ses i vegas Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mrdawwe Postad 16 Juni , 2008 Författare Rapport Share Postad 16 Juni , 2008 Ty! Får sluta nu efter ett fint + igen. Tappade 1/3del på slutet men är grymt nöjd iaf. Rushen håller i! Sorry gE, den.. hoppas det vänder! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Jessica Postad 16 Juni , 2008 Rapport Share Postad 16 Juni , 2008 Träffade min bankman häromdagen och han sa att det är 150k per enskilt uttag, dvs finns inga maximala gränser per månad eller vecka t.ex. Fick också 4,5% på ett vanligt handelsbankenkonto. Det ni! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mrdawwe Postad 16 Juni , 2008 Författare Rapport Share Postad 16 Juni , 2008 LOOOL hittade mitt fiskspel från Baden nu äntligen: http://pokerstars.tv/pokerstars/channels/4928/movies/2782.html Nån som vet vart man kan hitta hela avsnittet? Är för oteknisk för pokerbay.com Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
slowboy Postad 16 Juni , 2008 Rapport Share Postad 16 Juni , 2008 LOOOL hittade mitt fiskspel från Baden nu äntligen:http://pokerstars.tv/pokerstars/channels/4928/movies/2782.html Nån som vet vart man kan hitta hela avsnittet? Är för oteknisk för pokerbay.com Pokertube.com sen letar du reda på EPT season 4,, tex http://pokertube.com/Movies.aspx?movie=5989&title=EPT_S04_Baden_Ep02_2_4&player=1&page=8&FreeText=ept%20s04&list=9 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Metaddict Postad 16 Juni , 2008 Rapport Share Postad 16 Juni , 2008 Will u show if I fold... Hollywood nästa? Solbrillor med, riktig superstjärna Snygg läggning iaf, den hade tillochmed urmyrakeback varit stolt över! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
inkassera Postad 16 Juni , 2008 Rapport Share Postad 16 Juni , 2008 Will u show if I fold... Hollywood nästa? Solbrillor med, riktig superstjärna Snygg läggning iaf, den hade tillochmed urmyrakeback varit stolt över! lite kallt bara att skjuta in 1/4 av stacken o sen folda. men visst folden i sig var ju lyckad. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Metaddict Postad 16 Juni , 2008 Rapport Share Postad 16 Juni , 2008 lite kallt bara att skjuta in 1/4 av stacken o sen folda. men visst folden i sig var ju lyckad. Normalt sett ja, absolut. Men fi kan ha varit nittig eller så har man plockat upp någon liten tell. Först stirrar snubben jätteförvånat på Dawwe, sen kör han en liten halv "jag bryr mig inte-ALL IN"-grej Vem vet. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
redlineer Postad 16 Juni , 2008 Rapport Share Postad 16 Juni , 2008 Normalt sett ja, absolut. Men fi kan ha varit nittig eller så har man plockat upp någon liten tell. Först stirrar snubben jätteförvånat på Dawwe, sen kör han en liten halv "jag bryr mig inte-ALL IN"-grej Vem vet. Ja precis, han skakade ju på huvudet innan han sa all in. Undrade varför det stod "..Makes a tough call". Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ludas Postad 16 Juni , 2008 Rapport Share Postad 16 Juni , 2008 Dawwe har sin första egna rubrik på highstakesdb nu iaf http://www.highstakesdb.com/536-mrdawwe-wins-109k-on-texas-nl-50100.aspx Denna hand var rätt sjuk den också, 5 bet med K-5: http://www.highstakesdb.com/view-hand-history.aspx?GameID=212262 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts