Gå till innehåll

Mrdawwe från lowstakes till highstakes. Ett löfte.


mrdawwe

Recommended Posts

Men hallå, både FTP & Stars är ju sidor som man förbinder sig att skatta på, men är det nån som gör det? Klart dingar man hem Sundaymillion eller liknande kan det ju vara värt att tänka på, men inte om man spelar cashgames. Se bara till att inte skylta med vem man är, samt vilka konton man lirar ifrån så är man grön. Förstår mig inte på folk som outar sig på forum och liknande...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Är det 150k vid ett och samma uttag, eller är det 150k över en viss tidsperiod?

 

detta har diskuterats i 20 trådar med lika många bud så ingen idé att fråga någon här om detta för att få ett RÄTT svar.

Jag har frågat min bank vad som gäller men säger jag något här om detta så stämmer det inte enligt någon annan.

 

...så bara att kontakta din bank.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

mrdawwe has been running very good on the Texas NL tables the last days and is up about $110k on the sessions we have been monitoring.

 

Here are some of the largest hands:

 

mrdawwe hits a perfect river against Askel, $44k pot

mrdawwe wins a huge hand against don_thomase, $75k pot

 

Let's hope that mrdawwe will continue todo well because everyone who has railed this player on $25/50 knows that he is very aggresive and always create some great action. Hopefully he will do the same on $50/100.

 

Hehe ditt rykte sprids...:D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Sitter å railar mrdawwes nl20k bord där han går bra som fan, ser hur en snubbe sitter och donerar pengar, han ställer AI varje hand pre med any2. Så lite semi tiltad från att ha sprungit dåligt på nl1k så slår jag mig ner.Sätter mig ner på mrdawwes $nl20k bord med $4k. (av nån anledning kunde han köpa in sig för $2k och inte 4k som var minimum).

Andra handed när jag e SB och super fisken är BB, limpar jag först in med 77 och super fisken ställer ja synar han slänger upp K5o, boom turn K. Sen när jag blir cutoff får jag 99, höjer till 540, dawwe i SB synar och BB synar. Flop 444. Betar $1k i $1.6k potten, dawwe repoppar till $2800(jag sitter med lite över $4k). Jag ställer, han synar med a6, river 4, 4 of a kind ace kicker.

 

Skönt å skriva av sig efter världens fetaste misslyckade skottförsök, fisken som ställde varje hand drog nästan direkt efter den där handen så jag lämna också, hade nog fortsatt spela där så länge han satt där om han hade stannat. Ajjjjjja blä , inte min dagbok men ja skiter i de, gl dawwe ser bra ut

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Sitter å railar mrdawwes nl20k bord där han går bra som fan, ser hur en snubbe sitter och donerar pengar, han ställer AI varje hand pre med any2. Så lite semi tiltad från att ha sprungit dåligt på nl1k så slår jag mig ner.Sätter mig ner på mrdawwes $nl20k bord med $4k. (av nån anledning kunde han köpa in sig för $2k och inte 4k som var minimum).

Andra handed när jag e SB och super fisken är BB, limpar jag först in med 77 och super fisken ställer ja synar han slänger upp K5o, boom turn K. Sen när jag blir cutoff får jag 99, höjer till 540, dawwe i SB synar och BB synar. Flop 444. Betar $1k i $1.6k potten, dawwe repoppar till $2800(jag sitter med lite över $4k). Jag ställer, han synar med a6, river 4, 4 of a kind ace kicker.

 

Skönt å skriva av sig efter världens fetaste misslyckade skottförsök, fisken som ställde varje hand drog nästan direkt efter den där handen så jag lämna också, hade nog fortsatt spela där så länge han satt där om han hade stannat. Ajjjjjja blä , inte min dagbok men ja skiter i de, gl dawwe ser bra ut

 

 

Har du tagit reda på om fisken super eller inte? Det vore skoj att få veta svaret...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

LOOOL hittade mitt fiskspel från Baden nu äntligen:

http://pokerstars.tv/pokerstars/channels/4928/movies/2782.html

 

Nån som vet vart man kan hitta hela avsnittet? Är för oteknisk för pokerbay.com

 

 

Pokertube.com sen letar du reda på EPT season 4,,

 

tex http://pokertube.com/Movies.aspx?movie=5989&title=EPT_S04_Baden_Ep02_2_4&player=1&page=8&FreeText=ept%20s04&list=9

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

lite kallt bara att skjuta in 1/4 av stacken o sen folda. men visst folden i sig var ju lyckad.

 

Normalt sett ja, absolut. Men fi kan ha varit nittig eller så har man plockat upp någon liten tell. Först stirrar snubben jätteförvånat på Dawwe, sen kör han en liten halv "jag bryr mig inte-ALL IN"-grej :) Vem vet.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Normalt sett ja, absolut. Men fi kan ha varit nittig eller så har man plockat upp någon liten tell. Först stirrar snubben jätteförvånat på Dawwe, sen kör han en liten halv "jag bryr mig inte-ALL IN"-grej :) Vem vet.

 

Ja precis, han skakade ju på huvudet innan han sa all in.

 

Undrade varför det stod "..Makes a tough call".

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...