mrdawwe Postad 12 Juni , 2008 Författare Rapport Share Postad 12 Juni , 2008 Grattis! Du har inte hittat rekordpotten än? =) Nej, lyckas tyvärr inte få fram mina Ipokerhänder genom PT3. Har importerat dom men dom kommer inte upp. Måste man gå in och ändra nåt i Ipokerklienten? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mrdawwe Postad 12 Juni , 2008 Författare Rapport Share Postad 12 Juni , 2008 Lukurativt? EDIT oj Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mrdawwe Postad 12 Juni , 2008 Författare Rapport Share Postad 12 Juni , 2008 Har du läst mycket böcker/artiklar osv om HU-spel (vilka i så fall?) eller är du självlärd? Grattis till de fina resultaten! Ty! Jag har kollat lite HU-videor på cardrunners.com annars är jag mest självlärd, även lyssnat en del på andra spelare.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mrdawwe Postad 12 Juni , 2008 Författare Rapport Share Postad 12 Juni , 2008 mrdawwe, hur går det med camtasia och filmandet av en session? Vad blir det isåfall HU eller 6max? Jag har faktiskt spelat in lite, men det kommer jag aldrig släppa, sjukt pinsamt när jag sitter och svamlar. Det var svårare än jag trodde och jag är som sagt inte personen som är vältalig. haha Funderar även på vad jag ska ha som tema i videon exakt, ska jag bara plöja på so to speak eller ska jag prata om nåt speciellt? Känner att jag behöver planera lite om jag ska våga släppa ut något. Har testat hittils med HU och 6max, 2-3bord, känner att jag som mest orkar ha med 2 bord när det blir av seriöst. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
slaskpoker Postad 12 Juni , 2008 Rapport Share Postad 12 Juni , 2008 Snacka om BR-managment & skottning [x] är seriös min första såndära krysssak, gjorde jag rätt nu? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mrdawwe Postad 12 Juni , 2008 Författare Rapport Share Postad 12 Juni , 2008 Snacka om BR-managment & skottning[x] är seriös min första såndära krysssak, gjorde jag rätt nu? Bra ide! Finns det fler lyssnar jag. Drar igång grinden nu, Prima och troligen även Betfair och Ipoker Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ulaf Postad 12 Juni , 2008 Rapport Share Postad 12 Juni , 2008 Om det inte är för mycket besvär skulle det vara roligt om du iallafall kunde ge ett litet referat från $50k-handen! Nu har det hela blåsts upp väldigt men det är alltid kul med stora potter! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
kallelind18 Postad 12 Juni , 2008 Rapport Share Postad 12 Juni , 2008 ser riktigt bra ut på prima, lite tur där med QQ rättvist dock . Ser att du har dubblat lite på betfair med riktigt kul Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ludas Postad 12 Juni , 2008 Rapport Share Postad 12 Juni , 2008 Håller med, 65k Stacken på ena 50/100 HU bordet mot don Thomase ser riktigt fin ut Hoppas du tar alla hans resterande pengar också. Edit: Fin $35k pot på Betfair precis oxå Edit 2: Kopierat från Prima chatten, förlåt för den fula HH... > mrdawwe posted small blind ($50) > don_thomase posted big blind ($100) > Game # 2,051,828,333 starting. > Dealing Hole Cards > mrdawwe raised for $150 > don_thomase raised for $800 > mrdawwe called for $700 > Dealing the Flop(5d 2d 9d ) > don_thomase bet for $900 > mrdawwe called for $900 > Dealing the turn(8c ) > don_thomase checked > mrdawwe checked > Dealing the river(10h ) > don_thomase bet for $6,499 > mrdawwe called for $6,499 > don_thomase shows a high card, King (Kh Qc 10h 9d 8c ) > mrdawwe shows a high card, Ace (Ac Ks 10h 9d 8c ) > mrdawwe wins $16,597 with high card, Ace Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ariados Postad 13 Juni , 2008 Rapport Share Postad 13 Juni , 2008 dawwe, lär mig HU NLHE så lär jag dig PLO lol Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
bubbelpool Postad 13 Juni , 2008 Rapport Share Postad 13 Juni , 2008 dawwe till don_thomase: mrdawwe> is this your regular level? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
bubbelpool Postad 13 Juni , 2008 Rapport Share Postad 13 Juni , 2008 > mrdawwe wins $38,491 with a Flush, Clubs > Could not start game because not enough people entered the game. Returning blinds. don_thomase> ok i flop trips don_thomase> u backdoor again don_thomase> calling it all the way mrdawwe> sick sick mrdawwe> sry don_thomase> we continue at ipoker don_thomase> thats too sick mrdawwe> ok who r u there? don_thomase> maha mrdawwe> aah don_thomase> if i bust this mrdawwe> ok mrdawwe> taking a shot > mrdawwe, you have 10 seconds to respond don_thomase> great > mrdawwe wins $16,481.20 with Two Pair, Queens over Eights [Observer]greezhooLT> lol Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Peligroso Postad 13 Juni , 2008 Rapport Share Postad 13 Juni , 2008 Nej, lyckas tyvärr inte få fram mina Ipokerhänder genom PT3. Har importerat dom men dom kommer inte upp. Måste man gå in och ändra nåt i Ipokerklienten?Nej, har du importerat dem så ska de komma upp i PT3. Hur importerade du? Har du flera databaser? Om du körde en manuell import bör du vara medveten om att händerna importeras till din aktiva databas. Men ja, såg du att händerna importerades så ska de finnas. Se till så att du clearar filtrerna och trycker på refresh i högra hörnet bara. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
bubbelpool Postad 13 Juni , 2008 Rapport Share Postad 13 Juni , 2008 > mrdawwe wins $38,399 with a Flush, Hearts $32,482 Dealer: IWill4BetUSir wins with Four of a kind 8888 typ samtidigt precis... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
bubbelpool Postad 13 Juni , 2008 Rapport Share Postad 13 Juni , 2008 don_thomase wins $49,021 with One Pair, Aces and kicker card Queen Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Johnny Blade Postad 13 Juni , 2008 Rapport Share Postad 13 Juni , 2008 Ny rekordpott nyss va? Stort grattis! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
bubbelpool Postad 13 Juni , 2008 Rapport Share Postad 13 Juni , 2008 1 mrdawwe wins $35,229 with a Full House, Tens full of Kings 2. > mrdawwe wins $9,399 with Two Pair, Queens over Tens 3. > mrdawwe posted big blind ($100) > Game # 2,051,910,540 starting. > Dealing Hole Cards > don_thomase raised for $150 > mrdawwe raised for $600 > don_thomase called for $500 > Dealing the Flop(9s 6c 9h ) > mrdawwe bet for $1,005 > don_thomase raised for $3,000 > mrdawwe called for $1,995 > Dealing the turn(10s ) > mrdawwe checked > don_thomase bet for $7,000 > mrdawwe called for $7,000 > Dealing the river(As ) > mrdawwe checked > don_thomase, you have 10 seconds to respond > don_thomase went all-in for $27,113 > mrdawwe called for $27,113 > don_thomase shows Three of a Kind, Nines (9c 9s 9h As 10s ) > mrdawwe shows a Flush, Spades (As 10s 9s 8s 7s ) > mrdawwe wins $75,625 with a Flush, Spades Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Gustaf112 Postad 13 Juni , 2008 Rapport Share Postad 13 Juni , 2008 Nice $85k pott där med runnerrunnerfärgen!! Rekord?? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Bergmannen Postad 13 Juni , 2008 Rapport Share Postad 13 Juni , 2008 Fattar inte riktigt varför han gick all in på river där, vad vill han ha syn av när alla drag satt typ? Men stort grattis iaf! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Johnny Blade Postad 13 Juni , 2008 Rapport Share Postad 13 Juni , 2008 Fattar inte riktigt varför han gick all in på river där, vad vill han ha syn av när alla drag satt typ? Men stort grattis iaf!Nä, visst kändes det väl lite överilat? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mrdawwe Postad 13 Juni , 2008 Författare Rapport Share Postad 13 Juni , 2008 gg rekorddag! ty for support gott folk Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ulaf Postad 13 Juni , 2008 Rapport Share Postad 13 Juni , 2008 Hur snabbt synade du river? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mrdawwe Postad 13 Juni , 2008 Författare Rapport Share Postad 13 Juni , 2008 Om det inte är för mycket besvär skulle det vara roligt om du iallafall kunde ge ett litet referat från $50k-handen! Nu har det hela blåsts upp väldigt men det är alltid kul med stora potter! Checkraisar allin på river med A5s när det ligger KsKTxsxs på river, han synar med KQ.. Men nu har jag ju en ny rekordhand som redan är postad. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mrdawwe Postad 13 Juni , 2008 Författare Rapport Share Postad 13 Juni , 2008 dawwe, lär mig HU NLHE så lär jag dig PLO lol Låter som en god ide! Jag behöver iaf lära mig PLO! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mrdawwe Postad 13 Juni , 2008 Författare Rapport Share Postad 13 Juni , 2008 dawwe till don_thomase: mrdawwe> is this your regular level? Observera att jag absolut inte frågade för att tilta honom eller likn. Jobbar inte så. Tillfället kanske var illa valt att fråga dock. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts