heltok Postad 31 Januari , 2008 Rapport Share Postad 31 Januari , 2008 Håller du dig borta från Ashdogs? ashdogs är den på ipoker jag är mest plus mot Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ulaf Postad 31 Januari , 2008 Rapport Share Postad 31 Januari , 2008 ashdogs är den på ipoker jag är mest plus mot Turgubbe! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ebisumaru Postad 31 Januari , 2008 Rapport Share Postad 31 Januari , 2008 vem fan är ashdogs? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mrdawwe Postad 31 Januari , 2008 Författare Rapport Share Postad 31 Januari , 2008 End of grind.. slutade marginellt +. Vet ej vem Ashdg är men han håller sig borta när jag sätter mig iaf. Har för mig att han sa: "Aint happening" Ses imorn! gonatt gonatt Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mrdawwe Postad 31 Januari , 2008 Författare Rapport Share Postad 31 Januari , 2008 Någon som orkar sammanfatta den här 500 sidor långa tråden? Sist jag läste så var ju mrdawwe och härjade på 10/20, 25/50 och nu lirar han 2/4 och 3/6.. Går profetian igenom? Är han på väg att göra en Westerlund och gula? nanana det gör han inte Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mr-flow Postad 31 Januari , 2008 Rapport Share Postad 31 Januari , 2008 Någon som orkar sammanfatta den här 500 sidor långa tråden? Sist jag läste så var ju mrdawwe och härjade på 10/20, 25/50 och nu lirar han 2/4 och 3/6.. Går profetian igenom? Är han på väg att göra en Westerlund och gula? Jag kan sammanfatta det jag vet. Han spelade 25/50 och körde med mrdawwe swings och nu nyligen brände han iväg lite för många inköp på NL2000 och NL5000 och istället för att gula så har han gjort en nystart och suttit sig på NL600 för att dominera och komma underifrån igen. Han har fortfarande en ganska fet rulle vad det verkar som (Hu event i Aussie, mainevent och bahamas på senaste) och större verkar den bli. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
LuckyStar5.1 Postad 31 Januari , 2008 Rapport Share Postad 31 Januari , 2008 Vad har ni för månadskostnader i Thailand? Boende - mat - bra bredband ? ...bara lite nyfiken Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mrdawwe Postad 1 Februari , 2008 Författare Rapport Share Postad 1 Februari , 2008 Har ingen bra koll på kostnader alls. Är både slösaktig och slarvig. Vet att vi betalar 90000baht(18000kr) i hyra för en månad där vi bor nu. Dags för grind om en stund. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mr_telefon Postad 1 Februari , 2008 Rapport Share Postad 1 Februari , 2008 Har ingen bra koll på kostnader alls. Är både slösaktig och slarvig. Vet att vi betalar 90000baht(18000kr) i hyra för en månad där vi bor nu. Dags för grind om en stund. Hur många är ni som bor där? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Theelch Postad 1 Februari , 2008 Rapport Share Postad 1 Februari , 2008 > Dealing Hole Cards(Ac Ah ) > Theelch raised for €20 > -badevil- folded > J4nn3_23 called for €17.50 > mrdawwe raised for €80 > fiasco sits down > Theelch called for €65 > J4nn3_23 folded > Dealing the Flop(Qd 5d 9s ) > mrdawwe bet for €136 > Theelch, you have 10 seconds to respond > Theelch went all-in for €412.50 > mrdawwe called for €276.50 > Dealing the turn(3h ) > Dealing the river(Kh ) > Theelch shows One Pair, Aces (Ac Ah Kh Qd 9s ) > mrdawwe shows Two Pair, Fives over Threes (5c 5d 3c 3h Kh ) > mrdawwe wins €1,012 with Two Pair, Fives over Threes NH gg! Edit: första gången jag lirar mot dawwe btw Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
sunray Postad 1 Februari , 2008 Rapport Share Postad 1 Februari , 2008 Har ingen bra koll på kostnader alls. Är både slösaktig och slarvig. Vet att vi betalar 90000baht(18000kr) i hyra för en månad där vi bor nu. Dags för grind om en stund. Är inte det j............igt dyrt för att vara i Thailand? Äre ett slott eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
LuckyStar5.1 Postad 1 Februari , 2008 Rapport Share Postad 1 Februari , 2008 Har ingen bra koll på kostnader alls. Är både slösaktig och slarvig. Vet att vi betalar 90000baht(18000kr) i hyra för en månad där vi bor nu. Dags för grind om en stund. Vafan, slott eller? Vad KAN man leva på, om man lever "normalt" ...med bra bredband? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
LuckyStar5.1 Postad 1 Februari , 2008 Rapport Share Postad 1 Februari , 2008 Är inte det j............igt dyrt för att vara i Thailand?Äre ett slott eller? LOL Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
sunray Postad 1 Februari , 2008 Rapport Share Postad 1 Februari , 2008 > Dealing Hole Cards(Ac Ah )> Theelch raised for €20 > -badevil- folded > J4nn3_23 called for €17.50 > mrdawwe raised for €80 > fiasco sits down > Theelch called for €65 > J4nn3_23 folded > Dealing the Flop(Qd 5d 9s ) > mrdawwe bet for €136 > Theelch, you have 10 seconds to respond > Theelch went all-in for €412.50 > mrdawwe called for €276.50 > Dealing the turn(3h ) > Dealing the river(Kh ) > Theelch shows One Pair, Aces (Ac Ah Kh Qd 9s ) > mrdawwe shows Two Pair, Fives over Threes (5c 5d 3c 3h Kh ) > mrdawwe wins €1,012 with Two Pair, Fives over Threes NH gg! Edit: första gången jag lirar mot dawwe btw Ja, ska man spela mot mrdawwe får man räkna med att det gör ont.... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mrdawwe Postad 1 Februari , 2008 Författare Rapport Share Postad 1 Februari , 2008 SÅJA! Rulle för NL1000 igen!! Denna gång ska jag stanna! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jon2 Postad 1 Februari , 2008 Rapport Share Postad 1 Februari , 2008 Vafan, slott eller? Vad KAN man leva på, om man lever "normalt" ...med bra bredband? Vem har sagt att thailand är billigt? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
LuckyStar5.1 Postad 1 Februari , 2008 Rapport Share Postad 1 Februari , 2008 Vem har sagt att thailand är billigt? Ingen ...18k känns kanske inte så standard ! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
-PK- Postad 1 Februari , 2008 Rapport Share Postad 1 Februari , 2008 18k är ju billigt för en fin thaivilla. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Mogge13 Postad 1 Februari , 2008 Rapport Share Postad 1 Februari , 2008 hur många är de som bor där då ? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mrdawwe Postad 1 Februari , 2008 Författare Rapport Share Postad 1 Februari , 2008 MKT fiiiin session! Jättenöjd! Imorn blir det stranden! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mrdawwe Postad 1 Februari , 2008 Författare Rapport Share Postad 1 Februari , 2008 hur många är de som bor där då ? Just nu 4 men det blir fler. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Burning Postad 2 Februari , 2008 Rapport Share Postad 2 Februari , 2008 Skulle du kunna ta några bilder på villan/"slottet" eller länka till nån sida så jag kan få mig en uppfattning om hur det ser ut? Hur tänkte du i handen Theelch postade? Ha de gött där nere! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ariados Postad 2 Februari , 2008 Rapport Share Postad 2 Februari , 2008 Skönt att se att det går bättre igen dawwe... Hoppas förresten att du har plats åt mig i den där villan för jag kommer och våldgästar dig snart..... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ekelund_ Postad 2 Februari , 2008 Rapport Share Postad 2 Februari , 2008 detir: det var inget Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
LuckyStar5.1 Postad 2 Februari , 2008 Rapport Share Postad 2 Februari , 2008 18k är ju billigt för en fin thaivilla. Japp ...speciellt när man fick reda på att man inte va ensam på 18k ! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts