mrdawwe Postad 30 Januari , 2008 Författare Rapport Share Postad 30 Januari , 2008 Dags för session 2. Går den bara nästan lika bra är det dags för NL1000 Känns sjukt bra att snart få gå upp igen... Sen raka spåret mot NL2000... Väl där kommer jag nog att vänta ett tag med NL5000 men en vacker dag. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mr-flow Postad 30 Januari , 2008 Rapport Share Postad 30 Januari , 2008 Nice. GL! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mrdawwe Postad 30 Januari , 2008 Författare Rapport Share Postad 30 Januari , 2008 Pengar rullar in som de ska! Är nu redo för 5/10.. plussade visst lika mkt som förra sessionen nu. Fiskrikt på NL600-800 vill jag lova. Är upp över 20 buyins. Session 3 på NL1000 börjar om en liten stund. Som jag har väntat. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Bootliner Postad 30 Januari , 2008 Rapport Share Postad 30 Januari , 2008 Härligt att allt funkar som det ska för dig! Blir det ipoker eller vart har du tänkt lira/lirar just nu? Om du vill svara alltså.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MR_Jimmy Postad 30 Januari , 2008 Rapport Share Postad 30 Januari , 2008 Pengar rullar in som de ska! Är nu redo för 5/10.. plussade visst lika mkt som förra sessionen nu. Fiskrikt på NL600-800 vill jag lova. Är upp över 20 buyins. Session 3 på NL1000 börjar om en liten stund. Som jag har väntat. Som mig Direkt efter vi lirat hade man en buddie invite från dig = FISK Satt å spelade äckligt fegt, men när där sitter ett jätte värde på bordet och man vill bevaka sin vinst lite blev jag äckligt foldig. Inte rätt läge å sitta 3 handat med dig då Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mrdawwe Postad 30 Januari , 2008 Författare Rapport Share Postad 30 Januari , 2008 Som mig Direkt efter vi lirat hade man en buddie invite från dig = FISK Satt å spelade äckligt fegt, men när där sitter ett jätte värde på bordet och man vill bevaka sin vinst lite blev jag äckligt foldig. Inte rätt läge å sitta 3 handat med dig då Hahaha du var inte inräknad som en av fiskarna.. vi hade ju bara några potter mot varann. gg Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mrdawwe Postad 30 Januari , 2008 Författare Rapport Share Postad 30 Januari , 2008 Härligt att allt funkar som det ska för dig! Blir det ipoker eller vart har du tänkt lira/lirar just nu? Om du vill svara alltså.. Japp och prima och party... börjar nu (kan bli så att jag skippar nån av klienterna) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Bootliner Postad 30 Januari , 2008 Rapport Share Postad 30 Januari , 2008 Meeh, dessa jäkla shortstacks.. eller du kanske gillar de? Verkar ju vara rätt røtna iofs, gillar deras UTG ställ för 200 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mrdawwe Postad 30 Januari , 2008 Författare Rapport Share Postad 30 Januari , 2008 gg plus minus nollade sista sessionen..men kul med 5/10 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MR_Jimmy Postad 31 Januari , 2008 Rapport Share Postad 31 Januari , 2008 Hahaha du var inte inräknad som en av fiskarna.. vi hade ju bara några potter mot varann. gg Det va mest för jag orkade inte med att spela 3 handat med dig när man är semichicken på nivån Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MR_Jimmy Postad 31 Januari , 2008 Rapport Share Postad 31 Januari , 2008 gg plus minus nollade sista sessionen..men kul med 5/10 Va lirar du std nu? Eller mixar friskt? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mrdawwe Postad 31 Januari , 2008 Författare Rapport Share Postad 31 Januari , 2008 Du menar vilken nivå jag lirar stadigt på? JO blir en del mix hehe.. men vad bankrullen tillåter, har hållt mig till mina uppsatta regler nu inästan en månads tid tack vare att jag har ett vad igen. Nu först tillåter bankrullen NL1000.. hoppas jag inte behöver kliva ner igen bara. Cardrunnersvideos är NUTS som uppvärmning/motivering innan grinden! Dags för en Sbrugby/Greenplastic-HU-video nu! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mrdawwe Postad 31 Januari , 2008 Författare Rapport Share Postad 31 Januari , 2008 Går sjukt trögt att ladda ner så jag får väl helt enkelt ta tag i grinden direkt. Känner mig motiverad! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mrdawwe Postad 31 Januari , 2008 Författare Rapport Share Postad 31 Januari , 2008 CPsession! UL och spelar som en kratta.. Nådde min stoploss och måste lägga ner.. Får gå ner i nivå igen ett tag. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Juggler Postad 31 Januari , 2008 Rapport Share Postad 31 Januari , 2008 Bra att du jobbar med stoploss och nivåbyte. Fortsätt så! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
sturedenstore Postad 31 Januari , 2008 Rapport Share Postad 31 Januari , 2008 Bra att du jobbar med stoploss och nivåbyte. Fortsätt så! Aggree! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Nickefik Postad 31 Januari , 2008 Rapport Share Postad 31 Januari , 2008 Nådde min stoploss och måste lägga ner..Får gå ner i nivå igen ett tag. Bra! (Inte att du förlorar, men håller det du sagt) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
eyedol Postad 31 Januari , 2008 Rapport Share Postad 31 Januari , 2008 Vad kör du för stoploss? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mrdawwe Postad 31 Januari , 2008 Författare Rapport Share Postad 31 Januari , 2008 Tror också på att det är bra Jag kör 7 inköp per session. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mr-flow Postad 31 Januari , 2008 Rapport Share Postad 31 Januari , 2008 Tror också på att det är bra Jag kör 7 inköp per session. Och du kör 30 inköp för att gå upp ? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mrdawwe Postad 31 Januari , 2008 Författare Rapport Share Postad 31 Januari , 2008 Jag går påt igen några timmar!! Time to reclaim the streets Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
solidus Postad 31 Januari , 2008 Rapport Share Postad 31 Januari , 2008 Jag går påt igen några timmar!! Time to reclaim the streets Gott, bara att ge dom det... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ulaf Postad 31 Januari , 2008 Rapport Share Postad 31 Januari , 2008 Håller du dig borta från Ashdogs? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
lolzor Postad 31 Januari , 2008 Rapport Share Postad 31 Januari , 2008 Någon som orkar sammanfatta den här 500 sidor långa tråden? Sist jag läste så var ju mrdawwe och härjade på 10/20, 25/50 och nu lirar han 2/4 och 3/6.. Går profetian igenom? Är han på väg att göra en Westerlund och gula? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ulaf Postad 31 Januari , 2008 Rapport Share Postad 31 Januari , 2008 Läs tråden, det är fett värt. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts