Gå till innehåll

Mrdawwe från lowstakes till highstakes. Ett löfte.


mrdawwe

Recommended Posts

Pengar rullar in som de ska! Är nu redo för 5/10.. plussade visst lika mkt som förra sessionen nu. :D

Fiskrikt på NL600-800 vill jag lova. Är upp över 20 buyins.

 

Session 3 på NL1000 börjar om en liten stund. Som jag har väntat.:twisted:

 

Som mig :) Direkt efter vi lirat hade man en buddie invite från dig = FISK :mrgreen: Satt å spelade äckligt fegt, men när där sitter ett jätte värde på bordet och man vill bevaka sin vinst lite blev jag äckligt foldig. Inte rätt läge å sitta 3 handat med dig då ;)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Som mig :) Direkt efter vi lirat hade man en buddie invite från dig = FISK :mrgreen: Satt å spelade äckligt fegt, men när där sitter ett jätte värde på bordet och man vill bevaka sin vinst lite blev jag äckligt foldig. Inte rätt läge å sitta 3 handat med dig då ;)

 

Hahaha du var inte inräknad som en av fiskarna.. vi hade ju bara några potter mot varann. gg

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Du menar vilken nivå jag lirar stadigt på?

JO blir en del mix hehe.. men vad bankrullen tillåter, har hållt mig till mina uppsatta regler nu inästan en månads tid tack vare att jag har ett vad igen. Nu först tillåter bankrullen NL1000.. hoppas jag inte behöver kliva ner igen bara.

 

 

 

Cardrunnersvideos är NUTS som uppvärmning/motivering innan grinden! Dags för en Sbrugby/Greenplastic-HU-video nu!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...