Antisk Postad 27 Januari , 2008 Rapport Share Postad 27 Januari , 2008 Bubblan var det väl inte? Eller så är jag mer bakisyr än jag trodde... Ok, det kanske är standard. Tänkte mer på att det kanske var onödigt att som chipleader riskera nästan hela stacken. Jag är nog för weak Finalbordsbubbla. Som de flesta konstaterat är det standard blindskrig (77=nuts). Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
freso Postad 27 Januari , 2008 Rapport Share Postad 27 Januari , 2008 Ah, det var relativt shorthandet alltså. Man är lite för bakis för att kommentera sånt här... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
-Gilbuert- Postad 27 Januari , 2008 Rapport Share Postad 27 Januari , 2008 Tycker inte man ska helt utesluta en fold helt i detta läge som så många förespråkar. stor skillnad på att syna eller pusha i detta läge... push me ak 77 standard...vetefan om syn e så mkt standard tänk om tänk rätt rooney mfl Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
EmWi Postad 27 Januari , 2008 Rapport Share Postad 27 Januari , 2008 Där åkte jag i 175Kn... Lycka till! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Juggler Postad 27 Januari , 2008 Rapport Share Postad 27 Januari , 2008 Koncentration nu! Fint att vara chippie i million men folda inte i SB när BB är sitting out och det är foldat fram till dig Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ariados Postad 27 Januari , 2008 Rapport Share Postad 27 Januari , 2008 ses på final table i million dawwe... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mrdawwe Postad 27 Januari , 2008 Författare Rapport Share Postad 27 Januari , 2008 Dessa jävla 2outare!!!! Kommer HALVlängt i varenda turre. Är bra med i Primas nu iaf. Över av. med 142 spelare kvar. Lol missade det.. många bord Juggler. Fin stack i million med men den har ju nyss börjat. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mrdawwe Postad 28 Januari , 2008 Författare Rapport Share Postad 28 Januari , 2008 AKs igen, denna gång mot 56o i Primas turre med runt 50 pers kvar. Vilken Misär! Nu hatar jag turneringar igen.. PS jag kommer tillbaka positiv och glad imorn Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Nevermind Postad 28 Januari , 2008 Rapport Share Postad 28 Januari , 2008 Tycker inte man ska helt utesluta en fold helt i detta läge som så många förespråkar. stor skillnad på att syna eller pusha i detta läge... push me ak 77 standard...vetefan om syn e så mkt standard tänk om tänk rätt rooney mfl Givetvis synar vi med AK där, allt annat är jättejättedåligt. Punkt. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mrdawwe Postad 28 Januari , 2008 Författare Rapport Share Postad 28 Januari , 2008 Ok grind... Uppladdad genom att ha kollat på Cts senaste video, åtminstone halva. Den var HU. Jag kommer att spela HU. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Poker2007 Postad 28 Januari , 2008 Rapport Share Postad 28 Januari , 2008 Go and get them tiger Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mrdawwe Postad 29 Januari , 2008 Författare Rapport Share Postad 29 Januari , 2008 ***** Hand History for Game 6735070488 ***** $600 USD NL Texas Hold'em - Tuesday, January 29, 14:41:04 ET 2008 Table Table 127859 (No DP) (Real Money) Seat 1 is the button Total number of players : 6 Seat 1: Mrdavve ( $3,028.60 USD ) Seat 4: Kanu7 ( $2,788.01 USD ) Seat 6: jacques1986 ( $1,412.55 USD ) Seat 2: trappedu23 ( $1,402 USD ) Seat 5: Jenny_1985 ( $1,081 USD ) Seat 3: AHWECKMA ( $600 USD ) trappedu23 posts small blind [$3 USD]. AHWECKMA posts big blind [$6 USD]. ** Dealing down cards ** Dealt to Mrdavve [ Ac Jc ] >You have options at Table 127812 (No DP) Table!. Kanu7 raises [$24 USD] Jenny_1985 folds >You have options at Table 127812 (No DP) Table!. jacques1986 calls [$24 USD] >You have options at Table 127040 (No DP) Table!. >You have options at Table 127812 (No DP) Table!. Mrdavve calls [$24 USD] trappedu23 folds AHWECKMA folds ** Dealing Flop ** [ 5c, Kc, 6s ] >You have options at Table 127176 Table!. >You have options at Table 127812 (No DP) Table!. Kanu7 bets [$64 USD] jacques1986 folds >You have options at Table 127040 (No DP) Table!. Mrdavve calls [$64 USD] ** Dealing Turn ** [ Qs ] Kanu7 bets [$150 USD] Mrdavve calls [$150 USD] ** Dealing River ** [ Th ] >You have options at Table 127812 (No DP) Table!. Kanu7 bets [$420 USD] >You have options at Table 127176 Table!. Mrdavve raises [$1,432 USD] >You have options at Table 127812 (No DP) Table!. Kanu7 is all-In [$2,130.01 USD] >You have options at Table 127176 Table!. Mrdavve calls [$1,118.01 USD] Mrdavve shows [ Ac, Jc ]a straight Ten to Ace. Kanu7 doesn't show [ Kh, Ks ]three of a kind, Kings. Mrdavve wins $5,606.02 USD from the main pot with a straight, Ten to Ace. wowow fking sweet >You have options at Table 127812 (No DP) Table!. very VERY WOOOW Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Bootliner Postad 29 Januari , 2008 Rapport Share Postad 29 Januari , 2008 Fan va fint att sätta tian istället för klövern. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mrdawwe Postad 29 Januari , 2008 Författare Rapport Share Postad 29 Januari , 2008 trappedu23: lol 1000bb pot with 3rd nuts Kanu7: oh ok fair enough trappedu23: but seriously that sucks for u Kanu7: yeah trappedu23: i would be decastated trappedu23: devastated Kanu7: lol trappedu23: take a break trappedu23: most of the moneys came in when u were anyways trappedu23: i bet your heart broke when u saw his cards Kanu7: lol yep Kanu7: just what u need when yr moving up trappedu23: double triple ouch Kanu7: i was thining maybe just call but AJ just made so little sense trappedu23: gl buddy trappedu23: he had flush draws! Kanu7: yeah i know, AcJc was like the only hand that made sense trappedu23: j9c too imo trappedu23: bye Kanu7: hmmm maybe, but more likely he had a set imo Kanu7: and maybe i get a call anyway with so much in the pot Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Outlaw__777 Postad 29 Januari , 2008 Rapport Share Postad 29 Januari , 2008 grindas det något ikväll och i såfall vartstans? härligt å se någon härifrån trakterna btw Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mrdawwe Postad 29 Januari , 2008 Författare Rapport Share Postad 29 Januari , 2008 Fan va fint att sätta tian istället för klövern. Jag satt och bad att tian skulle sitta.. han kändes stark Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
baloobas Postad 29 Januari , 2008 Rapport Share Postad 29 Januari , 2008 Oseriös pott. Jävligt äcklig hand för honom, känns dock som en syn var motiverad på rivern. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mrdawwe Postad 29 Januari , 2008 Författare Rapport Share Postad 29 Januari , 2008 grindas det något ikväll och i såfall vartstans? härligt å se någon härifrån trakterna btw Grindas i Thailand! Lade ner nu dock Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mrdawwe Postad 29 Januari , 2008 Författare Rapport Share Postad 29 Januari , 2008 Oseriös pott. Jävligt äcklig hand för honom, känns dock som en syn var motiverad på rivern. Hade aldrig pushat där i hans läge..hade väl lite galen image på bordet men ändå.. Den enda handen jag kan göra det där spelet med nästan är ju TT vilket också är osannolikt när han skjutit 2 gator ( 3vägspott på flopp).. Hade heller inte synat allin på river med den handen. Den handen gjorde att jag hittade ett sjukt fint plus iaf. och jag är glad! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Tiltkorven Postad 29 Januari , 2008 Rapport Share Postad 29 Januari , 2008 Kefft spel på rivern med KK av han.. jag hade blixtsynat och muckat. Hehe jag läste dock handhistoryn 3 ggr innan jag hajjade varför du vann =) trodde han floppade kåk nämligen =) Och tänkte du drog fan ingen royal wikket! nice pott mate. Fan ser dig aldrig lira på prima ju ;( gl hf Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mrdawwe Postad 30 Januari , 2008 Författare Rapport Share Postad 30 Januari , 2008 Kefft spel på rivern med KK av han.. jag hade blixtsynat och muckat.Hehe jag läste dock handhistoryn 3 ggr innan jag hajjade varför du vann =) trodde han floppade kåk nämligen =) Och tänkte du drog fan ingen royal wikket! nice pott mate. Fan ser dig aldrig lira på prima ju ;( gl hf Samma här, helt klart! Tyty u2 mate Har lirat en del på Prima sista dagarna faktiskt.. nästan enbart $3/6 HU (lite €2/4 HU med). Men du håller dig till 6manna mest va? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mrdawwe Postad 30 Januari , 2008 Författare Rapport Share Postad 30 Januari , 2008 Grinden går ap-bra! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
stonethailand Postad 30 Januari , 2008 Rapport Share Postad 30 Januari , 2008 släpp till nu på wpbet, det förgyller min vardag :cry: Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Djens Postad 30 Januari , 2008 Rapport Share Postad 30 Januari , 2008 släpp till nu på wpbet, det förgyller min vardag :cry: Eller inte dawwe. Spela bara ditt eget spel för dig själv. En massa anonyma personer behöver inte veta dina resultat när det går upp/ner. Generella hintar om hur det går borde räcka. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mrdawwe Postad 30 Januari , 2008 Författare Rapport Share Postad 30 Januari , 2008 Hehe.. Jo det stämmer nog bra faktiskt. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts