Gavve Postad 27 Januari , 2008 Rapport Share Postad 27 Januari , 2008 Lycka till i kvällens turrar Sen rekomenderar jag en thaimassage, de är alltid nice, o extra fint innan ett grindpass. Vad myntar du för hus i Phuket en månad? I baht. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Opteron Postad 27 Januari , 2008 Rapport Share Postad 27 Januari , 2008 underbara tuneringar du får lira:-D Använder du något program när du lirar så många bord? själv brukar ja titta en del på Pre flop raise och seen flop:-D Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Izy Postad 27 Januari , 2008 Rapport Share Postad 27 Januari , 2008 AK är fold i det läget mot cl och på bubblan innan ft, iallafall i mina ögon. Du kan komma undan billigt och slipper ta en situation där du som mest har en coin. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
emilio_15 Postad 27 Januari , 2008 Rapport Share Postad 27 Januari , 2008 AK är fold i det läget mot cl och på bubblan innan ft, iallafall i mina ögon. Du kan komma undan billigt och slipper ta en situation där du som mest har en coin. Expert. Göm dig i ett hål. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Skogiss Postad 27 Januari , 2008 Rapport Share Postad 27 Januari , 2008 AK är fold i det läget mot cl och på bubblan innan ft, iallafall i mina ögon. Du kan komma undan billigt och slipper ta en situation där du som mest har en coin. som mest ett coin? kom igen nu. Det där var en hand där både chipleadern och mrdawwe hade kunnat vara helt tomma. Hade jag varit CL där hade jag troligtvis gått all-in med any 2. Jag tror davve är helt tom en stor andel av händerna där och därför mkt fint läge att sno potten. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
-PK- Postad 27 Januari , 2008 Rapport Share Postad 27 Januari , 2008 Vet ej om det blir nån CG-grind innan, vill ju egentligen kompensera inköpen. Jag brukar försöka kompensera inköpen genom att klonka i turneringarna istället;-) Skrev till dig på msn angående turrarna. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Rooney Postad 27 Januari , 2008 Rapport Share Postad 27 Januari , 2008 AK är fold i det läget mot cl och på bubblan innan ft, iallafall i mina ögon. Du kan komma undan billigt och slipper ta en situation där du som mest har en coin. Är du på riktigt? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Macroman Postad 27 Januari , 2008 Rapport Share Postad 27 Januari , 2008 AK är fold i det läget mot cl och på bubblan innan ft, iallafall i mina ögon. Du kan komma undan billigt och slipper ta en situation där du som mest har en coin. Hihihi... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
heltok Postad 27 Januari , 2008 Rapport Share Postad 27 Januari , 2008 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mrdawwe Postad 27 Januari , 2008 Författare Rapport Share Postad 27 Januari , 2008 Thx Gavve! Betalar 90k baht för en månad här (3rummare med pool och det mesta inkluderat) En 2timmarsmassage var icke fel. Behöver nog ändå sova lite på detta innan det drar igång. EDIT nej föresten.. orka;-) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
prime^ Postad 27 Januari , 2008 Rapport Share Postad 27 Januari , 2008 vart brukar du lira när du kör CG? o vilket nick? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Schermanator Postad 27 Januari , 2008 Rapport Share Postad 27 Januari , 2008 vart brukar du lira när du kör CG? o vilket nick? Snälla kom in i matchen Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
prime^ Postad 27 Januari , 2008 Rapport Share Postad 27 Januari , 2008 Snälla kom in i matchen orkar inte leta igenom 487 sidor bara för att få reda på vart han lirar o va han nickar på CG.. eller man får inte lov o läsa hans db o ställa en fråga om man inte vart med från början? haha lol, du e bara för mkt Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
highbury90 Postad 27 Januari , 2008 Rapport Share Postad 27 Januari , 2008 Kanske för att det efterfrågas minst en gång i veckan och att dawwe lika tålmodigt svarar på det varje gång senast Igår, 18:03 vart brukar du lira när du kör CG? o vilket nick? Haha ja de var faktiskt sjukt brutala! Jag låg ca 15 minuter på den där äckliga bänken. Ryser när jag tänker på det.Har du testat nordens version alltså? Ipoker - Iwill4betUsir B2B - Dawwelito Pokerstars - Mrdawwe Prima - Mrdawwe Party Poker - Mrdavve Fulltilt - Sonelin Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
prime^ Postad 27 Januari , 2008 Rapport Share Postad 27 Januari , 2008 Kanske för att det efterfrågas minst en gång i veckan och att dawwe lika tålmodigt svarar på det varje gång senast Igår, 18:03 Jo men har man en välbesökt db så får man räkna med att d kommer många nya o ställer dom frågorna Tack för svaret, lite mer givande än att man ska komma in i matchen Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
heltok Postad 27 Januari , 2008 Rapport Share Postad 27 Januari , 2008 Jo men har man en välbesökt db så får man räkna med att d kommer många nya o ställer dom frågorna Tack för svaret, lite mer givande än att man ska komma in i matchen använd sökfunktionen ffs Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
VonPiotr Postad 27 Januari , 2008 Rapport Share Postad 27 Januari , 2008 Lycka till!! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
prime^ Postad 27 Januari , 2008 Rapport Share Postad 27 Januari , 2008 använd sökfunktionen ffs mm, man får bara reda på i vilken tråd/db svaret står i.. inte på vilken sida... GG WP Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
heltok Postad 27 Januari , 2008 Rapport Share Postad 27 Januari , 2008 mm, man får bara reda på i vilken tråd/db svaret står i.. inte på vilken sida... GG WP men tomte... välj Visa resultatet som Ämnen Inlägg Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
oleby Postad 27 Januari , 2008 Rapport Share Postad 27 Januari , 2008 mm, man får bara reda på i vilken tråd/db svaret står i.. inte på vilken sida... GG WP Troll Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Late Postad 27 Januari , 2008 Rapport Share Postad 27 Januari , 2008 jag respekterar inte dina poster. du bara gissar och sedan vägrar du ändra ståndpunkt. om man inte ska tänka i ranges, equity, foldequity i sådana här lägen vad ska man då tänka i? Magkänsla! asg* Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
freso Postad 27 Januari , 2008 Rapport Share Postad 27 Januari , 2008 som mest ett coin? kom igen nu. Det där var en hand där både chipleadern och mrdawwe hade kunnat vara helt tomma. Hade jag varit CL där hade jag troligtvis gått all-in med any 2. Jag tror davve är helt tom en stor andel av händerna där och därför mkt fint läge att sno potten. Hade du mot chip-2an? Nu vet man iofs inte hur stackstorlekarna såg ut men... är verkligen 77 en bra push som CL mot 2an? Men framförallt, är any2 en bra push? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
thefman Postad 27 Januari , 2008 Rapport Share Postad 27 Januari , 2008 Hade du mot chip-2an? Nu vet man iofs inte hur stackstorlekarna såg ut men... är verkligen 77 en bra push som CL mot 2an? Men framförallt, är any2 en bra push? Jag har hört att det finns något som kallas Fold Equity, ska tydligen vara attraktivt så där nån gång kring bubblan. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Nevermind Postad 27 Januari , 2008 Rapport Share Postad 27 Januari , 2008 Hade du mot chip-2an? Nu vet man iofs inte hur stackstorlekarna såg ut men... är verkligen 77 en bra push som CL mot 2an? Men framförallt, är any2 en bra push? Bådas spel var givetvis JÄTTESTANDARD, om man inte får in allt pre där så borde man nog inte spela MTTs. Sen om man pushar any two är ju en annan fråga, jag gör det verkligen inte men vet folk som troligen gör det . Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
freso Postad 27 Januari , 2008 Rapport Share Postad 27 Januari , 2008 Jag har hört att det finns något som kallas Fold Equity, ska tydligen vara attraktivt så där nån gång kring bubblan. Bubblan var det väl inte? Eller så är jag mer bakisyr än jag trodde... Ok, det kanske är standard. Tänkte mer på att det kanske var onödigt att som chipleader riskera nästan hela stacken. Jag är nog för weak Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts