evilPTP Postad 4 Januari , 2008 Rapport Postad 4 Januari , 2008 Dags för en liten session då! Prima och Ipoker.. Vad nickar du på Ipoker? Citera
mariani Postad 4 Januari , 2008 Rapport Postad 4 Januari , 2008 Har du fått internet att fungera i rummet? Verkar helt omöjigt:-( du måste ringao be om en internetkabel btw adda min accepta min msn den är itne hackad nu =) Citera
mariani Postad 4 Januari , 2008 Rapport Postad 4 Januari , 2008 Det jag har hört om koffein i samband med träning/viktminskning är att kroppen lättare ska kunna förbränna fett. Vet inte hur mycket sanning det ligger i det dock. Sant. Det optimala är att ta en koffeintablett o sen ta en promenad direkt innan frukost för att gå ner i vikt. Citera
bjoelle Postad 4 Januari , 2008 Rapport Postad 4 Januari , 2008 Tack för tipset att mosa mat.Lyckades beställa pasta med köttbullar med tillbehör krossat i en mixer från roomservicen Det godaste jag ätit sen jag opererades! Dags för grind om en stund, prima och party. varsågod min kära. Citera
JohAAn1 Postad 4 Januari , 2008 Rapport Postad 4 Januari , 2008 Sant. Det optimala är att ta en koffeintablett o sen ta en promenad direkt innan frukost för att gå ner i vikt. Tja om vi nu inte börjar snacka förbjudna preps. Citera
mrdawwe Postad 4 Januari , 2008 Författare Rapport Postad 4 Januari , 2008 Vad nickar du på Ipoker? Iwill4betusir Citera
mrdawwe Postad 4 Januari , 2008 Författare Rapport Postad 4 Januari , 2008 Lyckades tilta iväg $15k på 20 min sen kom Ariados och Kejan och räddade mig genom att knacka på dörren.. ska dra igång igen om en stund igen med nya krafter! Citera
trixxan Postad 4 Januari , 2008 Rapport Postad 4 Januari , 2008 Har varit nere och "reggat färdigt mig" inför morgondagens EPT.Besökte även spa:t och beställe en Swedish massage till kl 10 imorn då jag trro att det kan va ett smart drag för att komma i rätt form (börjar spela kl 12.00) Kommer en del forumiter hit ikväll med flyget som jag har tänkt möta upp. Welcomepartyt startar kl 19 tror jag och då öppnar även pokerrummet. Dags för en liten session då! Prima och Ipoker.. Lycka till imorgon och glöm inte uppdatera oss om hur det går Citera
LuckyStar5.1 Postad 4 Januari , 2008 Rapport Postad 4 Januari , 2008 Sant. Det optimala är att ta en koffeintablett o sen ta en promenad direkt innan frukost för att gå ner i vikt. Stackers är effektivare ...men nu ville väll dawwe gå upp i vikt ?!?! Inga stackers från sverige, tyvärr olagligt nu... Citera
shipitholla85 Postad 4 Januari , 2008 Rapport Postad 4 Januari , 2008 Ingen tur med flipparna du edit: lika bra att lämna nu dawwe. Du är t.o.m läst av railen: [Observer]cavalucho> its his shortstack strategy [Observer]cavalucho> he will double up [Observer]cavalucho> and play tighter Lol. Citera
ebisumaru Postad 4 Januari , 2008 Rapport Postad 4 Januari , 2008 du måste ringao be om en internetkabel btw adda min accepta min msn den är itne hackad nu =) har ny msn, men addat dig där nu. Det trådlösa funkar nu i mitt rum på nåt konstigt vis men det är ju inte direkt snabbt. Får fixa en kabel sen. Citera
mrdawwe Postad 4 Januari , 2008 Författare Rapport Postad 4 Januari , 2008 Gick riktigt illa. Ner $33k.. tror inte på mer lir idag, ladda upp inför imorn ist. Citera
Skumdum Postad 4 Januari , 2008 Rapport Postad 4 Januari , 2008 Hörru, finns det nåt speciellt man ska tänka på för att kunna träffa fyrtalet med QQ när man är all-in preflop mot AA? Citera
IRLsucks Postad 4 Januari , 2008 Rapport Postad 4 Januari , 2008 Hej dawwe, Jag går in här titt som tätt. Ser alltid att du skriver, "tiltade bort 15k$... backade 50k$. Har kanske dålig timing, men hur ser rullen ut, månadsresultat osv Citera
Schermanator Postad 5 Januari , 2008 Rapport Postad 5 Januari , 2008 Hej dawwe, Jag går in här titt som tätt. Ser alltid att du skriver, "tiltade bort 15k$... backade 50k$. Har kanske dålig timing, men hur ser rullen ut, månadsresultat osv http://www.wpbet.com Citera
Ariados Postad 5 Januari , 2008 Rapport Postad 5 Januari , 2008 Här kommer en bild från Bahamas med några av PFarna som är här=) Denna är tagen från PokerStars välkomnsfest! Från vänster; ebisumaru, Ariados, mariani, fannys, mrdawwe, fhaugen Vi kommer att börja spela EPT eventet kl 12 imorrn (18 svensk tid). Alla utom fannys spelar dag 1a. Wish us luck! Citera
sorkenkk Postad 5 Januari , 2008 Rapport Postad 5 Januari , 2008 Nice med ny wallpaper. Den tackar vi för. Citera
Zyr Postad 5 Januari , 2008 Rapport Postad 5 Januari , 2008 snyggt kort, ganska sjukt när man tänker efter att ni tillsammans är mångmiljonärer flera gånger om och fortfarande så unga Citera
boman Postad 5 Januari , 2008 Rapport Postad 5 Januari , 2008 snyggt kort, ganska sjukt när man tänker efter att ni tillsammans är mångmiljonärer flera gånger om och fortfarande så unga ja skulle du vara med på bilden skulle det vara en miljardärsbild. du ser väl inte så gammal ut heller? Citera
boman Postad 5 Januari , 2008 Rapport Postad 5 Januari , 2008 vem är zyr? typ topp 100 över världens rikaste. Citera
Zyr Postad 5 Januari , 2008 Rapport Postad 5 Januari , 2008 ja skulle du vara med på bilden skulle det vara en miljardärsbild. du ser väl inte så gammal ut heller? tack gode gud att man fortfarande är ung, men när det gäller miljarderna har du nog blandat ihop mig med saxin Citera
Recommended Posts