Gå till innehåll

Mrdawwe från lowstakes till highstakes. Ett löfte.


mrdawwe

Recommended Posts

Kan ni sluta bunta ihop mrdawwe me CDS??? mrdawwe är en skön kille med fötterna på jorden... CDS är en idiot

 

Instämmer!

 

Jag har aldrig ( tror jag ) sett ett enda inlägg av Mrdawwe där han ger sig på och provocerar någon som skrivit massa strunt i hans dagbok.

 

Det låter som han tar till sig och försöker lära sig av det ni skriver. Även om vissa skriver konstiga saker.

 

CDS skriver en massa provoerande rappakalja bara för att....

 

Det är oändliga avstånd mellan dessa personligheter och skall därför inte bli jämförda

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Dags för ännu en Ctsvideo (finns 4 tillgängliga på cardrunner) detta blir min 3e. Han vet vad han talar om för det mesta, så nu är det dags att koncentrera sig. Hoppas på att det kan ge en kick till sessionen jag tänkte ta efteråt.

 

Visst är detta på cardrunners?

Om jag blir medlem där för 18 dollar kan jag tanka hem alla filmer direkt då? Om inte, hur många kan jag tanka? räcker det för att se alla om SHNLT?

Skitkul att läsa din DB btw, har gjort det väldigt länge utan att skriva något(tror jag)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Japp, http://www.cardrunners.com

Minns inte riktigt hur dom har lagt upp kostnaderna men jag tror att jag betalar $25/mån för att få tillgång till allt. Välinvesterade pengar känner jag.

Har precis sett färdigt ännu en fantastiskt lysande video från Herr Cole South (Cts)

Nu taggad att sätta igång partygrinden!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Japp, http://www.cardrunners.com

Minns inte riktigt hur dom har lagt upp kostnaderna men jag tror att jag betalar $25/mån för att få tillgång till allt. Välinvesterade pengar känner jag.

Har precis sett färdigt ännu en fantastiskt lysande video från Herr Cole South (Cts)

Nu taggad att sätta igång partygrinden!

 

Gl :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Visst är detta på cardrunners?

Om jag blir medlem där för 18 dollar kan jag tanka hem alla filmer direkt då? Om inte, hur många kan jag tanka? räcker det för att se alla om SHNLT?

Skitkul att läsa din DB btw, har gjort det väldigt länge utan att skriva något(tror jag)

 

För den kostnaden får man inte tillgång till några filmer alls.

 

Har för mig att det kostar $99 när man blir medlem och sen $25 i månaden om man vill ha fri tillgång till filmerna.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Bra video av Cts, blev taggad att lira lite HU nu faktiskt.

 

visst gör CTS bra videor? I just denna så visar han ju också en mänsklig sida när han berättar om sina synder för ett par år sedan då han gärna jagade förluster. Vi är ju många som har det problemet då och då. Jag hade själv en sådan incident för drygt en månad sendan då jag tappade 14 inköp under en maraton sessionsom slutade 6 på morgonen :P. Anyway, CTS visar ju att man kan bli hur bra som helst trots sådana problem om man bara tar sig i kragen. Jag har själv blivit mycket bättre med tiden och incidenterna är färre nuförtiden (den sista var ett undantag som bekräftar regeln).

 

En annan sak med CTS är ju att även om han har en solid kvantitativ matematisk grund i sitt spel så lyfter han även fram andra aspekter i sitt spel som är mycket svårare att kvantifiera. Det visar att det finns en hel del att vinna på att kombinera kvantitativ analys och intuition i poker.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Japp, http://www.cardrunners.com

Minns inte riktigt hur dom har lagt upp kostnaderna men jag tror att jag betalar $25/mån för att få tillgång till allt. Välinvesterade pengar känner jag.

Har precis sett färdigt ännu en fantastiskt lysande video från Herr Cole South (Cts)

Nu taggad att sätta igång partygrinden!

 

Lycka till. Men håll dig borta från Hallohallo2, han gör sig bäst på video.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Med guts saa menar jag att han har hyfsad koll paa vad som er det retta spelet i ett visst lege samt att han inte er redd for att setta alla sina marker paa spel.

Hehe ja det skriver jag under på. Väldigt många går omkring med ett krampaktigt grepp om en potatisplastpåse med enkronor i. De spelar bara om dessa pengar om de har i stort sett 100% chans att vinna:-)

Floptexture, er det her en bra flop att c-beta eller checkraisa?

Eller snarare detta är en flopp som lämpar sig för c/f.

 

 

QUOTE]

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det fascinerar mig hur folk kan uttala sig om manniskors personlighet innan de traffat dem. Tror alla att Johan Glans ar lika rolig i verkligheten bara for att varje gang ni ser honom sa drar han skamt. Tror ni Bengt Magnusson ar lika trakig for varje gang ni ser honom sa laser han upp nyheter i samma trakiga stil. 99,99% av er alla harinne vet inte ett skit om mig. Jag tror de flesta av er knappt vet hur jag ser ut.

 

Manga utav de som kastar skit pa mig harinne ar en bunt skithogar som ar fodda med en liten kuk, avundsjuka anda sen fodseln pa att grannbabyn bredvid er fick lite mer mjolk an ni sjalva och sen har det fortsatt. Det ska bli skont att lamna detta forum for gott snart sa uppdaterar jag er nasta ar om hur manga fler miljoner jag vunnit. Ha det fortsatt kul nu alla skithogar och se nu till att forsok vinna 25$/manaden, det ar nastan mer an vad snittmanniskan pa Bali tjanar.

 

Jag behandlar bara er som ni har behandlat mig for ga anda tillbaks till starten i min dagbok sa ser ni hur jag har varit odmjuk hela tiden anda tills ni smakukar kom in och forstorde hela dagboken. Jag ger svar pa tal och for en gangs skull i mitt liv kanns det skont att fa vara riktigt otrevlig da det inte bekommer mig speciellt mycket i ryggen eftersom ni anda ar skithogar (Dessutom ar ju allas eran idol trots allt "Den allsmaktige Nebbis" och hans standard-stil ar jag ju anda inte i narheten av i detta inlagg sa ni lar nog vara vana.). Jag behover inte namna vilka jag riktar mig mot, det vet ni redan sjalva anda.

 

Soo long suckers...

 

/Njuter pa Bali

 

EDIT: Användaren har varnats för dåligt språkbruk /Appel

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det fascinerar mig hur folk kan uttala sig om manniskors personlighet innan de traffat dem. Tror alla att Johan Glans ar lika rolig i verkligheten bara for att varje gang ni ser honom sa drar han skamt. Tror ni Bengt Magnusson ar lika trakig for varje gang ni ser honom sa laser han upp nyheter i samma trakiga stil. 99,99% av er alla harinne vet inte ett skit om mig. Jag tror de flesta av er knappt vet hur jag ser ut.

 

Manga utav de som kastar skit pa mig harinne ar en bunt skithogar som ar fodda med en liten kuk, avundsjuka anda sen fodseln pa att grannbabyn bredvid er fick lite mer mjolk an ni sjalva och sen har det fortsatt. Det ska bli skont att lamna detta forum for gott snart sa uppdaterar jag er nasta ar om hur manga fler miljoner jag vunnit. Ha det fortsatt kul nu alla skithogar och se nu till att forsok vinna 25$/manaden, det ar nastan mer an vad snittmanniskan pa Bali tjanar.

 

Jag behandlar bara er som ni har behandlat mig for ga anda tillbaks till starten i min dagbok sa ser ni hur jag har varit odmjuk hela tiden anda tills ni smakukar kom in och forstorde hela dagboken. Jag ger svar pa tal och for en gangs skull i mitt liv kanns det skont att fa vara riktigt otrevlig da det inte bekommer mig speciellt mycket i ryggen eftersom ni anda ar skithogar (Dessutom ar ju allas eran idol trots allt "Den allsmaktige Nebbis" och hans standard-stil ar jag ju anda inte i narheten av i detta inlagg sa ni lar nog vara vana.). Jag behover inte namna vilka jag riktar mig mot, det vet ni redan sjalva anda.

 

Soo long suckers...

 

/Njuter pa Bali

 

EDIT: Användaren har varnats för dåligt språkbruk /Appel

 

Då må vara duktig på flera saker och mindre duktig på andra... Men en sak är du fan grymt jävla skillad på: att skämma ut dig.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det fascinerar mig hur folk kan uttala sig om manniskors personlighet innan de traffat dem. Tror alla att Johan Glans ar lika rolig i verkligheten bara for att varje gang ni ser honom sa drar han skamt. Tror ni Bengt Magnusson ar lika trakig for varje gang ni ser honom sa laser han upp nyheter i samma trakiga stil. 99,99% av er alla harinne vet inte ett skit om mig. Jag tror de flesta av er knappt vet hur jag ser ut.

 

Manga utav de som kastar skit pa mig harinne ar en bunt skithogar som ar fodda med en liten kuk, avundsjuka anda sen fodseln pa att grannbabyn bredvid er fick lite mer mjolk an ni sjalva och sen har det fortsatt. Det ska bli skont att lamna detta forum for gott snart sa uppdaterar jag er nasta ar om hur manga fler miljoner jag vunnit. Ha det fortsatt kul nu alla skithogar och se nu till att forsok vinna 25$/manaden, det ar nastan mer an vad snittmanniskan pa Bali tjanar.

 

Jag behandlar bara er som ni har behandlat mig for ga anda tillbaks till starten i min dagbok sa ser ni hur jag har varit odmjuk hela tiden anda tills ni smakukar kom in och forstorde hela dagboken. Jag ger svar pa tal och for en gangs skull i mitt liv kanns det skont att fa vara riktigt otrevlig da det inte bekommer mig speciellt mycket i ryggen eftersom ni anda ar skithogar (Dessutom ar ju allas eran idol trots allt "Den allsmaktige Nebbis" och hans standard-stil ar jag ju anda inte i narheten av i detta inlagg sa ni lar nog vara vana.). Jag behover inte namna vilka jag riktar mig mot, det vet ni redan sjalva anda.

 

Soo long suckers...

 

/Njuter pa Bali

 

EDIT: Användaren har varnats för dåligt språkbruk /Appel

 

Shit vad synd! Hur kan du göra såhär? Du som är så snäll perfekt och ödmjuk?

Men lycka ttill och hör av dig när du har blivit mångmiljonär så ska jag bli mer avundsjuk.

 

/Njuter inte på Bali (mr relevant)

 

 

Grattis till Mrdawwe som hittaed plusset :D! Hur gick grinden ingår?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...