alund1 Postad 19 Juli , 2007 Rapport Postad 19 Juli , 2007 finns d nå skönt billigt boende i pattaya då? Citera
Supertequila Postad 19 Juli , 2007 Rapport Postad 19 Juli , 2007 Positivt förväntat värde. *host* *host* Positivt väntevärde, så det så. Citera
b0bb4n Postad 19 Juli , 2007 Rapport Postad 19 Juli , 2007 *host* *host* Positivt väntevärde, så det så.Jaja, tänkte skriva det, men sak samma typ Citera
greywolf Postad 19 Juli , 2007 Rapport Postad 19 Juli , 2007 Pattaya is dah SHIT bra internet fest o allt sånt men stränderna håller tyvär ej högsta klass men snälla patayya kan ju inte vara bra vad man än letar efter. internet suger värdelös fest fula brudar ...allt som e dåligt i thai har samlats där bättre fest bättre brudar bättre allt finns på andra ställen i thailand Citera
JohnH Postad 20 Juli , 2007 Rapport Postad 20 Juli , 2007 men snälla patayya kan ju inte vara bra vad man än letar efter. internet suger värdelös fest fula brudar ...allt som e dåligt i thai har samlats där bättre fest bättre brudar bättre allt finns på andra ställen i thailand ...dessutom har de varit så sen 1982 så det är inget som hänt över en natt. Citera
tim_linus Postad 20 Juli , 2007 Rapport Postad 20 Juli , 2007 men snälla patayya kan ju inte vara bra vad man än letar efter. internet suger värdelös fest fula brudar ...allt som e dåligt i thai har samlats där bättre fest bättre brudar bättre allt finns på andra ställen i thailand internet 2mbit med stabil lina tycker ja iaf funkar och när du syftar på tjejerna har du varit på walking street ? (living dolls) och när det gäller fest så e det mycket bättre ställen en i sverige iaf så de duger för mig, visst bangkok har sjysstare uteställen gällande fest, men men gällande boende så finns det billigt tex först hyrde vi en villa för ca 25k bath/mån den vah på typ 130m2 med sjysst pool 3 min från main street gällande hotel finns det väll för ca 500 bath (100kr/natt) och upp beroende om man e high spender lr inte Citera
mrdawwe Postad 20 Juli , 2007 Författare Rapport Postad 20 Juli , 2007 Men du var tvungen att gå tillbaka till februari för att hitta senaste gången det hände? Lol. Precis, den ena av faktorerna är lätt att fixa, säger inte vilken... Inte omöjligt att vi också hamnar i Phuket efter Bangkok iaf, kanske stöter på varandra där. DaGayPine känner du väl litegrann eller? Hoppas det! Jo, har ju bott med honom i Thailand förut Citera
mrdawwe Postad 20 Juli , 2007 Författare Rapport Postad 20 Juli , 2007 Nu är min 2dagarspaus slut! Vahetere, nu ska jag grajnda.. Fulltilt blir det nog främst (bäst action där). Ska försöka att inte bryta några regler idag. Den jag bustade på i förrgår var inköpsregeln. Jag backade mer än 7st som jag inte får göra. Citera
mrdawwe Postad 21 Juli , 2007 Författare Rapport Postad 21 Juli , 2007 Gårdagen slutade på -$1600. Var som mest +$15k. Klantigt.. Bra motstånd igår dock(nästan bara prima). Spelade totalt kanske mot 5 spelare HU på 7 timmar (2 bord uppe) Hade även 1 CG bord uppe samtidigt där jag gick + $10k. Tycker det går fint med 3st bord annars. Om man bortser från gårdagens resultat. Idag blir det antagligen break, för när jag kommer hem kommer jag vara onykter. Men man vet aldrig... BR $80450 Citera
sorkenkk Postad 21 Juli , 2007 Rapport Postad 21 Juli , 2007 Idag blir det antagligen break, för när jag kommer hem kommer jag vara onykter. Men man vet aldrig... Pfffft, det gick ju lysande sist. Citera
Dustinz Postad 21 Juli , 2007 Rapport Postad 21 Juli , 2007 Gårdagen slutade på -$1600. Var som mest +$15k. Klantigt.. Bra motstånd igår dock(nästan bara prima). Spelade totalt kanske mot 5 spelare HU på 7 timmar (2 bord uppe) Hade även 1 CG bord uppe samtidigt där jag gick + $10k. Tycker det går fint med 3st bord annars. Om man bortser från gårdagens resultat. Idag blir det antagligen break, för när jag kommer hem kommer jag vara onykter. Men man vet aldrig... BR $80450 Ses på krogen? Citera
alund1 Postad 21 Juli , 2007 Rapport Postad 21 Juli , 2007 bra fart. raila dig lite när på FT häromdan på 2 HU bord. bra fart!!! se till p hittA FYLlan nu Citera
Metaddict Postad 21 Juli , 2007 Rapport Postad 21 Juli , 2007 Hoppas det! Jo, har ju bott med honom i Thailand förut Visst ja, det var så pass tillochmed Men då ses vi ju säkert därnere! GL Citera
mrdawwe Postad 22 Juli , 2007 Författare Rapport Postad 22 Juli , 2007 Blev visst för full igår, så jag sov över i Småland och kom hem nu. Dags för att klonka turrar! Citera
DjLuppy Postad 22 Juli , 2007 Rapport Postad 22 Juli , 2007 Blev visst för full igår, så jag sov över i Småland och kom hem nu. Dags för att klonka turrar! Vilka turrar blir det ikväll? GL! Citera
mrdawwe Postad 22 Juli , 2007 Författare Rapport Postad 22 Juli , 2007 Blir million, är redan ute ur Warmupen. Funderar även starkt på $10k HUturneringen på stars om en timme Citera
cessan Postad 22 Juli , 2007 Rapport Postad 22 Juli , 2007 Blir million, är redan ute ur Warmupen.Funderar även starkt på $10k HUturneringen på stars om en timme EV+ på den va? Citera
mrdawwe Postad 22 Juli , 2007 Författare Rapport Postad 22 Juli , 2007 EV+ på den va? jajje män Citera
Shahin86 Postad 22 Juli , 2007 Rapport Postad 22 Juli , 2007 Man har ingen chans på 10k turren, bara Stevesbets o Zangbezan som kan vinna den, sajtspelare av stora mått. Om nån ger mig 5x degen på att nån av dom vinner kan ja satsa mkt (= Citera
dannnne88 Postad 22 Juli , 2007 Rapport Postad 22 Juli , 2007 nick på pokerstars ifall du ska spela? Citera
mrdawwe Postad 22 Juli , 2007 Författare Rapport Postad 22 Juli , 2007 Verkar inte hinna med att få inköpet till den. Nickar Mrdawwe annars Citera
mrdawwe Postad 22 Juli , 2007 Författare Rapport Postad 22 Juli , 2007 Tydligen fullreggat nu till och med.. Citera
Recommended Posts