tobjoern Postad 25 December , 2006 Rapport Postad 25 December , 2006 Gick du från $4k till $50k på en månad ??? helt sjukt Citera
-_- Postad 25 December , 2006 Rapport Postad 25 December , 2006 Gick du från $4k till $50k på en månad ??? helt sjukt vadå har inte alla gjort de i december? Citera
mrdawwe Postad 25 December , 2006 Författare Rapport Postad 25 December , 2006 Grattis, nh wp!Tack för en sjysst dagbok oxå förresten. Tackar! Jo jag tycker jag spelade AA bra de 5 gånger jag fick dom igår.. Sjukt bra resultat. Grattis!Vilken sida ska du lira 5/10 på? Tack så mkt! Det kommer nog bli främst Prima men även Party och ev. Stars och Interpoker. Kommer du dyka upp vid borden? Gick du från $4k till $50k på en månad ??? helt sjukt Känns knappt verkligt efter att det gått så tungt innan. Siktar på ännu bättre nästa månad (kanske inte procentuellt sett iofs.) vadå har inte alla gjort de i december? Hehe hur mkt pluss är du den här månaden egentligen? över $100k va? Citera
mrdawwe Postad 25 December , 2006 Författare Rapport Postad 25 December , 2006 Blir utgång ikväll! Väntar på ett telefonsamtal från Schermanator, hur ska jag kunna hålla mig ifrån att sätta mig på $5/10 en sväng då? Citera
mrdawwe Postad 25 December , 2006 Författare Rapport Postad 25 December , 2006 ´Det hann bli iaf. 7-8 min Dagsresultat: +$300 BR: $51500 Citera
Albert Postad 25 December , 2006 Rapport Postad 25 December , 2006 Bra jobbat Mr D! Har du kvar din "mentor"? Har du tänkt att köra med fulla inköp på 5/10? Lycka till! Citera
Mecklenburgare Postad 25 December , 2006 Rapport Postad 25 December , 2006 Grattis till en bra månad. Har en fråga, igår när jag raila dig så la jag märkte till att när du raisa något random blev det i stil med 21358 och om du hade något monster blev det istället en jämn raise, i still med 24000. Är det något du gör medvetet? Citera
wheelinho Postad 25 December , 2006 Rapport Postad 25 December , 2006 Grattis till en bra månad. Har en fråga, igår när jag raila dig så la jag märkte till att när du raisa något random blev det i stil med 21358 och om du hade något monster blev det istället en jämn raise, i still med 24000. Är det något du gör medvetet? De där är ett gamalt trick. Citera
mickol Postad 25 December , 2006 Rapport Postad 25 December , 2006 De där är ett gamalt trick. Snarare en tell. Citera
jojje2k Postad 25 December , 2006 Rapport Postad 25 December , 2006 Snarare en tell. Snarare en read. Citera
P_kungen Postad 26 December , 2006 Rapport Postad 26 December , 2006 Det kommer nog bli främst Prima men även Party och ev. Stars och Interpoker. Kommer du dyka upp vid borden? Kommer förhoppningsvis dyka upp en hel del på prima. Gått rätt bra den här månaden (nåja allt är ju relativt ) och rushat lite halvt på mitt 5/10 lir.. fan va bra jag stavar när jag är full Citera
-_- Postad 26 December , 2006 Rapport Postad 26 December , 2006 Hehe hur mkt pluss är du den här månaden egentligen? över $100k va? Joo de måste vara över $100k, men vadå månaden är ju inte slut än.. kan bättre. hehe trevligt käk förut hoppas ni hade kul sen, sjukt bra drag här i finspång men tappa bort jacka nycklar o allt sånt där viktigt trams. Aja, räddningstjänsten fixa upp dörren iaf.. när jag skulle åka taxi till norrköping förut, taxi chauffören: jag kan köra men har du pengar? jag: jaaaaaaa, jag har pengar.. räddningstjänsten: vi kan låsa upp dörren men de kommer kosta, har du pengar? Jag: kom hit o öppna dörren så ska jag kasta pengar på er.. nu e jag full o tiltad, min dörr kommer vara olåst framöver så alla som vet var jag bor kom o råna mig.. Citera
mrdawwe Postad 26 December , 2006 Författare Rapport Postad 26 December , 2006 Bra jobbat Mr D! Har du kvar din "mentor"? Har du tänkt att köra med fulla inköp på 5/10? Lycka till! Tackar! Nej har inte funderat så mkt på coachning nu på sistone då det gått så bra, har ju iofs. bara lirat Mtts/Sngs nu. Japp, fulla inköp är det som gäller. Grattis till en bra månad. Har en fråga, igår när jag raila dig så la jag märkte till att när du raisa något random blev det i stil med 21358 och om du hade något monster blev det istället en jämn raise, i still med 24000. Är det något du gör medvetet? Tack så mkt! Hmm, kan inte svara på exakt varför jag gör det. Lite kul med variation pluss att jag försöker alltid hitta nya sätt/moves att tilta mina motståndare och jag antar att det är en del som blir tiltade av det. Jag visade inte alla mina händer när jag höjde på det sättet. Gör det inte bara med random alltså. Det vore ju lite dumt. Citera
mrdawwe Postad 26 December , 2006 Författare Rapport Postad 26 December , 2006 Kommer förhoppningsvis dyka upp en hel del på prima. Gått rätt bra den här månaden (nåja allt är ju relativt ) och rushat lite halvt på mitt 5/10 lir.. fan va bra jag stavar när jag är full Det låter =) Var lirar du annars förutom Prima, hittar du bättre värde nån annanstans? Klockren stavning btw Citera
mrdawwe Postad 26 December , 2006 Författare Rapport Postad 26 December , 2006 Joo de måste vara över $100k, men vadå månaden är ju inte slut än.. kan bättre. hehe trevligt käk förut hoppas ni hade kul sen, sjukt bra drag här i finspång men tappa bort jacka nycklar o allt sånt där viktigt trams. Aja, räddningstjänsten fixa upp dörren iaf.. när jag skulle åka taxi till norrköping förut, taxi chauffören: jag kan köra men har du pengar? jag: jaaaaaaa, jag har pengar.. räddningstjänsten: vi kan låsa upp dörren men de kommer kosta, har du pengar? Jag: kom hit o öppna dörren så ska jag kasta pengar på er.. nu e jag full o tiltad, min dörr kommer vara olåst framöver så alla som vet var jag bor kom o råna mig.. Hahaha "men eeeh de kommer o kosta" Kul kväll igår faktiskt, MKT bra drag på dansgolvet på Palace! Råkade hitta grinden på $5/10 hemma hos Schermanator inatt full och dan. +$2000 efter mindre än en halvtimma. Fan så kul det var, tills jag låg back $500 och kom på att jag var full. Jag hade en skön hand; 84h i sb som jag slår om med pre, flopp: 873, två hjärter. Ett inköp åker in. Turn 7, river 7 och killen pratar nåt om: neskrglnalgelnakgrnfbg agre jgaeorga etjh rafjh gea hguihsögrheröghe... i ungefär 2 minuter, han hade visst några outs eller vad han sa. Nej, månaden är inte slut än, jag ska också upp på +$100k har jag tänkt Kan nog va bra om nån skulle få för sig att fråga: Har du pengar? Väntar nog ett tag med grinden, är fortfarande slö i huvet sen igår. GL idag! Citera
-PK- Postad 26 December , 2006 Rapport Postad 26 December , 2006 Det var tydligen 18 på Otten igår Dawwe. Frågan är vad din syrra pratade om:) Skulle inte förvåna mig ifall det var samma på Palace. Aja, Vi får dra ut någon gång snart.. Citera
jojje2k Postad 26 December , 2006 Rapport Postad 26 December , 2006 haha skön kille som säger att du måste ha AA eller KK när du slår om preflop Citera
mrdawwe Postad 26 December , 2006 Författare Rapport Postad 26 December , 2006 Det var tydligen 18 på Otten igår Dawwe. Frågan är vad din syrra pratade om:) Skulle inte förvåna mig ifall det var samma på Palace. Aja, Vi får dra ut någon gång snart.. Nää vem har sagt det? Hon sa till och med efteråt att det var 20. Palace var iaf. 21, jag frågade Ja det får det bli! Nyårsafton kanske det kan bli nåt!? Citera
mrdawwe Postad 26 December , 2006 Författare Rapport Postad 26 December , 2006 haha skön kille som säger att du måste ha AA eller KK när du slår om preflop Hehe eller hur, satt där och smålog lite för mig själv med min fina A6s. Citera
-PK- Postad 26 December , 2006 Rapport Postad 26 December , 2006 Nää vem har sagt det? Hon sa till och med efteråt att det var 20. Palace var iaf. 21, jag frågade Ja det får det bli! Nyårsafton kanske det kan bli nåt!? Fia skickade mess till mig och sa att hon var på Otten och att det var 18. Nyårsafton grindar man väl iofs men vi får se när det blir:) Citera
eyedol Postad 26 December , 2006 Rapport Postad 26 December , 2006 Skoj o se att rullen växer dawwe, inte lite fort heller! Ge fan i fylleliret nu och försök sluta när du känner dig tiltad så kommer detta gå fint. Citera
Tiltkorven Postad 27 December , 2006 Rapport Postad 27 December , 2006 GG bra spelat pluss du idag eller på 5-10? Citera
mrdawwe Postad 27 December , 2006 Författare Rapport Postad 27 December , 2006 Sitter och grindar 5 bord på Prima nu. Var bara tvungen att gå in och skriva att jag precis har vänt $5k back till $2k pluss på en timme. Har plussat lite utöver det innan med. GG Zip Citera
mrdawwe Postad 27 December , 2006 Författare Rapport Postad 27 December , 2006 Skoj o se att rullen växer dawwe, inte lite fort heller! Ge fan i fylleliret nu och försök sluta när du känner dig tiltad så kommer detta gå fint. Det rullar på fint Nej, ska försöka hålla mig ifrån det. Var nog bara en engångsförteelse. Citera
Recommended Posts