mrdawwe Postad 5 Juni , 2007 Författare Rapport Share Postad 5 Juni , 2007 Vilken är den bästa starthanden i det spelet? AKAK double suited? eller AA9-10s kanske? MYCKET bra fråga! Vill gärna ha svar själv.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
-PK- Postad 5 Juni , 2007 Rapport Share Postad 5 Juni , 2007 Omahakungen.. Hur gör man för att somna? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
hajen Postad 5 Juni , 2007 Rapport Share Postad 5 Juni , 2007 PLO (ds = double suited) A-A-K-K DS A-A-J-T DS A-A-Q-Q DS A-A-J-J DS A-A-T-T DS A-A-9-9 DS A-A-x-x J-T-9-8 DS K-K-Q-Q K-K-J-J K-Q-J-T K-K-T-T K-K-A-Q K-K-A-J K-K-Q-J K-K-Q-T K-K-J-T Q-Q-J-J Q-Q-T-T Q-Q-A-K Q-Q-A-J Q-Q-A-T Q-Q-K-J Q-Q-K-T Q-Q-J-T Q-Q-J-9 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mrdawwe Postad 5 Juni , 2007 Författare Rapport Share Postad 5 Juni , 2007 Omahakungen.. Hur gör man för att somna? Man går och lägger sig. Sen Vaknar man strax efter 09.00 och tänker som Svensson: Jag ska minsann inte sova bort en sån här fin dag. Dessutom är ju lite dygnsrytm aldrig fel så jag tänker göra likadant imorn. Tyvärr verkar inte prima ha hoppat igång än. Ska ta en skön promenad till macken nu iaf. för att köpa en dosa fint lingon-snus. Har varit utan hela natten pga glömska. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mrdawwe Postad 5 Juni , 2007 Författare Rapport Share Postad 5 Juni , 2007 PLO (ds = double suited) A-A-K-K DS A-A-J-T DS A-A-Q-Q DS A-A-J-J DS A-A-T-T DS A-A-9-9 DS A-A-x-x J-T-9-8 DS K-K-Q-Q K-K-J-J K-Q-J-T K-K-T-T K-K-A-Q K-K-A-J K-K-Q-J K-K-Q-T K-K-J-T Q-Q-J-J Q-Q-T-T Q-Q-A-K Q-Q-A-J Q-Q-A-T Q-Q-K-J Q-Q-K-T Q-Q-J-T Q-Q-J-9 MYCKET BRA INITIATIV Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mrdawwe Postad 5 Juni , 2007 Författare Rapport Share Postad 5 Juni , 2007 Jorå! Nu ser jag att Prima har hoppat igång! Snart Omahagrind om det finns action. Omahamål för dagen: +$15000 = 37,5 inköp på NL400 vilket borde klaras av Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Djens Postad 5 Juni , 2007 Rapport Share Postad 5 Juni , 2007 kul, syns vid borden... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
-PK- Postad 5 Juni , 2007 Rapport Share Postad 5 Juni , 2007 Jorå! Nu ser jag att Prima har hoppat igång! Snart Omahagrind om det finns action.Omahamål för dagen: +$15000 = 37,5 inköp på NL400 vilket borde klaras av Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mrdawwe Postad 5 Juni , 2007 Författare Rapport Share Postad 5 Juni , 2007 kul, syns vid borden... SÅJA! En till som kör Svensson-Style! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Djens Postad 5 Juni , 2007 Rapport Share Postad 5 Juni , 2007 Kom förbi o grinda här ikväll annars? fast då tvingar du mig att städa lägenheten Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
-PK- Postad 5 Juni , 2007 Rapport Share Postad 5 Juni , 2007 Kom förbi o grinda här ikväll annars? fast då tvingar du mig att städa lägenheten VI KOMMER!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Djens Postad 5 Juni , 2007 Rapport Share Postad 5 Juni , 2007 Vare där ett "Vi kommer, börja städa, oj vi råkade missa bilen i sista sekund" eller ett seriöst "Vi kommer" ? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
-PK- Postad 5 Juni , 2007 Rapport Share Postad 5 Juni , 2007 Vare där ett "Vi kommer, börja städa, oj vi råkade missa bilen i sista sekund" eller ett seriöst "Vi kommer" ? Det var ett seriöst "Vi kommer":-P . Fast inte direkt nu utan lite senare framåt kvällen, jag pratar med Dawwe just nu i tele. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Djens Postad 5 Juni , 2007 Rapport Share Postad 5 Juni , 2007 Aha...jag får ringa honom jag med sen då , ska bara ringa mina städerskor först Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mrdawwe Postad 5 Juni , 2007 Författare Rapport Share Postad 5 Juni , 2007 Ring när du vill! Vi funderar på att komma runt 16-17 om det går bra!? Btw.. varför lirar alla PL Omaha och inte NL? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mrdawwe Postad 5 Juni , 2007 Författare Rapport Share Postad 5 Juni , 2007 LOL så sitter du vid bordet Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mrdawwe Postad 5 Juni , 2007 Författare Rapport Share Postad 5 Juni , 2007 +$4k på morgon-grinden, dock inte med hjälp av Omaha.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
P_kungen Postad 5 Juni , 2007 Rapport Share Postad 5 Juni , 2007 Om jag räknar med nattens grind på +$7k hamnade jag till slut på -$400 (då inkl. WSOP-paketet förstås ) Snyggt sätt att maska dig undan 2 dagars paus och massa teoriläsning Grattis till wsop-paketet och alla andra sjuka resultat. Keep it up m8! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mrdawwe Postad 5 Juni , 2007 Författare Rapport Share Postad 5 Juni , 2007 Snyggt sätt att maska dig undan 2 dagars paus och massa teoriläsning Grattis till wsop-paketet och alla andra sjuka resultat. Keep it up m8! Haha hade bestämt det långt innan faktiskt (den här gången) Tack ska du ha! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
klabbisjp Postad 5 Juni , 2007 Rapport Share Postad 5 Juni , 2007 . Ska ta en skön promenad till macken nu iaf. för att köpa en dosa fint lingon-snus. Har varit utan hela natten pga glömska. Ursäkta mig för att gå OT men lingon snus? vad är de för fabrikat? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Bodinarn Postad 5 Juni , 2007 Rapport Share Postad 5 Juni , 2007 Ursäkta mig för att gå OT men lingon snus? vad är de för fabrikat? Göteborgs Rapé no2 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mrdawwe Postad 5 Juni , 2007 Författare Rapport Share Postad 5 Juni , 2007 Mkt fint mk fint! NU är det äntligen dags för grind hemma hos Djens! Vi har äntligen fått igång internet. Omaha och holdem... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Playboy Postad 5 Juni , 2007 Rapport Share Postad 5 Juni , 2007 Mkt fint mk fint! NU är det äntligen dags för grind hemma hos Djens! Vi har äntligen fått igång internet. Omaha och holdem... Omaha är på tok för roligt! Nu blev jag också tvungen att slänga upp ett slaskbord vid sidan om Holdem-grinden. Vilken nivå slaskar du på Dawwe? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mrdawwe Postad 5 Juni , 2007 Författare Rapport Share Postad 5 Juni , 2007 Omaha är på tok för roligt! Nu blev jag också tvungen att slänga upp ett slaskbord vid sidan om Holdem-grinden. Vilken nivå slaskar du på Dawwe? Det är ju det! Blev tyvärr inget nu, inga bord lediga typ, kör NL400 annars.. Tyvärr är iofs synd att säga. Lirade HU NL600/800 och plussade $8,5k. +$12300 för dagen alltså än så länge.. Blir en sista session nu innan det bär av hemåt. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
pop1 Postad 5 Juni , 2007 Rapport Share Postad 5 Juni , 2007 Du som är på väg till Vegas snart och vill spela main. Kolla in på pokerroom.com de kör några 650$ med två betalda platser till main. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts