mrdawwe Postad 18 December , 2006 Författare Rapport Share Postad 18 December , 2006 LOL tysken plockar oss alla. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mrdawwe Postad 18 December , 2006 Författare Rapport Share Postad 18 December , 2006 Klantigt man ska vara då. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jojje2k Postad 18 December , 2006 Rapport Share Postad 18 December , 2006 hur har den där c_webb kommit så här långt? Synar med 6 hög när du har typ 3 BB kvar Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mrdawwe Postad 18 December , 2006 Författare Rapport Share Postad 18 December , 2006 Haha precis. Han verkar även tro att det är fixed limit vi spelar. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Waggho Postad 18 December , 2006 Rapport Share Postad 18 December , 2006 Ja verkligen sjukt... "jag bettar 40k i den här potten på 1,4 miljoner"... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jojje2k Postad 18 December , 2006 Rapport Share Postad 18 December , 2006 Men vad ska man kräva av en tysk... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Waggho Postad 18 December , 2006 Rapport Share Postad 18 December , 2006 KLONK! Riktigt fint! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mrdawwe Postad 18 December , 2006 Författare Rapport Share Postad 18 December , 2006 Lol, tur igen. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
stoffe83 Postad 18 December , 2006 Rapport Share Postad 18 December , 2006 KOm igen nu...ska juh upp o jobba 7, men vem fan kan slita sig!! Vill se dig klonka den här nu Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
stoffe83 Postad 18 December , 2006 Rapport Share Postad 18 December , 2006 Grattis till den platsen och 15K sitetr kanske inte helt fel Bra jobbat killen! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Waggho Postad 18 December , 2006 Rapport Share Postad 18 December , 2006 gg wp Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
DonkeyKlonk Postad 18 December , 2006 Rapport Share Postad 18 December , 2006 gg synd de inte räckte hela vägen :8 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mrdawwe Postad 18 December , 2006 Författare Rapport Share Postad 18 December , 2006 Tyty GG, I still cant believe he called with KQ! Aja får väl va nöjd med $15000 med den turen jag har haft. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Albin72 Postad 18 December , 2006 Rapport Share Postad 18 December , 2006 hur har den där c_webb kommit så här långt? Synar med 6 hög när du har typ 3 BB kvar Han vann hela turren till råga på allt. Lirade skumma händer även HU... Men grattis till en riktigt bra placering! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
oggeking Postad 18 December , 2006 Rapport Share Postad 18 December , 2006 Bra jobbat din klonkmupp!! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
eyedol Postad 18 December , 2006 Rapport Share Postad 18 December , 2006 Nej men tilta mig långsamt, det var ju den tomten som slog ut mig på typ 300:e plats. Han completade med AK i SB efter massa limpers bl.a. TILT. Grattis till tredjeplatsen iaf dawwe! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
-PK- Postad 18 December , 2006 Rapport Share Postad 18 December , 2006 Nej men tilta mig långsamt, det var ju den tomten som slog ut mig på typ 300:e plats. Han completade med AK i SB efter massa limpers bl.a. TILT. Här hade jag svårt att avgöra om du menade tysken eller Dawwe Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mrdawwe Postad 18 December , 2006 Författare Rapport Share Postad 18 December , 2006 Tackar för alla gratilautioner! Ja tysken var HELT otrolig. Vad innebär det att completa Henke? Miniraisa? Dagsresultat: +$15200 BR: Party: $21200 Prima: $10600 PokerStars: $4800 = $36600 Ska jag verkligen hinna nå 5/10 innan 24 dec? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
solle Postad 18 December , 2006 Rapport Share Postad 18 December , 2006 Tja mannen. Riktigt kul att se att det går så bra för dig! Men jag måste bara fråga varför ditt mål är att börja lira cashgame igen när det går så pass bra med Sng`sen? Varför lämna ett grymt vinnande koncept för att ge sig ut på väldig, väldigt tunn is? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
freddelino Postad 18 December , 2006 Rapport Share Postad 18 December , 2006 Tja mannen. Riktigt kul att se att det går så bra för dig! Men jag måste bara fråga varför ditt mål är att börja lira cashgame igen när det går så pass bra med Sng`sen? Varför lämna ett grymt vinnande koncept för att ge sig ut på väldig, väldigt tunn is? I agree. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
eyedol Postad 18 December , 2006 Rapport Share Postad 18 December , 2006 Här hade jag svårt att avgöra om du menade tysken eller Dawwe dawwe: completa, dvs han synade bara i SB. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Skumdum Postad 18 December , 2006 Rapport Share Postad 18 December , 2006 Du är inte rädd för att du gjorde av med alla klonkskillz för hela nästa år igår, davve? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mrdawwe Postad 18 December , 2006 Författare Rapport Share Postad 18 December , 2006 Tja mannen. Riktigt kul att se att det går så bra för dig! Men jag måste bara fråga varför ditt mål är att börja lira cashgame igen när det går så pass bra med Sng`sen? Varför lämna ett grymt vinnande koncept för att ge sig ut på väldig, väldigt tunn is? Tjenare Solle! Ja, nu är rullen stabil igen. Otroligt skönt! Det jag ska göra är iaf. att känna på det. Jag älskar att spela cashgame. Det blir inte samma monotona nötgrindande som Sngs/Mtts. Tycker inte att det är tråkigt men cashgame är roligare. Iaf. i längden. Jag tycker inte att jag ger mig ut på väldigt väldigt tunn is. Jag är ju trots allt en vinnande spelare även på cashgame (än så länge) även om det kanske EV-mässigt är smartare att lira cashgame. Märker jag att det börjar gå illa är det ju bara att gå tillbaka igen. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
pwned Postad 18 December , 2006 Rapport Share Postad 18 December , 2006 grattis till den fina 3dje platsen,gillar verkligen din spelstil.mycket action Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mrdawwe Postad 18 December , 2006 Författare Rapport Share Postad 18 December , 2006 grattis till den fina 3dje platsen,gillar verkligen din spelstil.mycket action Tackar! Kollade du igår, isf. vad gillade du? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts