TWHYESSON Postad 6 Maj , 2007 Rapport Postad 6 Maj , 2007 Jag betalar 6.3K för en 3a på 88.. STUDENTLÄGENHET uppsala! Citera
Alexander_____ Postad 6 Maj , 2007 Rapport Postad 6 Maj , 2007 Segt med så stort back. Själv har jag alldrig backat så mycket (spelar sammma nivåer), trotts att jag inte är mr tight direkt själv. Tar rätt mycket på självförtroendet. Något annat som lär ta lite på ditt självförtroende är om du söker på ditt party-nick på 2+2. Har sett rätt mkt inlägg om dig där när jag tiltsurfat Ett tips är att vara lite nogrannare med gameselection, även om du tror att du är vinnande över alla prima regulars kan jag garantera att du iaf vinner mer om du väljer de "lätta" borden och ger det en del tid. Gl! Citera
psykologas Postad 6 Maj , 2007 Rapport Postad 6 Maj , 2007 Jag betalar 6.3K för en 3a på 88.. STUDENTLÄGENHET uppsala! man ska nog inte gnälla om man bor ensam i en studenlägenhet som e en trea;-) Citera
P*U*S*S Postad 6 Maj , 2007 Rapport Postad 6 Maj , 2007 Grind hos mig ikväll ???? ja testar ringa lite senare...tjing Citera
Zyr Postad 6 Maj , 2007 Rapport Postad 6 Maj , 2007 i gbg (hisingen) betalade jag nästan 5k för en 2:a på 45m^2 (studentlägenhet) Citera
Grymme Postad 6 Maj , 2007 Rapport Postad 6 Maj , 2007 Segt med så stort back. Själv har jag alldrig backat så mycket (spelar sammma nivåer), trotts att jag inte är mr tight direkt själv.Tar rätt mycket på självförtroendet. Något annat som lär ta lite på ditt självförtroende är om du söker på ditt party-nick på 2+2. Har sett rätt mkt inlägg om dig där när jag tiltsurfat Ett tips är att vara lite nogrannare med gameselection, även om du tror att du är vinnande över alla prima regulars kan jag garantera att du iaf vinner mer om du väljer de "lätta" borden och ger det en del tid. Gl! Har du länk? eller var ska man leta. Hittar inget på mrdawwe Citera
ebisumaru Postad 6 Maj , 2007 Rapport Postad 6 Maj , 2007 LITE OT nu kanske? Eh dagboken handlar ju om mrdawwe? Jag hittade inte heller nåt, varken på mrdawwe eller mrdavve. Citera
b0bb4n Postad 6 Maj , 2007 Rapport Postad 6 Maj , 2007 Hittar en tråd bara där nån skrev nåt om han, men inget speciellt. http://forumserver.twoplustwo.com/showflat.php?Cat=0&Board=plnlpoker&Number=10246905&Searchpage=1&Main=10244299&Words=mrdavve&topic=&Search=true#Post10246905 Citera
eyedol Postad 6 Maj , 2007 Rapport Postad 6 Maj , 2007 Finns en del i senaste partyregulars-tråden.. Citera
DaPine87 Postad 6 Maj , 2007 Rapport Postad 6 Maj , 2007 Står ungefär att dawwe är nåns favorit fiskregular ungefär. Citera
mrdawwe Postad 6 Maj , 2007 Författare Rapport Postad 6 Maj , 2007 Hittar en tråd bara där nån skrev nåt om han, men inget speciellt. http://forumserver.twoplustwo.com/showflat.php?Cat=0&Board=plnlpoker&Number=10246905&Searchpage=1&Main=10244299&Words=mrdavve&topic=&Search=true#Post10246905 Det här är vad som står. -------------------------------------------------------------------------------- Is muckem a fish? -------------------------------------------------------------------------------- he's about the same level as MrDavve on party Citera
mrdawwe Postad 6 Maj , 2007 Författare Rapport Postad 6 Maj , 2007 Fiska gärna fram fler fiskinlägg Citera
jojje2k Postad 6 Maj , 2007 Rapport Postad 6 Maj , 2007 Thougts on mrdavve? horrendous... one of my favorite reg fishes. S Citera
Spelgalen Postad 6 Maj , 2007 Rapport Postad 6 Maj , 2007 btw, att bli jämförd med muckemsayuhh är en väldigt fin komplimang. Citera
gurano Postad 6 Maj , 2007 Rapport Postad 6 Maj , 2007 Här är en handhistory. "Villain is Mrdavve, pretty bad 33/22/3 LAG." http://forumserver.twoplustwo.com/showflat.php?Cat=0&Number=8891482&an=&page=0&vc=1 Citera
mrdawwe Postad 6 Maj , 2007 Författare Rapport Postad 6 Maj , 2007 Vad hände mannen? Tilt, dåligt spel, utdragningar eller en salig blandning? SJUKT mkt utdragningare faktiskt, blev tiltad nåt så in i bomben på det och spelade mitt sämsta spel på 2 veckor. Citera
mrdawwe Postad 6 Maj , 2007 Författare Rapport Postad 6 Maj , 2007 Segt med så stort back. Själv har jag alldrig backat så mycket (spelar sammma nivåer), trotts att jag inte är mr tight direkt själv.Tar rätt mycket på självförtroendet. Något annat som lär ta lite på ditt självförtroende är om du söker på ditt party-nick på 2+2. Har sett rätt mkt inlägg om dig där när jag tiltsurfat Ett tips är att vara lite nogrannare med gameselection, även om du tror att du är vinnande över alla prima regulars kan jag garantera att du iaf vinner mer om du väljer de "lätta" borden och ger det en del tid. Gl! Jo, det är ju +ev att göra det. Det har blivit av en vana att bara gå in och sätta mig. Det positiva är ju iaf. att jag får bra träning. Inga problem med självförtroendet ang. vad folk skriver. Människor på 2+2 är ju likadana som på PF Citera
heltok Postad 6 Maj , 2007 Rapport Postad 6 Maj , 2007 och jag betalar 4000kr för min klaustrofobiska 26m^2 =) Citera
kfluffie Postad 6 Maj , 2007 Rapport Postad 6 Maj , 2007 "There is no reason to do this against davve, it's total spew." "He pays off like a slot machine." "but davve is probably to much of a calling station for this to be profitable against him" Citera
mrdawwe Postad 6 Maj , 2007 Författare Rapport Postad 6 Maj , 2007 "There is no reason to do this against davve, it's total spew.""He pays off like a slot machine." "but davve is probably to much of a calling station for this to be profitable against him" The slotmachine wins in the long run! Citera
TWHYESSON Postad 6 Maj , 2007 Rapport Postad 6 Maj , 2007 man ska nog inte gnälla om man bor ensam i en studenlägenhet som e en trea;-) Så fule jag inte:) Har tjej med.. Citera
iwer Postad 6 Maj , 2007 Rapport Postad 6 Maj , 2007 Själv pröjsar jag 3838 för en 2:a 61m^2. Det kan man leva med Citera
mrdawwe Postad 6 Maj , 2007 Författare Rapport Postad 6 Maj , 2007 Tiiiiiiiiiiiiltturraaaaaaaaaaaaaaaaaar! Citera
mrdawwe Postad 6 Maj , 2007 Författare Rapport Postad 6 Maj , 2007 Nu ska jag ta en lång promenad sen ska jag krossa Primas NL800. OCH Sunday Million! Hamnar jag på minus idag blir det pokerpaus i 2 dagar. Det är ett löfte. Men det jag tänkte göra är att plussa $11k. Citera
Recommended Posts