hf89fc Postad 5 Maj , 2007 Rapport Postad 5 Maj , 2007 blir det något grind ikväll eller?, vill ju raila Citera
Zyr Postad 5 Maj , 2007 Rapport Postad 5 Maj , 2007 Haha, jag tycker om den iaf. bortsett från det.Hade tyvärr inte dom pengarna till en bättre bil vid det tillfället kände jag. Nästa gång får det bli en lite nyare modell och det ser jag fram emot. Har föresten köpt en ny lägenhet nu i stan. Fick ta lån som pokerspelare. Det trodde man ju aldrig. (Har iofs. skött mig hos den banken tidigare när jag tagit lån med en borgenär.) nice, hur stort lån handlade det om? Citera
mrdawwe Postad 5 Maj , 2007 Författare Rapport Postad 5 Maj , 2007 blir det något grind ikväll eller?, vill ju raila Jag börjar lira inom 10 min Citera
mrdawwe Postad 5 Maj , 2007 Författare Rapport Postad 5 Maj , 2007 nice, hur stort lån handlade det om? Fick löfte upp till 700.000kr men jag fick ge 325.000 för lägenheten. Citera
Pokershark Postad 5 Maj , 2007 Rapport Postad 5 Maj , 2007 Jag är lite sugen på att köpa också men trodde det var omöjligt att få lån som pokerspelare. Tror jag har ganska god kontakt med banken så ska nog ta ett snack med dem. Tar ju lång tid annars att spela ihop pengarna då lägenheterna i Örebro ligger på omkring 600k. Citera
mrdawwe Postad 5 Maj , 2007 Författare Rapport Postad 5 Maj , 2007 Jag är lite sugen på att köpa också men trodde det var omöjligt att få lån som pokerspelare. Tror jag har ganska god kontakt med banken så ska nog ta ett snack med dem. Tar ju lång tid annars att spela ihop pengarna då lägenheterna i Örebro ligger på omkring 600k. Okej, ja fråga är ju synd att inte göra isåfall. Min lägenhet var så billig pga av att hyran ligger på sjuka 7000. Hoppas jag inte börjar tilta allt för mkt Citera
mrdawwe Postad 5 Maj , 2007 Författare Rapport Postad 5 Maj , 2007 Har precis haft lunchpaus. Men nui sätter grinden igång igen. Ån så länge +$3400.. Citera
ebisumaru Postad 5 Maj , 2007 Rapport Postad 5 Maj , 2007 Okej, ja fråga är ju synd att inte göra isåfall. Min lägenhet var så billig pga av att hyran ligger på sjuka 7000. Hoppas jag inte börjar tilta allt för mkt 7000? Är det ett slott? Citera
stoffe83 Postad 5 Maj , 2007 Rapport Postad 5 Maj , 2007 Lät som mkt hyra! 7K + lånet!?? Men när blir det inflytt? Kom in på msn nån gång så man får se lite bilder Grattis till lyan iaf! Citera
Kollikock Postad 6 Maj , 2007 Rapport Postad 6 Maj , 2007 Har föresten köpt en ny lägenhet nu i stan. Fick ta lån som pokerspelare. Det trodde man ju aldrig. (Har iofs. skött mig hos den banken tidigare när jag tagit lån med en borgenär.) borgensman? Citera
mrdawwe Postad 6 Maj , 2007 Författare Rapport Postad 6 Maj , 2007 7000? Är det ett slott? En 4:a på 113 kvadrat Citera
mrdawwe Postad 6 Maj , 2007 Författare Rapport Postad 6 Maj , 2007 Lät som mkt hyra! 7K + lånet!??Men när blir det inflytt? Kom in på msn nån gång så man får se lite bilder Grattis till lyan iaf! Tack tack! Flyttar in 1 juli. Citera
mrdawwe Postad 6 Maj , 2007 Författare Rapport Postad 6 Maj , 2007 Slutade dagens session nu. Känns inte jättebra. -$10900 Jag lirar turneringarna imorn och sen tar jag paus i minst 2 dagar. Nu har jag rulle för NL800, kanske tom går ner på NL600 i början, vi får se. Gonatt Citera
eyedol Postad 6 Maj , 2007 Rapport Postad 6 Maj , 2007 7k är väl inget för en fyra. Själv pungar man ut med 5.2 för en tvåa. Citera
AccessGranted Postad 6 Maj , 2007 Rapport Postad 6 Maj , 2007 Slutade dagens session nu. Känns inte jättebra.-$10900 Jag lirar turneringarna imorn och sen tar jag paus i minst 2 dagar. Nu har jag rulle för NL800, kanske tom går ner på NL600 i början, vi får se. Gonatt Vad hände mannen? Tilt, dåligt spel, utdragningar eller en salig blandning? Citera
jack_the_dipper Postad 6 Maj , 2007 Rapport Postad 6 Maj , 2007 Shit, vad hände igår egentligen? Det var bara för att jag stack ifrån Danny igår! Mitt moraliska stöd och min karma gör susen! Nae vars... träligt. /Kristoffer Citera
Zyr Postad 6 Maj , 2007 Rapport Postad 6 Maj , 2007 11k är väl inte så farligt o backa efter en sån rush, brukar alltid komma en sån back efter man vunnit så många dagar i rad efter solsken kommer regn och efter regn solsken Citera
ebisumaru Postad 6 Maj , 2007 Rapport Postad 6 Maj , 2007 7k är väl inget för en fyra. Själv pungar man ut med 5.2 för en tvåa. Jo men det var väl bostads? Citera
EAK Postad 6 Maj , 2007 Rapport Postad 6 Maj , 2007 Jo men det var väl bostads? Yes, fast köper man en bostadsrätt för 325ksek så brukar det inte vara så lägre månadsavgift än vad det är för hyra på en motsvarande hyresrätt. Om det finns en skillnad så är den väldigt marginell. Går ju inte att jämföra hyror i olika städer heller. Citera
freddola Postad 6 Maj , 2007 Rapport Postad 6 Maj , 2007 Här i karlstad köpte min kompis en bostad, 2a nyrenoverad 600k med hyra på 1.2k i månan. 7k låter riktigt matigt tkr jag. Citera
ebisumaru Postad 6 Maj , 2007 Rapport Postad 6 Maj , 2007 Här i karlstad köpte min kompis en bostad, 2a nyrenoverad 600k med hyra på 1.2k i månan. 7k låter riktigt matigt tkr jag. Jag vet inte jag betalar 2K/månad för min etta så 7K är kanske inte orimligt för en 4a iom att priset var så lågt. Citera
Recommended Posts