-PK- Postad 7 Juli , 2007 Rapport Share Postad 7 Juli , 2007 Är det han då?( Jag syftade iofs mer på de andra borden) deeeempa är SLASKA, det är ju bekräftat. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
shipitholla85 Postad 7 Juli , 2007 Rapport Share Postad 7 Juli , 2007 60k typ Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mrdawwe Postad 7 Juli , 2007 Författare Rapport Share Postad 7 Juli , 2007 deeeempa är SLASKA, det är ju bekräftat. LOOOOOOOOOOOOOOOOOOOL :D:D Är det sant? Hur vet du det? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Jonsson Postad 7 Juli , 2007 Rapport Share Postad 7 Juli , 2007 han skrev i sin db att han förlorade mot dig på 20/40 i morse Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
-PK- Postad 7 Juli , 2007 Rapport Share Postad 7 Juli , 2007 LOOOOOOOOOOOOOOOOOOOL :D:D Är det sant? Hur vet du det? Kolla håndagboken han startade får du se;-) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ampixo Postad 7 Juli , 2007 Rapport Share Postad 7 Juli , 2007 och nu sitter alla fanboys och tycker att dawwe spelade ut deempa, får psykbryt Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
pumans Postad 7 Juli , 2007 Rapport Share Postad 7 Juli , 2007 Fan du gör så inte jag har tid att spela själv dawwe. Sjukt och se hur mycket du sitter med på varje bord. Skitsamma om jag inte hinner spela själv. Underbart att se detta iaf. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
shipitholla85 Postad 7 Juli , 2007 Rapport Share Postad 7 Juli , 2007 och nu sitter alla fanboys och tycker att dawwe spelade ut deempa, får psykbryt Ähh, han har edgen att ta syner med lite tveksamma händer! Fint dagsresultat Dawwe, inte lira ngt mer? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Cleburne Postad 7 Juli , 2007 Rapport Share Postad 7 Juli , 2007 Läget just nu: Dawwe - plussar något sjukt och verkar vara den enda som har fått någon sorts uppfostran. Dawwes "anhängare" - alltför många som beter sig som efterblivna fjortisar och helt saknar klass. Slaska - Jag menar, varför ens bry sig? Edit: Glömde en kategori Dawwes "belackare" - Varför hetsa upp sig? Det är resultatet som räknas, men även om killen har haft ruggigt flyt, varför bli lack? Brukar ni ta reda på vilka som har fått sju rätt på Lotto och brandbomba deras hem? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
IamNils Postad 7 Juli , 2007 Rapport Share Postad 7 Juli , 2007 spela terroristen HU 50-100 nu när du har grisplussat bara 1 inköp:) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mrdawwe Postad 7 Juli , 2007 Författare Rapport Share Postad 7 Juli , 2007 spela terroristen HU 50-100 nu när du har grisplussat bara 1 inköp:) Har ingen edge mot honom vad jag vet så det verkar ju dumt. Pluss att det är för högt för mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
shipitholla85 Postad 7 Juli , 2007 Rapport Share Postad 7 Juli , 2007 Har ingen edge mot honom vad jag vet så det verkar ju dumt. Pluss att det är för högt för mig. Minns det dagar då du kanske backat 10-20K, så ska det här gå helt okey Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
pumans Postad 7 Juli , 2007 Rapport Share Postad 7 Juli , 2007 Sjukt löjligt hur vissa beter sig. Kan fan inte förstå asså. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
P*U*S*S Postad 7 Juli , 2007 Rapport Share Postad 7 Juli , 2007 spela terroristen HU 50-100 nu när du har grisplussat bara 1 inköp:) Dawwe har redan mött honom fast på lägre nivå när terroisten va nere o lekte lite en dag...han sa lite bra saker om dawwes spel då som vi sa till dawwe som ja tror att han är för bra för dawwe HU men vänta bara snart är dawwe om honom med för den delen finns inga begränsningar för dawwe... Sjukt bra jobbat mannen... blev det main oxå eller o hur går det för grabbarna där borta....saknar vegas som faaaannnn Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Linus_SWE Postad 7 Juli , 2007 Rapport Share Postad 7 Juli , 2007 och nu sitter alla fanboys och tycker att dawwe spelade ut deempa, får psykbryt Precis det han gjorde... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
machinae Postad 7 Juli , 2007 Rapport Share Postad 7 Juli , 2007 . Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
frade Postad 7 Juli , 2007 Rapport Share Postad 7 Juli , 2007 LOL! Hur mkt back ligger inte deempa egentligen? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jack_the_dipper Postad 7 Juli , 2007 Rapport Share Postad 7 Juli , 2007 Så skönt att se att SLASKA startar dagbok mot dawwe och torskar 60K. Extremt roligt faktistk. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
-PK- Postad 7 Juli , 2007 Rapport Share Postad 7 Juli , 2007 > mrdawwe wins $9,699 with a Straight, Queen high > deeempa is sitting out the current game Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
IamNils Postad 7 Juli , 2007 Rapport Share Postad 7 Juli , 2007 Vart kan man hitta slaskas dagbok då? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mrdawwe Postad 7 Juli , 2007 Författare Rapport Share Postad 7 Juli , 2007 +$77k får man ju vara helt nöjd med iaf Trodde jag inte när dagen startade med att backa nästan $20k mot The Terrorist. (Grymt bra spelare för övrigt) Hoppas du kan lägga ner din nystartade dagbok Slaska. Varför bry sig så mkt om att stå över någon annan? Tycker du spelar bra och förstår att du kan göra bra pengar på pokern utan detta tjafs. GG Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
shipitholla85 Postad 7 Juli , 2007 Rapport Share Postad 7 Juli , 2007 gg,wp! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
EAK Postad 7 Juli , 2007 Rapport Share Postad 7 Juli , 2007 +$77k får man ju vara helt nöjd med iaf Trodde jag inte när dagen startade med att backa nästan $20k mot The Terrorist. (Grymt bra spelare för övrigt) Jag railade en halvtimme när du spelade mot TheTerrorist. Ville du bara se hur bra han var eller? Det går ju förmodligen att hitta lättare motståndare. GL och tilta inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
NoiSoli* Postad 7 Juli , 2007 Rapport Share Postad 7 Juli , 2007 Härligt dawwe Vilken dag startar du main event? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mrdawwe Postad 7 Juli , 2007 Författare Rapport Share Postad 7 Juli , 2007 Härligt dawwe Vilken dag startar du main event? Ty Startar måndag. Ty till Eak också. Ville väl testa mina gränser, blev starkt avrådd innan jag satte mig (skönt iaf att gå +-0 mot honom till slut) Fanns ingen annan action vid den tidpunkten heller. Gonatt Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts