Tiltkorven Postad 17 Juni , 2007 Rapport Postad 17 Juni , 2007 Digithal skrev: LoL! Jag tror inte det spelar någon roll om mrdawwe svarar på det där eller ej, han tänker på lite högre nivåer än dig.. kom ihåg att mrdawwe hör hemma på nl2k och inte på nl800 med mattepojkar GOOO MRDAWWEE GOOOO.. Bry dig inte om sånt här, orka ge ett svar till dem som de ändå inte förstår!!! SKillz + Känsla = Pokergud whine + statistik = tråkig DÅ vet ni !!! Och du hör hemma i en hundbajspåse. Hjärna som en 5åring! GG Citera
Zyr Postad 17 Juni , 2007 Rapport Postad 17 Juni , 2007 No offence men du har en 40k rulle. Hur kan du planera att lira wsop main event (och köpa in dig direkt som du tidigare skrev) med en liten fjantrulle.. Om du skall lyckas som "proffs" måste du stå på en stabil fundemental grund (läs stor bankrulle). Med dina swings kan det fortsätta neråt och hur kul skulle det vara att 8 table 1/2 NL? har du inte sett rounders?^^ Citera
shipitholla85 Postad 17 Juni , 2007 Rapport Postad 17 Juni , 2007 No offence men du har en 40k rulle. Hur kan du planera att lira wsop main event (och köpa in dig direkt som du tidigare skrev) med en liten fjantrulle.. Om du skall lyckas som "proffs" måste du stå på en stabil fundemental grund (läs stor bankrulle). Med dina swings kan det fortsätta neråt och hur kul skulle det vara att 8 table 1/2 NL? 4 inköp räcker med Dawwes skills, Alltså, grejen med dawwe är väl att han inte har några som helst problem att snabbt bygga upp en ny rulle från scratch. Hans mål är att lira highstakes, så därför kan ha ta skottet på WSOP för att komma dit lite snabbare. Låt killen vara! Han drar ihop $40K på max 3-4 dagars grind på NL100-NL200. Dock verkar WSOP lite dumt att lira och köpa in sig själv i då skattesituationen just nu är som den är. Krävs ju en rätt framskjuten placering för att ens gå breakeven om man pröjsar fullt inköp. Hur ska han inte vinna ?? Citera
-PK- Postad 17 Juni , 2007 Rapport Postad 17 Juni , 2007 Speciellt när man kollar hur bra det går för punkrockkid då blir man lite sugen på gå upp, men han är vädligt duktig. Tack Challe:-) Citera
jaroiten Postad 17 Juni , 2007 Rapport Postad 17 Juni , 2007 Låter bra challe50, lycka till med pokern! Citera
riosatiy Postad 17 Juni , 2007 Rapport Postad 17 Juni , 2007 har du inte sett rounders?^^ Haha bästa poängen där Zyr ;D;D Citera
morr Postad 17 Juni , 2007 Rapport Postad 17 Juni , 2007 PS. morr du har tagit mitt nick! Håll igen Morr JR. Det är inte jag som reggade mig för 2 veckor sedan på forumet, så jag tror det är du som är impostern =) Citera
killerwolf Postad 17 Juni , 2007 Rapport Postad 17 Juni , 2007 Och du hör hemma i en hundbajspåse. Hjärna som en 5åring! GG jasså?? det tror jag inte!! jag har nog railat mrdawwe mäst av alla här, och jag ska berättat något för din dig noob. Han är KUNG!! Att du bara för att du inte inser detta så ska du inte komma och säga att jag är trög!!! jag hör hällre hemma i en hundbajspåse än i en bajjamajja som du!!!LOL du är hur många personer som hälsts bajs. bajskoven borde vara ditt nick;) ÄGD Citera
Joey Postad 17 Juni , 2007 Rapport Postad 17 Juni , 2007 jasså?? det tror jag inte!! jag har nog railat mrdawwe mäst av alla här, och jag ska berättat något för din dig noob. Han är KUNG!! Att du bara för att du inte inser detta så ska du inte komma och säga att jag är trög!!! jag hör hällre hemma i en hundbajspåse än i en bajjamajja som du!!!LOL du är hur många personer som hälsts bajs. bajskoven borde vara ditt nick;) ÄGD Lol, världsklass! Citera
machinae Postad 17 Juni , 2007 Rapport Postad 17 Juni , 2007 Och du hör hemma i en hundbajspåse. Hjärna som en 5åring! GG Svenska avundsjukan... du är bara avundsjuk på mrdawwe och killerwolf Citera
machinae Postad 17 Juni , 2007 Rapport Postad 17 Juni , 2007 jasså?? det tror jag inte!! jag har nog railat mrdawwe mäst av alla här, och jag ska berättat något för din dig noob. Han är KUNG!! Att du bara för att du inte inser detta så ska du inte komma och säga att jag är trög!!! jag hör hällre hemma i en hundbajspåse än i en bajjamajja som du!!!LOL du är hur många personer som hälsts bajs. bajskoven borde vara ditt nick;) ÄGD fan vad du snackar mycket skit! haha, fattar du? skit=bajs Citera
Gäst Postad 17 Juni , 2007 Rapport Postad 17 Juni , 2007 Lol, världsklass! mm, håller med. Men jag hoppas att han skämtar med stavningen bara. Tragiskt annars. Citera
DaPine87 Postad 17 Juni , 2007 Rapport Postad 17 Juni , 2007 Svenska avundsjukan...du är bara avundsjuk på mrdawwe och killerwolf hur orkar du egentligen? Citera
killerwolf Postad 17 Juni , 2007 Rapport Postad 17 Juni , 2007 hur orkar du egentligen? ska du säga... 5300+ inlägg.. LoL Citera
DaPine87 Postad 17 Juni , 2007 Rapport Postad 17 Juni , 2007 ska du säga... 5300+ inlägg.. LoL mm, men är det 5300 inlägg med whine i dawwes dagbok kanske? Citera
machinae Postad 17 Juni , 2007 Rapport Postad 17 Juni , 2007 mm, men är det 5300 inlägg med whine i dawwes dagbok kanske? Jag hejjar ju på dawwe?? Citera
mrdawwe Postad 17 Juni , 2007 Författare Rapport Postad 17 Juni , 2007 hur orkar du egentligen? . Citera
mrdawwe Postad 17 Juni , 2007 Författare Rapport Postad 17 Juni , 2007 Ingen stil, ingen klass Citera
Dinn3r42 Postad 17 Juni , 2007 Rapport Postad 17 Juni , 2007 jasså?? det tror jag inte!! jag har nog railat mrdawwe mäst av alla här, och jag ska berättat något för din dig noob. Han är KUNG!! Att du bara för att du inte inser detta så ska du inte komma och säga att jag är trög!!! jag hör hällre hemma i en hundbajspåse än i en bajjamajja som du!!!LOL du är hur många personer som hälsts bajs. bajskoven borde vara ditt nick;) ÄGD Sjukt bra imitering! Citera
qazzar Postad 17 Juni , 2007 Rapport Postad 17 Juni , 2007 Mrdawwe: raises 40 to 60 P0ker D0h: calls 40 *** FLOP *** [2s Tc 5h] Mrdawwe: bets 80 P0ker D0h: calls 80 *** TURN *** [2s Tc 5h] [7h] Mrdawwe: checks P0ker D0h: bets 240 Mrdawwe: calls 240 *** RIVER *** [2s Tc 5h 7h] [Ah] Mrdawwe: checks P0ker D0h: bets 280 Mrdawwe: raises 280 to 560 P0ker D0h: raises 590 to 1150 and is all-in Mrdawwe: calls 590 *** SHOW DOWN *** P0ker D0h: shows [4h 6h] (a flush#missingtext#) Mrdawwe: shows [Th Ac] (two pair, Aces and Tens) GG WP NH Citera
Jessica Postad 17 Juni , 2007 Rapport Postad 17 Juni , 2007 Mitt inlägg var inte menat o låta elakt.. Jag kan/kunde själv bygga fina pengar från scratch men det är en annan sak o spela stabilt BR-spel månad in och ut.. Något jag aldrig har lyckats med. Citera
ampixo Postad 17 Juni , 2007 Rapport Postad 17 Juni , 2007 Mitt inlägg var inte menat o låta elakt.. Jag kan/kunde själv bygga fina pengar från scratch men det är en annan sak o spela stabilt BR-spel månad in och ut.. Något jag aldrig har lyckats med. vissa månader rushar man, vissa måste man kunna spelet Citera
Recommended Posts