Gå till innehåll

Mrdawwe från lowstakes till highstakes. Ett löfte.


mrdawwe

Recommended Posts

På vilket sätt är det bra tänkt? 3k motsvarar ju 30% av inköpet till main..

 

menar't. dawwe bubblade nyss. 77 <= KQo på brädan 356 eller något liknande :( varför måste du spela sattar? man får ju pengarna kontant ändå när man vinner en plats. ingen skillnad om man klonkar en plats i en sat eller plussar 10k väl?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Good comeback! How did you come up with that? Nu lägger vi ner, inte givande direkt.

 

Som jag ser det hela så har Dawwe ett spelsätt som "retar/upprör" många och får dem att komma ur balans. Detta spel är de inte vana vid och därför tror jag de avviker ett stycke från sitt a-game. Dawwe däremot spelar alltid som han gör (aggro-slaskigt) och har därför en edge. Vi kan tycka olika och jag kan va fel ute men tror Dawwe kan få många att rent ut sagt tilta.

 

 

 

Visst är det men som nån kommenterade för ett tag sedan så blir man ju lite nyfiken om Dawwe plockat 30 inköp på NL $1k eller tappat halva rullen under natten. :lol:

 

 

 

Sant, men jag syftade på hennes polare, Daniel Negranus, kommentarer att hon är värdelös på att förklara händer och situationer, hon lirar på intuition, image etc. Hon är ju ingen Sklansky direkt. Jag tror du förstår vad jag försöker säga, man behöver inte fördjupa sig i litteratur för att vara en framgångsrik pokerspelare.

 

 

 

Har aldrig påstått att det är hemskt att vara avundsjuk. Har bara påpekat sanningen ur mitt perspektiv. Tror de flesta är avundsjuka på nån eller något, även jag, det är bara mänskligt. Dock går inte jag och off-topic-gnäller om det i någon annans dagbok.

 

Antar att jag bara lackade lite på all dynga som postas här och moderatorerna lär ha ett h-vete om de vill ge sig på och rensa...

 

Nej hon är ingen sklnsky direkt och dawwe är ingen framgångsrik pokerspelare man kan jämföra med jennifer?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nu har jag 2 dagars CGpaus och 5 timmars läsning att se frarm emot iaf.

-$10000

 

Går ner till NL600/800 igen.

 

Oväntat?? Snygg allin med TJ btw preflop. vad va det typ 5bet all in mot min AA sen sög ut? Om det är givar du vill spela kanske du ska spela lägre bord för att inte busta bankrullen?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...